Penikseni tiukka esinahka :/

dundundun

mullo tiukka esinahka
ja se ihmee frenulum estää että voisin vetää esarin taakse, aika vittumaista
eli oisko mitää neuvoja ? :/

6

165

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naps-.

      Paljonkin - katsoppa poikien palstalta. Tai edellisistä ketjuista.

    • Venyttely auttaa

      Sitä voi venytellä, asiasta on eri keskustelupalstoilla paljonkin juttua. Venyttelyssä on tärkeintä säännöllisyys ja kesto, sitä pitää jaksaa tehdä joka päivä kuukausia, vuosia.. ja siihen auttaa mm vahva kortisonivoide, tosin sitä kannattaa käyttää vain 2 viikkoa kerrallaan, sitten 2 viikkoa paussia ja taas 2 viikkoa kortisonia.

    • koira1

      Itsella sama "ongelma". Esinahka löystyy kyllä käytössä ja vaikka siitä ei, ainakaan mulla, normaali koskaan tulekkaan, niin ei siitä loppupeleissä kauheesti haittapuolia enää oo.

      Hyvänä puolena on se, että kun tilaisuus tulee, ei asia jää ainakaan mieskunnosta kiinni. Eli oon huomannu että stondis on aika herkästi pystyssä tarpeen tullen.

    • tri-

      Esinahka voi venyä harjoittelulla. Fellumi ei veny, mutta voi rajusti käsitellessä revetä ja pelästyttää runsaalla verenvuodolla.
      Voisitko ajatella että antaisit lääkärin katkaista fellumin, pieni lyhyt "leikkaus" puudutettuna. Paranee nopeasti ja samana päivänä kotiin. Muutama viikko suihkuttelua ja paikat kunnossa, eikä haittaa enään kireys.

      • Näinkö nykyään?

        Tehdäänkö Suomessa nykyään näitä? Aikoinaan ei tehty, koska tuon frenulum -operoinnin seurauksena tulee yleensä fimoosi ja sen seurauksena ympärileikkaus.. siksi tekevät ympärileikkausen saman tien, niin ei tarvi olla tulossa uuteen operaatioon hetken päästä.


    • kir.

      Fellumin operointi ei aiheuta, esinahan tiukentumista sanottavastikkaan. Toki esinahan venyttelyä on jatkettava pitkään., että pysyy löysänä.
      En ole kuullut että fellumin leikkaus olisi johtanut esinahan ahtautumiseen, kunhan hygieniasta pidetään huoli ja venytyshoito tehdään säännöllisesti ja oikein.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      90
      4836
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      30
      3422
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3202
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      3047
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2985
    6. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2846
    7. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      44
      2727
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      236
      2550
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      53
      2316
    10. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2306
    Aihe