Maitreija nähty Vatikaanissa????

18

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sophie luth.catholic

Itse tykkään aivan mielettömästi paavi Fransiscuksesta, enkä pidä häntä antikristuksena, vaan pikemminkin aivan oikeana Kristuksen seuraajana: hänkin alentaa itseään korkeuksista, tulee ihmisten keskelle. Aivan itkin katsellessani Palmusunnuntain messua Vatikaanista, nimenomaan sen loppupuolta, jossa paavi lähtee kiertämään kansan keskelle.

Hän siunasi lapsia, otti vastaan sokeita ja kehitysvammaisia, laski kätensä heidän päälleen, kuunteli heitä, kävi hetkeksi halaamassa yleisöä, jota oli paikalla kymmeniä tuhansia. Hän toimi juuri niinkuin Jeesus aikoinaan toimi ja toimii tänäkin päivänä.
      .

• Sophie luth.catholic

Tässä linkki kyseiseen juhlamessuun:

http://www.youtube.com/watch?v=2e8CyDS9M18

Paavin kierros avoautolla kirkkokansan keskelle alkaa n. kohdasta 2.20. N. kohdassa 2.24 aivan ihana pikkuinen nostetaan hänen syliinsä...!

Hän on Rooman kristillisen seurakunnan perustajan, sen ensimmäisen piispan, pyhän Pietarin seuraaja. "Tälle kalliolle minä perustan seurakuntani". Vatikaani sijaitsee vuorella, Pietari ristiinnaulittiin pää alaspäin siillä paikalla, jossa tuo kansanjoukko seisoo: Pietarin kirkon aukiolla.
        .

• Sophie luth.catholic kirjoitti:

Paavin kierros avoautolla kirkkokansan keskelle alkaa n. kohdasta 2.20. N. kohdassa 2.24 aivan ihana pikkuinen nostetaan hänen syliinsä...!

Hän on Rooman kristillisen seurakunnan perustajan, sen ensimmäisen piispan, pyhän Pietarin seuraaja. "Tälle kalliolle minä perustan seurakuntani". Vatikaani sijaitsee vuorella, Pietari ristiinnaulittiin pää alaspäin siillä paikalla, jossa tuo kansanjoukko seisoo: Pietarin kirkon aukiolla.
        .

Kiitämme Leidi Linduxliina Soffixiinaa informatiivisista linkeistä ja ansiokkaasta kansanvalistuksesta.

• Kristuksen kirkko
        KTS kirjoitti:

Kiitämme Leidi Linduxliina Soffixiinaa informatiivisista linkeistä ja ansiokkaasta kansanvalistuksesta.

Näiden foorumeiden köyhälle kansalle pitää antaa vaihteeksi oikeaa faktatietoa kristinuskon tosiasioista.

Niin kauan ovat olleet yksistään väärien profeettojen ja opettajien valheopetusten alla, jotka ovat demonisoineet kristityt, korostaen heretistisiä lahko-oppejaan ja köyhäkansa luottaen siihen, että kun vääräprofeetta puhuu paljon hienoja sanoja ja on jatkuvasti Jumala-, tai Seiskatuutissa, "sen täytyy olla oikea jumalanmies! Siltä kun on niin monta kirjaakin!"

Mutta meitä vanhoja kristittyjähän nuo kestohuijarit ja povarit eivät vedätä. Aiemmin hellarit puhuivat ainoastaan luterilaista kirkkoa vastaan, mutta nyt kun kristinusko on nousussa ja maailman kristityt havaitsevat myös sen suuremmoisen hengellisen työn, jota varsinkin viimeisimmät paavit ovat tehneet, nyt he hyökkäävät Katolista kirkkoa vastaan, kaikella valheen voimalla, heittäen sanoja ja luottaen, ettei suurin osa näistä lukijoista osaa, eikä lukutaidottomana viitsi käyttää guuglea ja tarkistaa asioiden todenpitävyyden.

Mellerin kirkasotsainen perivihollinenhan se vilkuttelee noissa Vatikaanin kuvissa: ihminen, Kristuksen seuraaja, Fransiscus, vaatimaton Rooman piispa, mutta rakastettu. (Ihka selvä antiristus se on!)

• KTS(ei kirj)

Eikös olekin ihmettä. Se tuo Xiina jaksaa minua, muslimihomoa kannustaa....

• Juhlamessu
        Sophie luth.catholic kirjoitti:

.

