sienikahvi - ryhdy uuden tulokkaan edustajaksi! :)

Chootie

Ganodermaa sisältävää, orgaanista kahvia ja teetä kauppaava yritys starttaa juuri nyt Suomessa. Ennen paikallisten markkinoiden avaamista!!
Tähän mennessä olen ihan yksin, mutta en mä elää Suomessa, enkä minä ole suomalainen, siis voin sanoa että meillä juuri nyt ei ole KETääN johtaamassa suomalaista verkostoa!!

Lue lisää täältä:
http://suomi.dxnnetwork.com/

15

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PPPPPPPPPPPPP1

      Kirjoitusasusta päätellen olet Baltian maasta, tod. näk. Virosta., onko näin?

      Voitko kertoa lisää...?

      Tai anna email-osoite, johon voi ottaa yhteyttä.

    • Chootie

      Olen Unkarista :) Ja yritän parhaani, usko mulle! :D

      Voit lukea tästä asiasta lisää täältä: http://suomi.dxnnetwork.com/

      ja löydät kaikki yhteystietonikin "yhteystiedot" otsikon alta

      • kakkamies

        Tuleeko kakka suusta myös paremmin?


    • Veikko Vemputin

      Minä voin myydä spermaa sisältävää kahvia, jos naisille vaan maistuu.

    • Zin Zino

      Saattaako ganoderma kehon öljyt tasapainoon?

      • Chootie

        Se harmonisoi elimet ja myönteisesti vaikuttaa imunestejärjestelmän, siis luulen sen tekevän sitäkin, kyllä. Pudmed.gov sivulta löydät kaikki sen todistetut vaikutukset.


      • kakkamies
        Chootie kirjoitti:

        Se harmonisoi elimet ja myönteisesti vaikuttaa imunestejärjestelmän, siis luulen sen tekevän sitäkin, kyllä. Pudmed.gov sivulta löydät kaikki sen todistetut vaikutukset.

        Tuleeko kakka suusta myös paremmin?


      • Sienikusi
        Chootie kirjoitti:

        Se harmonisoi elimet ja myönteisesti vaikuttaa imunestejärjestelmän, siis luulen sen tekevän sitäkin, kyllä. Pudmed.gov sivulta löydät kaikki sen todistetut vaikutukset.

        Mitähän hittoa tuo "harmonisoi elimet" on suomeksi?


      • elimet sökönä.
        Sienikusi kirjoitti:

        Mitähän hittoa tuo "harmonisoi elimet" on suomeksi?

        no se tarkoittaa sitä että sisäelimet menee niin huonoon kuntoon myrkkyjen johdosta että joutuu sairaalaan tiputukseen.


      • harmoniset elimet
        elimet sökönä. kirjoitti:

        no se tarkoittaa sitä että sisäelimet menee niin huonoon kuntoon myrkkyjen johdosta että joutuu sairaalaan tiputukseen.

        Näillä käärmeöljykauppiailla tuntuu aina olevan hulppeita väitteitä, jotka eivät itse asiassa tarkoita mitään. Myös tuo "luulen sen tekevän" oli hauska, muttei vakuuttavaa markkinointia.


      • Chootie
        harmoniset elimet kirjoitti:

        Näillä käärmeöljykauppiailla tuntuu aina olevan hulppeita väitteitä, jotka eivät itse asiassa tarkoita mitään. Myös tuo "luulen sen tekevän" oli hauska, muttei vakuuttavaa markkinointia.

        Pubmed.org sivulta voisitte löytyä KAIKKI todistetut vaikutukset, mutta tietysti on helpompaa vaan haukkua täällä muita ihmisiä. Miksi olisin sanonut että "kyllä, se VARMASTI auttaa" kun en voisi tietää?! Se riippuu niin monta asiasta ja vastaajan kunnostakin mikä tapahtuu.

        Joka tapauksessa, kiitos "vastauksista" ja ihanaa pääsiäistä kaikille!


      • myrkkyääääää
        Chootie kirjoitti:

        Pubmed.org sivulta voisitte löytyä KAIKKI todistetut vaikutukset, mutta tietysti on helpompaa vaan haukkua täällä muita ihmisiä. Miksi olisin sanonut että "kyllä, se VARMASTI auttaa" kun en voisi tietää?! Se riippuu niin monta asiasta ja vastaajan kunnostakin mikä tapahtuu.

        Joka tapauksessa, kiitos "vastauksista" ja ihanaa pääsiäistä kaikille!

        Jep jep jep

        http://yle.fi/uutiset/kahvin_verkostomyynnissa_yha_oudompia_piirteita_-_vastuuhenkilot_hukassa/6789184


        Samaa pyramidipasskaa, tällä kerralla voi tosin menne terveyskin noista lakkakääpäuutteen myrkyistä


      • Zin Zino

      • Uuttapukkaa
        myrkkyääääää kirjoitti:

        Jep jep jep

        http://yle.fi/uutiset/kahvin_verkostomyynnissa_yha_oudompia_piirteita_-_vastuuhenkilot_hukassa/6789184


        Samaa pyramidipasskaa, tällä kerralla voi tosin menne terveyskin noista lakkakääpäuutteen myrkyistä

        -Pohjois-Karjalassa olevat jälleenmyyjät ovat sulkeneet suunsa asiasta....
        -Rahat liikkuvat yhdeksässä tasossa. Mitä enemmän on alalinjalaisia, sitä isompien tulojen väitetään olevan. Myyjät painottavat tulojen tulevan kahvin myynnistä. Jotenkin tutulta taas kuulostaa :)


      • käräjät pystyyn
        Uuttapukkaa kirjoitti:

        -Pohjois-Karjalassa olevat jälleenmyyjät ovat sulkeneet suunsa asiasta....
        -Rahat liikkuvat yhdeksässä tasossa. Mitä enemmän on alalinjalaisia, sitä isompien tulojen väitetään olevan. Myyjät painottavat tulojen tulevan kahvin myynnistä. Jotenkin tutulta taas kuulostaa :)

        Kaikki jälleenmyyjät käräjille ja jokaiselle 10 000 euron sakko.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1785
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1174
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1161
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe