H.Veijonen:
"Ukrainan tapahtumat eivät olisi kolmannen maailmansodan alkua vaan alkua Antikristuksen tulolle. Onko Putinissa uusi Hitler tai Stalin, ehätti Ben Zyzkowicz kysyä eduskunnassa. Todellakin uusi Hitleriä ja Staliniakin pahempi on tulossa, muttei vielä Putinissa vaan seuraavassa, joka olisi Gorba!"
http://wwnet.fi/~veijon1/
http://yle.fi/uutiset/mihail_gorbatshov_halutaan_syytteeseen_neuvostoliiton_hajoamisesta/7184704
Täst se lähtee!
Gorba tulee! :O
8
120
Vastaukset
- Sitä odotellessa..
Nyt meidän on kiihkeästi odotettava sitä,että aina ajan tasalla oleva Ilmatar huomioi tämän asian.Tämä on erittäin tärkeää koska vain Ilmattaren sivuilla asia voidaan virallisesti vahvistaa.
- Gorban toinen tulemi
Mitä eikö se Gorba ole antikristus joka ollut vallassa jo tuhansia vuosia?
http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu-arkisto.html
Päivitys 12.12.2006: Gorba on eilen siis palannut valtaan. Tämä oli ehdottoman sekunnilleen tarkka ja varma profeetan profetiointi, joten se fakta on siis näin.
Päivitys 28.4.2007: ennaltatiedetyt Viron mellakat ja Jeltsinin ennaltatiedetty "putoaminen" lienevät ihan aivan juuri kohta ennaltatietymässä profeetan sivuille. Sillä välin näkyy mm. "OSAAN SANOA KYMMENELLÄ KIELELLÄ KIITOS, GORBA TULEE VAHVISTAMAAN VALERAUHAN VUOSIVIIKOKSI 11. 9. 2007-2014."
Vartiotorni on antikristuksen oma uskonnollinen järjestö. Vartiotorni pyrkii uskottelemaan ihmisille että arkkienkeli Mikael on Jeesus. Tämä Mikael kirjoitetaan luonnollisesti hieman eri muodoissa eri kielillä. Venäjällä tai venäjäksi se on Michail.
Päivitys 12.5.2008: nyt on löytynyt selitys, miksi "Gorba on palannut" jo useita kertoja. Nimittäin, tämä "Mikael" sekä tulee, nousee, ilmestyy, että palaa, ja palaamisia on myös useita erilaisia ja eriasteisia. Yhtään pienintäkään mitään virhettä ei siis koskaan ole aiemmissakaan profetioissa näin ollen todistetusti voinut olla - ei tietenkään, koska muutenhan kyseessä olisi 5.Moos.18:22.
- KTS ei kirj
Joo. Minulla kun on tuo Gorba ja Veijonen. Niiden yli en pääse. En. Eikä LinttaLiisakaan. Todellisuudessahan oli liite jossakin, että Venäjän parlamentaarikoissa on niitä, jotka haluavat vastuuseen Gorban N-liiton hajoamisesta, mutta minähän pakkpomielteisenä keksin Veijosen jutut sillä se on ollut pöpilässä ja tietää paremmin nämä asiat.
http://yle.fi/uutiset/mihail_gorbatshov_halutaan_syytteeseen_neuvostoliiton_hajoamisesta/7184704
Joo- tästähän minä innostuinkin kovasti. Ihan eri asioistahan tässä on kysymys tosin, mutta minultahan nämä asiat kääntyy näppärästi.
Tässä puhutaan Gorban vastuusta N- liiton hajoamiseen parlamentaarikon suulla, mutta minäpäs käännänkin pakkomielteisesti asian kuten aiemminkin olen tehnyt.
LinttaLiisaa...- Kolkatan Olka.
Nyt Viljo tulee..,ei kun siis nyt Gorba tulee...
Kolkatan Olka,tuus kattoon miten nasevasti mä kirjoitin..
Olka hei..,älä nyt enää viivyttele vaan tuu kattoon..
- Gorballe ei kuulu hy
Gorbaahan tullaan syyttämään Neuvostoliiton hajoamisesta.
- Gorba bin Piho
Ehtiikö ensin "Metsämökin tonttu" lähteä Lapista profeettana herätystyöhönsä vaiko ehtiikö antikristukset Gorba (Veijosen suosima) vaiko Osama bin Laden (pelästyssanoman suosima) ensin! Tämä on nyt huikean jännittävä kilpajuoksu. Ja miten tämä kaikki sopii siihen, kun Pihon puolue voittaa ylivertaisesti eduskuntavaalit 2015 saaden yli 50 % edustajanpaikoista?
- Huom!
Siinäpä meillä onkin ÄÄRETTÖMÄN jännittäviä kysymyksiä joihin tulisi saada vastaus kaikkein oikeimmilta uskovaisilta jotka olisivat vielä kaiken muun erinomaisuuden lisäksi VOIDELTU profeetoiksi ja jotka ovat myös myöhempinä pyhinä aikoina pitäneet öljynvaihdosta huolen!
Elämme siis kihelmöivän jännittäviä aikoja joten TÄMÄ SUKUPOLVI todellakin on se joka tulee näkemään ja kokemaan IHMISKUNNAN LOPPULAUKAN! Tosin vastaavanlaista väitettä on esitetty jo parituhatta vuotta, mutta KAIKKI TÄHÄNASTISET ovat luonnollisesti olleet VÄÄRIEN PROFEETTOJEN harhautusta joilla he jos mahdollista ovat EKSYTTÄNEET VALITUTKIN!
Omaa uskoani HERRA Pihon valintaan voi mikään horjuttaa, sillä kun hän itse todistaa itsestään ja toinenkin Herra vahvistaa annetun lausunnon, niin minulla ei yksinkertaisesti riitä rohkeutta epäillä sinapinsiemenen vertaa etteikö näin tulisi tapahtumaan. Varma on aina varmaa.
HERRA Piho:
Minä olen Suomen vapauttaja ja johtaja. Sain ylhäältä sanat "You are the leader of Finland".
Totisesti!
Piho:
"Minä olen Suomen vapauttaja ja johtaja."
Heil Hitler, Meil Piho, Muil Muhammed, lopuil Putin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu513746- 1382543
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182521Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151983- 161446
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731347- 1061334
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1531053- 931027
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21988