Xiina
        26.11.2011 19:05
        0
        Sulje
        Kysymys: Voiko kaksisuuntainen itse tajuta sairastavansa ko tautia ?
        Vastaukseni: Ei välttämättä
        Olen itse myös perheenäiti . Eräänä päivänä ruokaostosten sijaan työpäiväni jälkeen ostinkin asuntovaunun, ilman, että olin puhunut asiasta etukäteen mitään miehelleni. Onneksi mieheni ei hermostunut, koska itsekin tuhlailee rahaa mm musiikkilaitteisiin.
        Vuosia myöhemmin sain potkut töistä, kun en millään oppinut uusia työtehtäviä, jotka minulle määrättiin. Työni menetyksen ja masennuksen vuoksi minut ohjattiin psykiatriseen hoitoon. Psykiatrilleni kerron, että lievittääkseni masennusta olen mm ostanut asuntovaunun tms muita suurempia hankintoja, mitä mies ei hyväksy. Kertomani perusteella sain bipo-diagnoosin ja olin silloin jo yli 50-vuotias.
        Tietämättäni olin koko-ikäni sairastanut maanis-depressiota. Yksi turha ostamani asuntovaunu, tai muutkaan suuret hankintani eivät kaataneet perheemme taloutta. Mutta jos olisimme olleet köyhä perhe, olisivat raha vaikeudet varmasti saattaneet minut hoitoon jo vuosia aiem

• Soffiiii

Xiina
        26.11.2011 19:05
        0
        Sulje
        Kysymys: Voiko kaksisuuntainen itse tajuta sairastavansa ko tautia ?
        Vastaukseni: Ei välttämättä
        Olen itse myös perheenäiti . Eräänä päivänä ruokaostosten sijaan työpäiväni jälkeen ostinkin asuntovaunun, ilman, että olin puhunut asiasta etukäteen mitään miehelleni. Onneksi mieheni ei hermostunut, koska itsekin tuhlailee rahaa mm musiikkilaitteisiin.
        Vuosia myöhemmin sain potkut töistä, kun en millään oppinut uusia työtehtäviä, jotka minulle määrättiin. Työni menetyksen ja masennuksen vuoksi minut ohjattiin psykiatriseen hoitoon. Psykiatrilleni kerron, että lievittääkseni masennusta olen mm ostanut asuntovaunun tms muita suurempia hankintoja, mitä mies ei hyväksy. Kertomani perusteella sain bipo-diagnoosin ja olin silloin jo yli 50-vuotias.
        Tietämättäni olin koko-ikäni sairastanut maanis-depressiota. Yksi turha ostamani asuntovaunu, tai muutkaan suuret hankintani eivät kaataneet perheemme taloutta. Mutta jos olisimme olleet köyhä perhe, olisivat raha vaikeudet varmasti saattaneet minut hoitoon jo vuosia aiem

• joooo-o

xiina
        9.5.2011 21:40
        0
        Sulje
        Olin onnellisin suhteessa kun en ollut sitoutunut suhteeseen. Siis sellainen tapailu-suhde.
        Pelkäänpä että ei tule koskaan yhtä onnelista suhdetta, häneen rakastuin totaalisesti.

• KTS(ei kirj)
        KTS kirjoitti:

xiina
        9.5.2011 21:40
        0
        Sulje
        Olin onnellisin suhteessa kun en ollut sitoutunut suhteeseen. Siis sellainen tapailu-suhde.
        Pelkäänpä että ei tule koskaan yhtä onnelista suhdetta, häneen rakastuin totaalisesti.

• ---

Katolinen kirkko on rikollisjärjestö, jolla on diplomaattinen koskemattomuus.

• @@@

Olkoot paavi kuinka ihana ja hurmaava "sydänten murskaaja"(jota hän todella on, verrattuna edellisiin paaveihin), hän esiintyy Jumala Pojan sijaisena(Vicarius Fili Dei)ja on erehtymätön sekä hänen mukaansa Jumalan luokse ei pääse kuin äii kirkon kautta. Täysin Raamatun vastaista(harhaoppia).
        Hän on jesuiitta ja on vannonut jesuiittavalan, joka on edelleen voimassa. Googlettamalla löytyy jesuiittavala, joka kannattaa lukea läpi.
        Roomalaiskatolisuudessa Marianpalvonta(äiti-lapsikultti muinaisesta Babyloniasta)rehottaa samoin jumalkuvien tekeminen ja palvonta(pyhimysten kuvien edessä rukoilu, suitsuttaminen, jne), reliikkien palvonta. Okkultiikkaa täynnä oleva uskonto.
        Täysin epäraamatullinen selibaattipakko, jota kierretään kieroutuneilla tavoilla.

• Kristitty Sophie

Kuten jokainen ja ylläpitokin tietää, nuo "Xiina" ym tekstit eivät ole itseni kirjoittamia, vaan niiden levittäjän itsensä keksimiä false flag-tekstejä ja joista sekä ylläpito että poliisi on tietoinen, sillä ne täyttävät sellaisen, julkisessa tiedotusvälineessä esitetyn rikoksen tunnusmerkit, joista voi seurata jopa 2 vuotta vankeutta. Kyseinen helluntaiväärentäjä kartuttaa joka viestillään rikostiliään.

• Kaikki me olemme huomanneet tämän helvetin syvyyksistä energiansa hakevan kopypastettajan. Kuten olet huomannut, häneen ovat kyllästyneet jo monet muutkin täällä.

• Ne muut

Ihan ite näytät ja keksit yhteyden.

