Paytrail vai Checkout? Kertokaa hyvät ja huonot puolet.
Paytrail vai Checkout?
2
478
Vastaukset
- lkjlkjlkjjlk
Itsellä ollut Paytrail siitä saakka, kun kyseinen firma on ollut olemassa. Heillä ainakin homma on pelannut ja tilitykset tulee niin kuin pitääkin ja myös asiakaspalvelu pelaa. Chekoutista ei ole kokemusta, mutta mitä olen kuullut, niin aspaan on ainakin ollut vaikea saada yhteyttä ja tilityksissäkin viiveitä.
- nimim
Hei, itselläni on 4 vuotta kokemusta Cehckoutista verkkokauppani kanssa. Kertaakaan ei ole ollut ongelmia tilityksissä. Provisio on aika pieni ainakin verrattuna Klarnaan joka on myös käytössäni. Tyypillisin ostos on 15 € tuote ja tähän toimituskulut 3 €, niin checkoutin kulu on 0,35 €. Klarna laskulla samainen ostos on muuttunut 20 € josta saan käteeni 17,05 €
Huonointa Klarnassa on se, että ostaja ei välttämättä ole tehnyt lopullista ostopäätöstä, ja tällöin riskinä on paketin palautus jolloin maksan rahdin myös paluukyydistä. Itse olen jopa harkinnut Klarnan lopettamista.
No, sinähän et kysynyt Klarnasta, mutta sait nyt tämänkin tiedon "kaupan päälle"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692713
- 632654
- 681792
- 241617
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 401203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197