onko jollakin koira,tai kissa kysymyksiä??
minulta saatte mainiot vastaukset sillä olen ammattilainen......sen kus kysytte!
onko jollakin koira/kissa kysymyksiä???
7
305
Vastaukset
- Utelias
Mistä johtuu kissan monivarpaisuus?
Kuinka yleistä se on?
Liittyykö se kissan sukupuoleen tai väritykseen?
Esiintyykö sitä joillakin roduilla enemmän kuin muilla?- ensku
no vähemmistöllä sitä tapahtuu,ja enemmän väriltä kuin sukupuolelta ja joillakin roduilla sitä ilmeentyy enemmän......eikä monivarpaisuutta voi estää,mutta isona sen voi leikata kissalta.
- Utelias
ensku kirjoitti:
no vähemmistöllä sitä tapahtuu,ja enemmän väriltä kuin sukupuolelta ja joillakin roduilla sitä ilmeentyy enemmän......eikä monivarpaisuutta voi estää,mutta isona sen voi leikata kissalta.
"no vähemmistöllä sitä tapahtuu,ja enemmän väriltä kuin sukupuolelta ja joillakin roduilla sitä ilmeentyy enemmän......"
Siis mitä?
- Sari
jep, mäki osaan!! kysy mitä vaan, mä vastaan mitä vaan!! :D
- kiia
Kun olet kerran kissa- ja koira-alan guru (jota kumma kyllä epäilen....?) niin mikset löisi samantien rahaksi. Älä tuhlaa tietojasi ja lahjojasi ilmaiseksi vaan kirjoita kirja, jossa kerrot kaiken tietämykseksi asioista!
- ensku
sen minä kyllä haluasin tehdä ja kun olen innokas kirjoittelemaan,muttakun miten minä sen hoidan????sanoppa se ensin.
- Hoidettava?
ensku kirjoitti:
sen minä kyllä haluasin tehdä ja kun olen innokas kirjoittelemaan,muttakun miten minä sen hoidan????sanoppa se ensin.
Siis mikä on hoidettava ennenkuin voi kirjoittaa? Minustakin alkaa tuntua, enska, että taidat olla vähän lapsellinen tai sitten...
No, kokeilepas nyt vähän kirjoitella ruutuvihkoon, niin saat tuntumaa lajista. Aiheeksi voit ottaa esimerkiksi "Miten minusta tuli asiantuntija"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181