• Ohoh
        KTS kirjoitti:

Kaikki me olemme huomanneet tämän helvetin syvyyksistä energiansa hakevan kopypastettajan. Kuten olet huomannut, häneen ovat kyllästyneet jo monet muutkin täällä.

Sinuunko eivät ole kyllästyneet?

• Valjastakaa kärryt
        KTS kirjoitti:

Kaikki me olemme huomanneet tämän helvetin syvyyksistä energiansa hakevan kopypastettajan. Kuten olet huomannut, häneen ovat kyllästyneet jo monet muutkin täällä.

Koska hän selvästikin on kirjoitustaidoton ja täynnä noituuden henkeä, on syytä olettaa hänen kuuluvan osaksi näitä kristillisiä foorumeita, samaten kuin juutalaisfoorumia kiusaavaa helluntairomanileiriä.

Tässä alla, mm. tämän samaisen profetiasivuston uskovaiset mustalaiset omiensa kesken rupattelemassa. Tuo S24Romano-sivusto on todella härski. Siis niin törkyistä puhetta ei kuule suomalaisten foorumeilla, kuin mitä tuo kadotettu Kainin kansa käyttää.

Tämä kristittyjen kiusaamisen henki tulee ilmi mm. tuon Karpo-videon kautta, kun kiusasivat luterilaista kirkkoherraa vuosia, nämä helluntailapset. Näiden tekstit ovat Romano-sivustollakin samanlaista pelkkää kyr'vän imemistä, isiensä kanssa naimista ja romanihuorien nimeltä kehumista. Ne, jo useat kymeenlaaksolaiset uhriensa elävältäpoltot ovat paikallisen mustalaisämmän liigan tekemiä. Mustalaisia olivat myös ne Kampin elävältäpolttajat.

Telkkarissa aikoinaan tuli näistä muka uskovaisista romaneista ohjelma. Kuka tahansa näki, että kaiken aikaa valehtelivat ja vilkuilivat toisiaan. Ainoa aito uskovainen on se heidän Ernonsa. Muita ei ole. Tämä todistaa, että Jumalalle ei mikään ole mahdotonta.

Helluntaimustalaiset vapaa-ajallaan:
        http://www.youtube.com/watch?v=K_s4g_zeoVs

Profetiafoorumin mustalaiset omiensa kesken:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12166202

Kimppahuijaus helluntaiseurakunnassa:
        http://www.youtube.com/watch?v=7O7uLP_7iIU
        .

• HuiskiiHuiskiiKakola

Kuten huomaat KTS, kun toin linkin kristillisestä juhlasta, helluntairiivaajat raivostuivat välittömästi.

Kuten näet: sama henki on näillä foorumeilla, kuin tuolla S24Romanolla, sekä Karpon ohjelmassa jo 15 vuotta sitten. Katso kuinka vanhatkin ämmät pitsihameinensa huorittelevat kristittyä pappia ja hänen vaimoaan, heittävät kiviä ja hevosenpaskaa.

Sama henki hyökkäsi heti tähänkin kristilliseen ketjuun, kiviä lensi ja "Xiinaa" pilkataan ja tekijöille puolustajia löytyy, koko kadotettu Kainin sakki.

• Painukaa Intiaan!

Niinku kuulet Kootee tuossa jatkossa: kun mustalainen oli ampunut valkolaisen naapurin kotiin, jossa kaksi pientä lasta ja sittemmin pahoinpidellyt isän julmasti kirveellä ja joutuen siitä rosikseen, mustalaisämmä aidan takaa huutelee perheelle: "raiskaan lapsesi!" Siis romaniämmä lupaa raiskata pienen työtn ja pojan joka on lähes vauva!

Mustalaisethan ovat tehneet tätä vuosisatoja valkolaisille: varastavat lapsia, käyttävät heitä hyväksi mm. huumaamalla ja lyömällä surkeannäköisiksi ja sitten mennen kerjäämään muka oma sairas lapsi kainalossa, tai pistämällä prostituutioon pedofiileille.

Kaikki mitä isovanhempamme varoittivat noista pahoista ihmisistä on totta, vaikka mustilaiset itse yrittävät väittää sen olevan rasismia. He itse ovat pahoja ihmisiä: rasisteja, viina- ja huumekauppiaita, sutenöörejä, loiseläjiä, ihmiskauppiaita, lapsikauppiaita, kiristäjiä, murhaajia, uhriensa julmia pahoinpitelijöitä, elävältäpolttajia, eläinten pahoinpitelijöitä, varkaita, huijareita, taskuvarkaita, petosten tekijöitä, Jumalan ja kristittyjen pilkkaajia ja vainoajia, noitia, okkultisteja, hypnoosirikosten tekijöitä, valkolaisten häpäisijöitä, helluntaisaarnaajia.
        .

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      2018
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      98
      1478
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1187
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      77
      1075
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1062
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      877
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      836
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      822
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      723
    Aihe