Osaisko joku kertoa et miten nouseva vaaka vaikuttaa kalaan. Oisin kovin kiitollinen.
vaaka nouseva
4
570
Vastaukset
Tunnen monia nousevia vaakoja ainakin minusta he ovat oikein miellyttäviä ja järkeviä persoonia!
Mutta nousevan lisäksi erilaiset aspektit ja yms..vaikuttavat paljon kartallasi joten pelkän nousevan perusteella ei voi mennä vielä sanomaan mitään!- Tellu
Olen sellainen. Tutustuttaessa ihmisiin on mahdollista olla varsin viehättävä ja diplomaattinen (vaakamaisia piirteitä) sitäkin enemmän kun taustalla vaikuttaa empaattinen kaluus. Asioista päättäminen voi toki olla hemmetin vaikeaa pehmoisena Kalana ja jossittelevana ja parasta mahdollista vaihtoehtoa metsästävänä Vaakana. Mutta kyllä tämä ihan mukava systeemi on... Sitten tietysti kun ihmisiin on jo tutustunut tai heitä ei ole tarvis hurmata, tuleekin taustalta esiin itsekunkin tunnepuoli (Kuu) ja koko muu kööri eli muut planeetat. Ja se onkin sitten taas eri stoori se...
- mieskala
Pitää muuten paikkansa munkin kohdallani. :)
Tutustun ihmisiin helposti ja seurastani pidetään kun otan muut huomioon. Päättää en myöskään osaa, menee aina tilatessa ikuisuus.
Kiitti vastauksesta.
- Fisuliini
Itse olen aurinkomerkiltäni kalat ja nouseva vaaka. Luulisin, että se vaikuttaa siihen tasapainoon pyrkimiseen tunne-elämässä. Kalat ovat usein äärilaidoilla, mutta nouseva vaaka haluaa "olla tasapainossa", kulkea kultaista keskitietä tunne-elämässään vähän kai niin kuin nousevat härätkin. Nouseva vaaka voi aiheuttaa myös epävarmuutta kaloissa, mutta lisätä ulkoista viehättävyyttä. Aloitekyky on vaakanousuisilla kaloilla heikko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as443018Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232894- 462747
- 562598
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582498Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482480On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532251Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692058
- 452052