Kiinnostaako ketään isot naiset?

bbw1

Mielenkiinnosta kysyisin, että onko kukaan täältä kiinnostunut isoista naisista? Itse nimittäin olen sellainen; isot rinnat ja takapuoli sekä vatsa. Olen eräällä webkamerasivustolla ollut jäsenenä vuosia, ja niin monet miehet siellä kehuvat vartaloani ja runkkaavat katsellessaan mua.
Odottelen vastauksianne.

23

1074

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mäsämasa

      Riippjuu mitä tarkoittaa "iso". Jos on pituus 180 ja painoa 75, niin ei ole sillee iso, mutta jos on pituutta 170 ja painoa 100, nii sit on iso ja ei kiinnosta.

      tietenkin miehenkin omat mitat ja suhteet naisen mittoihin vaikuttaa

      Itse olen pätkä mies ja elämän stanssi oli itseän pidempään naiseen.

    • JT-49

      Tottakai runsasmuotoiset naiset ovat haluttavia,mutta miksi kysyt kun tiedät vastauksen jo itsekin.

    • Joskos

      Ei mua haittaa lainkaan. Vaikka tänään nähtäs.

    • Joskos

      Uhkeat naiset kiinnosta aina. Kiinnostaako sua liukaskieli ja ihann hyvänkokonen vekotin ja vaikka vielä tänää?

    • Joskos

      Miten on uhkee tyttö?

    • Joskos

      Olis tarjolla kyllä eikä koko haittaa. Isot tytöt on namia.

      • Joskos

        Lähden kun hauki rannasta jos sellasta tarvetta on.


    • mrkoukka

      isot naiset on ihania

    • juu45

      Olet juuri sellainen Nainen joka saa mut kiihottumaan oikein kunnolla.
      Olisin halukas tapaamaan sut...

    • Varauksella kyllä

      Ei isoudella väliä, jos rakastelu onnistuu ilman erikoisjärjestelyjä 11 cm kalulla. Sillähän ei nut ihan minkätahansa ihopoimun sisään mahdu ;)

    • panomies1
      • asdasd1

        Lakkaa mainostamasta itseäsi.


    • venuslover

      Kunnon isot rinnat ja takamus tekee naisesta todella haluttavan. Mikäs sen mukavampaa kuin puristella isoja heiluvia rintoja, kun nainen on päällä tai takaapäin pannessa ottaa kunnon ote muhkeasta perseestä ja läimäistä välillä lisää vauhtia.

      • Ajatteles hiukan

        Inhoan sanaa "pano"...ja muutenkin, nainen ei ole mikään eläin mitä saa läpsiä jmv. Kunnioitusta vähän.


    • Bignumbers

      95 E ja 75 kg mutta aivoilla varustettu.

      • Edellinen

        172 cm


      • venuslover

        Ihania naisia. Varsinkin viimeinen linkki todella kuuma brunette.


    • Kyllä iso pyöreä 20-50 vuotias nainen kiinnostaisi,jos sellaisen onnistuisi saamaan ystäväksi ja petikaveriksi.Ison naisen pehmeys ja lämpö ovat niin miellyttäviä kokemuksia,että eipä taida parempaa löytyä.Tällaisen naisen haarojen välissä on tarjolla niin huumaavt tuoksut,että niihinpä olisi kiva nukahtaa.

    • Anonyymi

      Kovasti kiinnostaa...

    • Oi, isokokoinen nainen on aina ihana pakkaus. Pidän takaapäin rakentelusta erityisesti...
      erityisesti näköala kiihottaa, siinä kun tulee turpeet pillunhuulet hienosti esille, oi se on kiihottava näkymä...sitten tuupata tuohon näkymään oma kulli... saman aikaisesti hyväillä klitorista ja rintoja...kaikkea...
      Toinen isokokoiselle naiselle nautinto on keittiön pöytä...ja nainen jalat ylhäällä...jos saa jalat olkapäille se on täydellistä neitiä, siinä kun kädet ja sormet ylettää kaikkialle...
      Sit saunaan, siellähän voi tehdä kaiken uusiksi...Sit suihkuun, siellähän..

    • Anonyymi

      Olen 180 cm pitkä juhannuksena tuli rakastelua pari päivää varmaan yli 190 cm pitkän naisen kanssa. Siellä painoa oli naisella kyllä reilusti yli 100 kg. Kulliini tykkäsi. Ja minä himosin häntä koko ajan. Viikonloppuna nähdään taas. Kyllä kulli seisoo taas kun ajattelen häntä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4051
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1581
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1396
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1254
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1128
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1071
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1028
    Aihe