vaaka nouseva

mieskala

Osaisko joku kertoa et miten nouseva vaaka vaikuttaa kalaan. Oisin kovin kiitollinen.

4

568

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tunnen monia nousevia vaakoja ainakin minusta he ovat oikein miellyttäviä ja järkeviä persoonia!
      Mutta nousevan lisäksi erilaiset aspektit ja yms..vaikuttavat paljon kartallasi joten pelkän nousevan perusteella ei voi mennä vielä sanomaan mitään!

• Tellu

Olen sellainen. Tutustuttaessa ihmisiin on mahdollista olla varsin viehättävä ja diplomaattinen (vaakamaisia piirteitä) sitäkin enemmän kun taustalla vaikuttaa empaattinen kaluus. Asioista päättäminen voi toki olla hemmetin vaikeaa pehmoisena Kalana ja jossittelevana ja parasta mahdollista vaihtoehtoa metsästävänä Vaakana. Mutta kyllä tämä ihan mukava systeemi on... Sitten tietysti kun ihmisiin on jo tutustunut tai heitä ei ole tarvis hurmata, tuleekin taustalta esiin itsekunkin tunnepuoli (Kuu) ja koko muu kööri eli muut planeetat. Ja se onkin sitten taas eri stoori se...

• mieskala

Pitää muuten paikkansa munkin kohdallani. :)
        Tutustun ihmisiin helposti ja seurastani pidetään kun otan muut huomioon. Päättää en myöskään osaa, menee aina tilatessa ikuisuus.
        Kiitti vastauksesta.

• Fisuliini

Itse olen aurinkomerkiltäni kalat ja nouseva vaaka. Luulisin, että se vaikuttaa siihen tasapainoon pyrkimiseen tunne-elämässä. Kalat ovat usein äärilaidoilla, mutta nouseva vaaka haluaa "olla tasapainossa", kulkea kultaista keskitietä tunne-elämässään vähän kai niin kuin nousevat härätkin. Nouseva vaaka voi aiheuttaa myös epävarmuutta kaloissa, mutta lisätä ulkoista viehättävyyttä. Aloitekyky on vaakanousuisilla kaloilla heikko.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4632
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1917
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1610
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      125
      1144
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1091
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      943
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      906
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe