Mitä merkitystä on lähetysten seurannalla kun tiedot eivät päivity. Miksi ulkomailta tulee paketti nopeammin Porin seudulle kuin Vantaalta lähetettynä. Miksi seurantatiedot ovat epämääräisiä kuten alla olevasta ilmenee, eli mikä ihme on lähetyksessä havaittu poikkeama? Olettaisi että Posti voisi antaa tarkemman selonteon.
Tapahtumat
Lähetyksen toimituksessa on havaittu poikkeama. Lähetys voi mahdollisesti viivästyä.
Rekisteröinti: 16.4.2014 klo 00:59:54
Paikka: ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS 01010
Lähetys on lajiteltu.
Rekisteröinti: 15.4.2014 klo 22:49:56
Paikka: ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS 01010
Lähetys on lajiteltu.
Rekisteröinti: 15.4.2014 klo 21:47:14
Paikka: ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS 01010
Lähetys on rekisteröity
Rekisteröinti: 15.4.2014 klo 16:27:06
Paikka: ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS 01010
Lähetys on lajiteltu.
Rekisteröinti: 15.4.2014 klo 16:26:54
Paikka: ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS 01010
Lähetyksestä on vastaanotettu ennakkoilmoitus sähköisesti EDI-sanomana.
Rekisteröinti: 14.4.2014 klo 15:43:48
Paikka: VANTAA 01740
Lähetys on rekisteröity
Rekisteröinti: 14.4.2014 klo 15:43:48
Paikka: Uudelleenohjauksen tarkenne 00000
Lähetysten seuranta, Itella, Posti
3
2666
Vastaukset
- täh?
Mitä valitat, eihän ton nopeammin voi edes tulla!
- von Lagerbom
Ei se paketti ole vieläkään tullut vaan nyt tilanne sama kuin aloituspäivänä, eli kolme vuorokautta tyhjää..
- nimensä_mukaisesti
Nimimerkki "täh?" ei taida käydä ihan kaikilla sylintereillä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371792
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453
