Miksei Karkkilassa enää ole porukkaa liikkeellä missään? Vielä muutama vuosi sitten oli hauska ravintolassakin tanssahdella ja pitää hauskaa. Joka kerta ravintolassa tutustui mukaviin miehiin ja säpinääkin oli ilmassa.
Nyt on kaikki fiksut kadonneet eikä tanssimaankaan pysty oikein missään. Tekno ja konemusa ei nappaa. Ja miehistäkin vain osa puhuu suomea...ulkomaalaiset ei iske tähän Suomi-neitoon.
Käyvätkö ihmiset jossain muualla vai eivätkö enää käy missään?! Mä haluan löytää pitkästä aikaa ihanan tanssikavaljeerin ja viettää hauskan illan ja löytää ehkäpä sitä säpinää yöksikin!
Säpinää mielessä
Sun Suomi-neitos oon
2
372
Vastaukset 2
- Vode 666
Eiköhän nuo lavat kohta aukee...
Ja eiköhän tuo Katainen ole vienyt "tavallisten" ihmisten rahat, joten ei sitä paareihin riitä. - namibialainen
Tällaista säpinää karkkilan miehillä nykyisin.
http://swf.hajotus.net/juna.swf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???572491Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7031626- 1171318
- 1361156
- 761024
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk89993Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku18847- 118773
- 33724
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä24722