Outo numero olikin Veikkaukselta

Ei koskaan voittoa

Minulle soitettiin joku päivä yhden aikaan, johon en ollut joutanut vastaamaan. Tarkistin kyseisen numeron Enirosta, joka oli Veikkaus Oy:ltä= puh.num. oli: 35820055000.
Mitäköhän heillä olisi ollut asiaa ja soittavatkohan pian uudestaan, ja onko muille soitettu Veikkaukselta?

16

5113

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdasasdewrwe

Jos voitit jotain aasi-akas arvannosta?

• pikkuvoitto

Ainakin joslus ennen on soitettu ja onniteltu suurvoitosta. Ja ikivanhoina kuponkiaikoina taidettiin tulla soittamaan oikein ovikelloa.

• Ei koskaan voittoa

Saa nähä, että soittavatko huomenna maanantaina. Eivät kait vklo soita. Juu, suattaapi olla et se on just joku asiakas-arvonta tai sellane asiakas kysely, emt :D

• bonchance

Lycka till..

• tuskin miljonääri

Minulle tuli myös soitto tänään kun en ollut päässyt vastaamaan samasta numerosta. Onkohan nyt tullut täyspotti, heh, no ei varmaan vaan joku myyntipuhelu kutienkin. En uskalla soittaa takaisin, josko tuleekin joku iso lasku jonnekin ulkomaan puhelulle sittenkin.

• parantakaa tapanne

IMinulle myös soitettiin tänään kyseisestä numerosta. Henkilö ilmoitti olevan veikkauksesta ja hän päivittäisi osoitetietoja heidän asiakasrekisteriin. Vastasin etten suostu kertomaan tietojani vieraille ihmisille puhelimitse. Ja lisäsin että veikkauksella on tietoni nettipalvelun kautta annettu ja päivitän ne sinne jos. Tarvetta on. Neiti veikkaus vastasi vain tympeällä äänellä että tehkääpä sitten niin.
      Eipä oikein toiminut tämä asiakaspalvelu - pitäkää tunkkinne! Fiilis jäi tästä. Episodista.

• Pohdintoja

Ei tainnut olla oikeasti veikkauksesta. Päivityksethän he saavat suoraan

väestörekisteristä.

• Hipo
        Pohdintoja kirjoitti:

Ei tainnut olla oikeasti veikkauksesta. Päivityksethän he saavat suoraan

väestörekisteristä.

Paitsi, jos osoitetiedot ovat salaiset.

• Pohdintoja
        Hipo kirjoitti:

Paitsi, jos osoitetiedot ovat salaiset.

Olette oikeassa, ei tuossa tapauksessa, heillä ei ole oikeuksia, estobitti, ruksi.

mutta sekin tosin vain veteen piirretty viiva...

• Köyhäkyykyssä

Koittivat soittaa, kun itse olen soittanut ja ilmoittanut peliautomaatin viasta, ei maksanu kaikkea voittojani. Näyttöön tuli teksti ole yhteydessä asiakaspalveluun ja vikakoodi.
      Notta ihan oikea nro.

• Anonyymi

Huijarit varastaneet Veikkauksen numeron, kun tulee soitteluita tuosta numerosta?

• Anonyymi

2020-luvulla Veikkaus soittaa, jos se huomaa pelaajan käyttäytyvän jotenkin poikkeavasti eli pelaa vaikkapa mahdolliseen varallisuuteensa nähden liikaa.

Tämä on sitä vastuullisen uhkapeliyhtiön huolenpitoa asiakkaansa terveydestä.

• Anonyymi

Ei veikkaus tiedä kenenkään varallisuutta. Veikkauksella on nykyään käytäntö, että rahansiirtoja saa tehdä vain yhdestä pankista ja tililtä johon asiakkaalla on käyttöoikeus. Itseasisassa pankilla on velvollisuus selvittää rahan lähde ja minne se menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei veikkaus tiedä kenenkään varallisuutta. Veikkauksella on nykyään käytäntö, että rahansiirtoja saa tehdä vain yhdestä pankista ja tililtä johon asiakkaalla on käyttöoikeus. Itseasisassa pankilla on velvollisuus selvittää rahan lähde ja minne se menee.

En tirdä missä veikkaus soittaa voitosta, mutta kyllä summan on oltava lähellä sataa tuhatta ennen kuin ne soittaa. Jos veikkaus epäilee väärinkäyttöä, niin se tekee muuta kuin soittaa asiakkaalle. Veikkaus tekee ilmoituksen poliisille ja sulkee pelitilin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, ei Veikkauksella ole tietoa asiakkaittensa varallisuudesta. Eikä siitäkään, milloin asiakas pelaa yli varojensa. Yhdellä 200 euron viikkopanos kaataisi talouden, toisella se on taskurahaa. Tilanteet myös muuttuvat. Yhdellä esimerkiksi sairastuminen tai työttömyys romuttaa toimeentulon, toisella perintö, asuntokauppa tai vaikkapa määräaikaistalletuksen erääntyminen sallisi pelata vaikka miten.

Edellä mainittu vastuullisen uhkapeliyhtiön huolenpito asiakkaansa terveydestä onkin silmanlumetta, silkaa huuhaata, jolla yritetään kiillottaa tahriintunutta kilpeä. Kaikkihan me kuitenkin tiedämme, että Veikkausta kiinnostaa vain asiakkaittensa rahat. Näennäisellä vastuullisuudella yritetään siloitella huonoa mainetta, jota Veikkaus taannoin keräsi aggressiivisella markkinoinnilla.

• Anonyymi

Onnittelut lottovoitosta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      334
      1336
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      74
      919
    3. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      61
      813
    4. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      120
      693
    5. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      43
      680
    6. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      38
      672
    7. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      61
      652
    8. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      49
      648
    9. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      606
    10. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      95
      552
    11. 45
      537
    12. 32
      521
    13. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      515
    14. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      9
      506
    15. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      23
      500
    16. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      84
      485
    17. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      32
      482
    18. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      79
      447
    19. Onko kahvila Retro samalla pub???

Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm
      Kuhmo
      8
      447
    20. Iivari esittää poliisin tutkintaa

Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj
      Kemijärvi
      21
      421
    Aihe