Gorba tulee! :O

8

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sitä odotellessa..

Nyt meidän on kiihkeästi odotettava sitä,että aina ajan tasalla oleva Ilmatar huomioi tämän asian.Tämä on erittäin tärkeää koska vain Ilmattaren sivuilla asia voidaan virallisesti vahvistaa.

• Gorban toinen tulemi

Mitä eikö se Gorba ole antikristus joka ollut vallassa jo tuhansia vuosia?

http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu-arkisto.html
        Päivitys 12.12.2006: Gorba on eilen siis palannut valtaan. Tämä oli ehdottoman sekunnilleen tarkka ja varma profeetan profetiointi, joten se fakta on siis näin.

Päivitys 28.4.2007: ennaltatiedetyt Viron mellakat ja Jeltsinin ennaltatiedetty "putoaminen" lienevät ihan aivan juuri kohta ennaltatietymässä profeetan sivuille. Sillä välin näkyy mm. "OSAAN SANOA KYMMENELLÄ KIELELLÄ KIITOS, GORBA TULEE VAHVISTAMAAN VALERAUHAN VUOSIVIIKOKSI 11. 9. 2007-2014."

Vartiotorni on antikristuksen oma uskonnollinen järjestö. Vartiotorni pyrkii uskottelemaan ihmisille että arkkienkeli Mikael on Jeesus. Tämä Mikael kirjoitetaan luonnollisesti hieman eri muodoissa eri kielillä. Venäjällä tai venäjäksi se on Michail.

Päivitys 12.5.2008: nyt on löytynyt selitys, miksi "Gorba on palannut" jo useita kertoja. Nimittäin, tämä "Mikael" sekä tulee, nousee, ilmestyy, että palaa, ja palaamisia on myös useita erilaisia ja eriasteisia. Yhtään pienintäkään mitään virhettä ei siis koskaan ole aiemmissakaan profetioissa näin ollen todistetusti voinut olla - ei tietenkään, koska muutenhan kyseessä olisi 5.Moos.18:22.

• KTS ei kirj

Joo. Minulla kun on tuo Gorba ja Veijonen. Niiden yli en pääse. En. Eikä LinttaLiisakaan. Todellisuudessahan oli liite jossakin, että Venäjän parlamentaarikoissa on niitä, jotka haluavat vastuuseen Gorban N-liiton hajoamisesta, mutta minähän pakkpomielteisenä keksin Veijosen jutut sillä se on ollut pöpilässä ja tietää paremmin nämä asiat.
      http://yle.fi/uutiset/mihail_gorbatshov_halutaan_syytteeseen_neuvostoliiton_hajoamisesta/7184704

Joo- tästähän minä innostuinkin kovasti. Ihan eri asioistahan tässä on kysymys tosin, mutta minultahan nämä asiat kääntyy näppärästi.
      Tässä puhutaan Gorban vastuusta N- liiton hajoamiseen parlamentaarikon suulla, mutta minäpäs käännänkin pakkomielteisesti asian kuten aiemminkin olen tehnyt.
      LinttaLiisaa...

• Kolkatan Olka.

Nyt Viljo tulee..,ei kun siis nyt Gorba tulee...

Kolkatan Olka,tuus kattoon miten nasevasti mä kirjoitin..

Olka hei..,älä nyt enää viivyttele vaan tuu kattoon..

• Gorballe ei kuulu hy

Gorbaahan tullaan syyttämään Neuvostoliiton hajoamisesta.

• Gorba bin Piho

Ehtiikö ensin "Metsämökin tonttu" lähteä Lapista profeettana herätystyöhönsä vaiko ehtiikö antikristukset Gorba (Veijosen suosima) vaiko Osama bin Laden (pelästyssanoman suosima) ensin! Tämä on nyt huikean jännittävä kilpajuoksu. Ja miten tämä kaikki sopii siihen, kun Pihon puolue voittaa ylivertaisesti eduskuntavaalit 2015 saaden yli 50 % edustajanpaikoista?

• Huom!

Siinäpä meillä onkin ÄÄRETTÖMÄN jännittäviä kysymyksiä joihin tulisi saada vastaus kaikkein oikeimmilta uskovaisilta jotka olisivat vielä kaiken muun erinomaisuuden lisäksi VOIDELTU profeetoiksi ja jotka ovat myös myöhempinä pyhinä aikoina pitäneet öljynvaihdosta huolen!

Elämme siis kihelmöivän jännittäviä aikoja joten TÄMÄ SUKUPOLVI todellakin on se joka tulee näkemään ja kokemaan IHMISKUNNAN LOPPULAUKAN! Tosin vastaavanlaista väitettä on esitetty jo parituhatta vuotta, mutta KAIKKI TÄHÄNASTISET ovat luonnollisesti olleet VÄÄRIEN PROFEETTOJEN harhautusta joilla he jos mahdollista ovat EKSYTTÄNEET VALITUTKIN!

Omaa uskoani HERRA Pihon valintaan voi mikään horjuttaa, sillä kun hän itse todistaa itsestään ja toinenkin Herra vahvistaa annetun lausunnon, niin minulla ei yksinkertaisesti riitä rohkeutta epäillä sinapinsiemenen vertaa etteikö näin tulisi tapahtumaan. Varma on aina varmaa.

HERRA Piho:
        Minä olen Suomen vapauttaja ja johtaja. Sain ylhäältä sanat "You are the leader of Finland".

Totisesti!

• Piho:
      "Minä olen Suomen vapauttaja ja johtaja."

Heil Hitler, Meil Piho, Muil Muhammed, lopuil Putin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      51
      3746
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      138
      2543
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      18
      2521
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      1983
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      16
      1446
    6. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1347
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1334
    8. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      153
      1053
    9. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      1027
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      21
      988
    Aihe