huomenna on huuhaan palstalla parannus ja anteeksi saamiset saarnat.
tulkaa vaan häpeämättä kirkolle.
ottakkaa lopakko mukaan meillä kerätään kolehdi....
tervetuloa
terv
huuhaan palstan pappi
"the priests of judas"
Kutsunta!!!
2
228
Vastaukset
- Tytteli
Menisit esti uudestaan kouluun opiskeleen vähä kirjoitus taitoja,kun et osaa näemmä lompakkoakaan kirjoittaa oikein:)se mikään lopakko ole!
JA mä en ainakaan tuu sun kirkko puheita kuunteleen,kun oot itse syntisyyden peri kuva,kun annoit meille muille niin huonon esimerkin,siel viron reissul ollessasi.
Viina vain virtasi,ja kummasti ympärilläsi virtasi myös naisiakin kovasti.Että siinä meillä oikeen malli opettajana oleva pappi!
Sietäisit hävetä moista käytöstäsi!!!
Ja aika ilkeekin olet viel papiksi,että musta vähä tuntuu että ei susta taija olla edes papiksi,kun et vitsiä ymmärrä ja ota vitsejä huumorillakaan=/
kun olit mun kirkko vitseihini vastannu aika ilkeesti.Mun mielest se ollu enää edes vitsi,vaan loukkaus,hyii häpeä.osaatko pyytää edes anteeksikaan moista ilkeyttäs!- Pappi
asia on näin että jos ei pappi saa elämän kokemusta ja elämässä on myös syntiä niin miten minä sitten syntiä vastaan voin saarnata
tule vaan ilta saarnalle niin ymmärät näitä henkisiä bisneksejä paremmin.
Terv
Huuhaan palstan Pappi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948