Tori.fi pervot ostelijat sekä turhat ostajat Oulussa.

Vanhojen tavaroiden

Olen ollut aina yleensä tyytyväinen kun olen myynyt tuotteita tori.fi sivustolla, mutta nyt alan olemaan ihan kyllästynyt ja päätin että jos ei mitään suurempaa myytävää ole niin en enään sinne laita mitään myyntiin.

Ensinnäkin olen laittanut korkkareita myyntiin joita en itse käytä, minulle on soittanut 3 erimiestä yksi kysyi möisinkö alusvaatteita, toinen kysyi uimapukuja, ja kolmas sukkahousuja, tämä jotenkin kuvottaa minua miten ihmiset kehtaavat soitella tuntemattomille jolla on kenkiä myynnissä että kokeillaan saisiko alushousutkin ostettua jalasta...

Toinen asia, olen monta kertaa ja taas tänään odottanut ostajaa ja muutamaa minuuttia ennen kuin ostaja on tulossa hän laittaa viestin perun kaupat, miksi ihmeessä on ensin tingataan ja ollaan menossa monena päivänä ostamaan ja sitten kuitenkin viimehetkellä ilmoitetaan ettei tulekaan? Pistää niin vihaksi vielä enemmän kuin nämä pervot miehet nämä turhaan kyselijä, kuvittelevatko he ettei minulla ole parempaa tekemistä kuin vastailla viesteihin ja sähköposteihin saatikaa odottaa kotona ihan turhaan milloin he sattuvat tulemaan.

Toki on näitä asiallisia ja luotettaviakin ostajia, osa vielä äärettömän mukavia ja ystävällisiä, mutta sitten nämä turhan ostajat tuotavat epäluuloa aina kun kauppoja tehdään.

Tämä kaikki on tapahtunut Oulussa, tuskinpa minä olen ainoa turhautunut.

4

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä ongelma?

      No eikä pervoilta kannata ottaa rahat pois? Myyt kato parit hiivaset alkkarit hyvään hintaan.

      • ongelma ostaja

        Mikä on ongelma, olitko se sittenkin sinä????


    • aloittaja1

      No muuten kyllä muttei mulla ole koskaan ollut hiivaa! :)

    • tytty1

      Siis mulle on kanssa soitellut kun oli ihan normaalit housut myynnissä et oisko sukkahousuja... ilmeisesti yleistä?? Poikakaveri sanoi että oisit myynny kovalla hinnalla niin olis saanu pervo haistella sukkahousuja kun ei varmaan muuta saa...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe