Kun ava jätti eroanomuksensa sheriffin "virasta", uuden sheriffin nimeä ei näy. Onko niin, että uutta ei vielä ole valittu?
Olisi hyvä, jos täälläkin olisi jonkinlainen järjestys, että suuria "ylilyöntejä" ei tapahtuisi. Ava oli hyvä sheriffi, ja se saattoi johtua siitä seikasta, että hän ei ollut Jehovan todistaja eikä todistajista eronnut katkeroitunut ihminen. Hän oli mielestäni puolueeton.
Ehdottaisin palstamme sheriffiksi Theos-nimimerkillä kirjoittavaa henkilöä. Hän tuntee raamatun kuin omat taskunsa ja suhtautuu asiallisesti kaikkeen kirjoitteluun. Mitä mieltä ihmiset olette? Ottakaa kantaa sheriffi-kysymykseen.
Minun ehdotukseni on siis Theos. (en kylläkään ole kysynyt häneltä hänen suostumistaan)
Onko meillä sheriffiä tällä palstalla?
3
404
Vastaukset
- K750cc
Ava poisti monia mielenkiintoisia keskusteluja ja syytti asiasta ylläpitoa, en tarkoita omia avauksia, vaan yleensä avauksia. Tämä palsta voi varsin hyvin ilman seriffiäkin, vai tahdotko kenties itse seriffiksi.
- Alle lujaa
><
Näin on, vaan jos siffereiksi valittaisiin Juhanip ja Corrector, nimenomaan yhdessä. Avustaviksi palvelijoiksi Rasvattu jämä sekä Paradise.
Mielenkiinto palstaa kohtaan kohoaisi ja ensin alkuun Tikkurila, sitten Brooklyn ja lopulta Jesse sekä Jehova kirjoittelisivat tälle palstalle.
- theos
Kiitos ystävällisestä huomioimisesta. Näiden palstojen seriffinä toimii kuitenkin ylläpitäjän hyväksymät henkilöt, jotka itse ko. toimesta ovat kiinnostuneita. Itselläni ei ole aikaa eikä oikeastaan mielenkiintoakaan tuota sinänsä arvostettavaa tehtävää kohtaan, joten pysyttelen edelleenkin kirjoitusten 'tuotanto' puolella. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401449
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8837J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756