Osaisko joku kertoa et miten nouseva vaaka vaikuttaa kalaan. Oisin kovin kiitollinen.
vaaka nouseva
4
568
Vastaukset
Tunnen monia nousevia vaakoja ainakin minusta he ovat oikein miellyttäviä ja järkeviä persoonia!
Mutta nousevan lisäksi erilaiset aspektit ja yms..vaikuttavat paljon kartallasi joten pelkän nousevan perusteella ei voi mennä vielä sanomaan mitään!- Tellu
Olen sellainen. Tutustuttaessa ihmisiin on mahdollista olla varsin viehättävä ja diplomaattinen (vaakamaisia piirteitä) sitäkin enemmän kun taustalla vaikuttaa empaattinen kaluus. Asioista päättäminen voi toki olla hemmetin vaikeaa pehmoisena Kalana ja jossittelevana ja parasta mahdollista vaihtoehtoa metsästävänä Vaakana. Mutta kyllä tämä ihan mukava systeemi on... Sitten tietysti kun ihmisiin on jo tutustunut tai heitä ei ole tarvis hurmata, tuleekin taustalta esiin itsekunkin tunnepuoli (Kuu) ja koko muu kööri eli muut planeetat. Ja se onkin sitten taas eri stoori se...
- mieskala
Pitää muuten paikkansa munkin kohdallani. :)
Tutustun ihmisiin helposti ja seurastani pidetään kun otan muut huomioon. Päättää en myöskään osaa, menee aina tilatessa ikuisuus.
Kiitti vastauksesta.
- Fisuliini
Itse olen aurinkomerkiltäni kalat ja nouseva vaaka. Luulisin, että se vaikuttaa siihen tasapainoon pyrkimiseen tunne-elämässä. Kalat ovat usein äärilaidoilla, mutta nouseva vaaka haluaa "olla tasapainossa", kulkea kultaista keskitietä tunne-elämässään vähän kai niin kuin nousevat härätkin. Nouseva vaaka voi aiheuttaa myös epävarmuutta kaloissa, mutta lisätä ulkoista viehättävyyttä. Aloitekyky on vaakanousuisilla kaloilla heikko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774632- 1801917
- 1241610
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161091- 351036
- 78943
- 52906
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4848