Kyseinen heppu vaikutti alavudella mennä vuosina?
Onko kellään tietoo,missä poika luuraa??
Tommy Semenoff
13
5349
Vastaukset
- Tuossa
toikaroitee pitkin kyliä mannejen kanssa välillä käy lääninv.
- tegd55
oot varmaan ikäihminen kun pojaksi häntä kutsut?
- vai niin...
No perkeles,minä kun olin jo aivan varma että sillä nuoruuden tyylillä kaveri jo lykkäisi horsmaa hautuumaalla.mutta jos tu lääni aina välillä kutsuu niin ei o tyyli sit muuttunna....
- Anonyymi
Nyt lääni kutsuu ja kauan.
- Anonyymi
Ai kuinka niin? Eikös sen isä ole vangittuna? Mun toive olis että joku ajais Tommin yli vaikka jyrällä..
- Anonyymi
On tällä hetkellä pietarsaadessa katkolla odottamassa jälleen kerran linnatuomion täytäntöön panoa,mutta kun valtakunnassa on tämä korona niin se hidastaa asiaa.
- Anonyymi
Ei olele enää poika, 53v.
- Anonyymi
Kuoli 22.6.2023. Ilmoitus tämän päivän Ilkka-Pohjalaisessa.
- Anonyymi
Luultavasti joi ittensä hengiltä? 2020 vankilassa olin hetken samassa sellissä.
- Anonyymi
Olikos Tommy ihan syntyjään Alavudelta vai muuttiko muualta?
- Anonyymi
Ruotsissa Nyköpingissä syntynyt. Asuivat ilmeisesti pidempään siellä ennen kuin Alavudelle muuttivat, kun Tomppa puhui kuitenkin sujuvaa ruotsia, tai puhui ainakin vielä 1990-luvulla.
- Anonyymi
haudassa
- Anonyymi
Polttohaudattu.Anoppi asuu Semenoffien lähellä Alavudella.
Joutikin vaihtamaan hiippakuntaa kun kylän pikkulapset häntä pelkäsivät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858468Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732820- 131162
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55873
- 64832
- 50831
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72802