Hyvinkään paras kirpputori

kaupparatsu1

Mihin kannattaa mennä myymään tavaroita hyvinkäällä?

8

2994

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piippuleima

      Ei mihinkään, vaan myy Riksussa. Siellä on useampikin ja homma pelaa. Eilen olisi ollut sopivaa aikaa sateisessa säässä kiertää kirppiksiä Hyvinkäällä, mutta eihän ne saaneet ovia auki kuin vasta 12.00. Siinä jäi kirppikset tsekkaamatta. Vaikea on niiden tasosta mitään sanoa kun ei ovet ole auki.

      • asia selvä

        Vaikea sanoa tasosta mitään kun jäi tsekkaamatta, mutta Riksussa on silti paremmin?


      • Nuutajärventiellä
        asia selvä kirjoitti:

        Vaikea sanoa tasosta mitään kun jäi tsekkaamatta, mutta Riksussa on silti paremmin?

        Riksun kirppiksillä näkee paljon Hyvinkäällä asuvia ja heitä on myös myyjinä.Kimara kirppis ja Juppalan ovat parhaita. Aikoinaan siellä oli Torikadun kirppis joka aloitti kirppisbuumin. Muutakin myynnissä kuin rättejä. Keräilylasi menee siellä hyvin kaupaksi.


    • Myyty on ja ostettu

      Aukioloajat on todellakin pepusta. Vasta klo 12 sunnuntaina, pitäisikö kupeksia tuntikausia paikkakunnalla ennen kuin pääsee sisälle?

      Willan kirppis on ollut mielestäni myyjän kannalta hyvä, vaikka se onkin niin sottainen. Kammottava paikka, mutta tavara käy kaupaksi.

    • entasiak

      Aivan älyttömän sotkuinen. Näyttää siellä joskus joku nainen siivoavan ,mutta aika huolimatonta touhua. Joskus keräilee jätesäkkiin vaatteita,lieneekö myyjien tavaroita kun ei ole omassa pöydässä? En suosittele.

    • Anonyymi

      Kirppisketjuja kyseltiin.

    • Anonyymi

      Kittana on aivan huikea kirppis mukava omistaja hyvät auki olo ajat ja muutenkin pieni ihana kirppis

      • Anonyymi

        Aivan outo nimi. Missä vaikuttaa, mitkä ovat hinnat muihin verrattuna ja onko pelkkä "rättikirppis"?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe