Olen 15-vuotias eläinrakas tyttö lahdesta. Minulla on paljon kokemusta erilaisista koirisa. Omistan myös yhden oman uros koiran.
Haluaisitko koirallesi näkyvyyttä esim. agilityssä tai näyttelyissä?
Minä voin tulla tutustumaan koiraasi ja jos yhteistyö sujuu voin alkaa reenaamaan joko agility juttuja tai näyttely asioita:) Ja jos haluat voin lähteä koirasi kanssa näyttelyihin ja agilitykisoihin tai vain toisiin:)!
Asun itse siis Päijät-Hämeessä, Lahdessa joten koirankin olisi hyvä asua täälläpäin:)!
Otathan yhteyttä sähköpostiini jos kiinnostut? --> [email protected]
Kisa-apua koirille
liisaaww99
0
82
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411917Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101322- 1021076
- 102918
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88914- 66771
- 33662
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.71537Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13528- 78511