Hei tarvitsisin epätoivoisesti apua virtsankarkailuun asiasta tietäviltä. Olen parikymppinen naisen alku ja virtsankarkailusta olen kärsinyt ala-asteelta lähtien. Tällöin äitini huomasi ongelmani pyykkiä pestessä ja vei lääkäriin jossa tutkittiin lihaksisto ja virtsa, mitään ei löytynyt ja asia jäi
Virtsankarkailu tapahtuu pääasiassa nauraessa eli kyseessä lienee ponnistusinkotenssi. Ongelma on että rakko tyhjenee täysin eli mitkään tenat eivät riitä, mutta vieroksun ajatusta vaipan käytöstä.
Olen kokeillut geishakuulia, mutta en kokenut niidenkään olevan hyödyllisiä. Mitä minun nyt pitäisi tehdä? Vieläkö olisi joitain itsehoito keinoja vai onko lähdettävä lääkäriin?
Mitä isoimmat kiitokset jo etukäteen
Apua epätoivoiselle
nolostunut
5
319
Vastaukset
- lirularu
Kokeile vaikka Attends slp active on huomaamaton eikä näy vaikka farkkujen alta,eikä tarvitse pelätä housujen kastumista.
Varmaankin kannattaisi lääkäriin mennä niin saisit helpotusta vaivaasi sitä kautta.. - satumaasta
Kannattaa mennä lääkäriin.
- nolostunut
Gynekologi vai yleislääkäri?
- mies 54
gyne/urologi
niin varmaan selvii
itellä yliaktiivinen rakko - RLL
Botoksi, rauhoittaa, voi joutua katetroimaan, ei hankala, helpottaaa arkipäivän elämää.
Tyytyväinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1266400Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766205Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie716203Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443992Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482415Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1311456- 131319
- 1871128
- 64970