Koskeeko kuittipakko virpojia?

http://yle.fi/uutiset/virpojat_kiertavat_tanaan_ovelta_ovelle/7187720

Voi v.... mikä riesa tuli siitä kuittipakostakin, lähes kaikki myyjät ja kauppojen kassat tyrkyttävät niitä kuittejaan, joilla ei ole minulle mitään tarvetta, eikä merkitystä. Ainoastaan takuukuitit otan ja kopioin talteen.

Olenkin kassoilla ym. tokaissut kuittien tarjoajille, että "ilman kuittia, niin kuin meidän ministeritkin, niin kuin Heidi Hautalakin".

Muttamutta, koskeeko tuo typerä kuittipakko nyt siis virpojiakin? Torimyyntihän on vieläkin kuittivapaata, mutta rinnastetaanko virpominen torimyyntiin?

9

85

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ylläpidon laskurit sekaisin? "0 VASTAUSTA 0 LUKUKERTAA, mutta miinuspeukkuja näkyy yksi pääsivulla. No, hälläväliä.

• Miinustin itsellekin.

• Late Lapista.

"Muttamutta, koskeeko tuo typerä kuittipakko nyt siis virpojiakin? Torimyyntihän on vieläkin kuittivapaata, mutta rinnastetaanko virpominen torimyyntiin? "

Vähällähän sinä selvisit! minä olen viisaammistakin jutuista saanut 25 miinuspinnaa, vaikka lukukertoja on ollut 0!

Late Lapista. SSSS Ry!

• lapset jäi ilman

Minä en voinu antaa lapsille mitään verottaja kyttäs oven vieressä.

• vähästä kuittipakko

Tottakai, jos lahjoitat hiukan. Sitten ei tarvita jos annat saman määrän (eli paljon) kuin "konsultit" antavat poliitikoille. Merisalon määrät eivät vaadi kuittia.

• Pimeää työtä !!

Virpominenhan on työtä. Talkootyötä se ei ole koska siitä saa palkkaa "Karkkia/Rahaa".

Onko Virpojat edes vakuutettu jos vaikka kaatuu Portaille ?

• Veroh. virkamies

Toki kuitti on saatava. Ja jos ei satu olemaan käteistä, niin virpojilla on kyllä korttipääte, alv 22%.

• ostin hienon vitsan

Annoin virpojille euron kummallekin ilman kuittia, mahtaako tästä nyt tulla verottajan kanssa ongelmia. Ja toisaalta, saankohan kotitalousvähennystä tästä kustannuksesta?

• bndkdkdjdkfkfkflflfk

Tuohon kuitin tyrkyttämiseen olen ottanut sen linjan, että otan kyllä kuitin, mutta laitan sen ostoshihnalle. Siitä myyjän on pakko se kerätä pois, ettei se mene hihnan alle jonne kerääntyessään ne aiheuttaa jumin. Enää ei lähikaupassa kuittia tyrkytetä, vaan heittävät sen suoraan roskiin kysymättä.

Kuittihan ei ole mikään todiste siitä, että verot oikeasti maksetaan. Eikä minua edes kiinnosta, maksetaanko niitä. Ei ole itseltä pois. On kreikkalaisilta pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      97
      1298
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      37
      1285
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      286
      1135
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      107
      1045
    5. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      982
    6. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      18
      956
    7. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      13
      928
    8. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      53
      922
    9. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      16
      811
    10. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      162
      798
    Aihe