World touring car championship -sarja alkoi!

KatseIija

Arvatkaas mikä auto oli harjoitusten nopein?

9

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä tulee muualta

      Ihan sama.Vakioautona ei pärjää luotettavuudessa edes Samaralle !

      Harjoitusten nopein ei tarkoita välttämättä Loebin voittoa itse kisassa !

      • KatseIija

        Tuohan on vakioautojen MM-sarja.

        Pistäpäs linkkiä josta nähdään, että Citikka ei pärjää luotettavuudessa Samaralle. Mitenkäs se Citikka oli tiellejättämistilastossa parempi kuin suuresti palvomasi Tojota?
        No aidon Tojo-Teron tuntee siitä, että hän esittää vain mutua.

        Ei tietenkään harjoitukset kisaa ratkaise. Toisten harjoitusten nopein oli Muller Citikalla.

        Mitenkäs muuten Tojo on pärjännyt autourheilussa viimeisen 10 vuoden aikana.


    • Katselija.

      Haluan vielä sanoa että runkkailen aina Citikan kuvia katselen.

      • Meitä on joka junaan

        Katselija . Tuo on helppo uskoa !


      • KatseIija

        Sehän teillä Tojo-Teroilla on tapana.


    • Nerf

      Voittoja tai palkintopallisijoituksia näin ensimmäisenä vuonna kauden alussa on aika rohkeata odottaa. Mutta jos kolmessa eka kisassa tulee yksi podiumpaikka se on hyvä. Jatkossa sitten paremmin. Ei edes Sitikan tietotaito ole niin ylivertaista, että heti alussa voitettaisiin. Odotetaan maltilla. Ensi vuonna sitten mestaruus.

    • Go Go Citikka!

      Lopez oli aika-ajojen nopein Citikalla. Tulee mielenkiintoinen kisa. Pitää ehdottomasti katsoa televisiosta.

      • Paali kutsuu

        Ei kannata katella.Se sylkee öljyt pihalle tai hyytyy muun syyn takia niinkuin ne tekee ihan yleisessäkin liikenteessä !


      • Leka ja sorkkarauta
        Paali kutsuu kirjoitti:

        Ei kannata katella.Se sylkee öljyt pihalle tai hyytyy muun syyn takia niinkuin ne tekee ihan yleisessäkin liikenteessä !

        Minä paalasin Tojotani itse. Annoin leksa oikein olan takaa. Myin sitten varaosiksi halvalla. Moottorista hajosi kyllä venttiilikoppa. Eikä siitä paljon iloa ollut kun vei öljyä 3-4 litraa tuhannelle kilometrille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1867
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1538
    8. 73
      1446
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      100
      1355
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe