alkoholi lääkkenä paniikkihäiriöön

lääkekäyttäjä

Mua ahdistaa sosiaaliset tilanteet mutta kun otan alkoholia ei ahdista enää yhtään. Myös epäsosiaalisesta muutun sosiaalikseksi. Alkoholin avulla minä ainakin pärjään hyvin ja en tarvi psyyke lääkkeitä. Läkkeet ei toimi edes mutta alkoholi toimii varmasti. Alkoholin avulla minä sinnettelen

3

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elämä on nyt

      Pidätkö alkoholia lääkkeenä? Jospa näkisit enemmän vaivaa itsesi ja läheistesi vuoksi ja hakeutuisit asianmukaiselle lääkärille. Toivoisin, että kenenkään ei tarvitsisi sinnitellä, kun tänä päivänä on apua saatavilla.Jo pelkkä keskusteleminen psykoterapeutin tai yleislääkärin kanssa voi auttaa. Kyllä itseensä kannattaa panostaa! Ja jos ongelma tuntuu isommalta, kannattaa käydä säännöllisesti psykoterapeutilla ! Näkisin, että alkoholi aiheuttaa enemmän haittaa kuin hyötyä - joka suhteessa. Muistan sinua!

    • Sellaista sitten

      Käytän myös alkoholia lääkkeenä. Ainut huono puoli sattuu olemaan yhtäkkiset voimakkaat pelkotilat ja vainoharhat, oli sitten pidempi putki takana tai vaan yksittäinen juomiskerta.

    • ei alkoholisti

      Kyllä se alkoholi vaan hyvän avun silloin tällöin käytettynä tuo. Saa ainakin välillä kokea, miltä peloton ja ilman jännitystä oleva elämä tuntuu. Ehkä se vielä kannustaa tekemään työtä sen eteen, että jonakin päivänä voisi ilman kemiallisia tukikeppejä pärjätä.

      Muistan itse vähän alle parikymppisenä, kun ennen discoihin menoa juotiin puoli pulloa viiniä ja siinä se olikin koko illaksi. Silloin oli niin hyvä ja varma olo, että monesti toivoin, että saisin ikuisesti elää puolen viinipullollisen aiheuttamassa kaikkivoivassa olossa.

      Myöhemmin tuli sitten aika, kun en enää tarvinnut alkoa, mutta käytän sitä silloin tällöin juhlistaman arkea.

      Summa summarum: ei pitäisi niin tiukkapipona kieltää kaikkea heti, ennenkuin ajattelee asiaa monelta kantilta. Mikä sopi minulle, ei välttämättä sovi muille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      283
      2968
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1562
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1330
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      261
      1152
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1011
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      951
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      814
    Aihe