kutsu viimeisille tuomioille

Keltaiset ry

Syy sille miksi karajaoikeus haukkuu minua mielipuoleksi, johtuu tamantyyppisesta ajattelusta ja sita puidaan nyt sitten kansainvalisessa rikosoikeudessa vahan isomman jutun mukana

Meni maapostissa kirje Maanweg 174, 2516 AB The Hague, medialle vapaa julkaisu/ja seurantaoikeus

myös
Jyväskylän poliisin sähköiseen järjestelmään jätetty rikostutkintapyyntö, jossa pyydetään vahvistamaan kansalaisjärjestön Keltaiset ry Les Jaunes- die Gelben hallituksen allekirjoittama kirje. Vaadimme Haagin sotarikosoikeuden avaamisesta Puolaa ja Yhdysvaltoja vastaan jotka aloittivat miljoonia ihmisiä surmanneen sodan YK n kielloista piittamatta.

Rikos on sama kuin mihin Hitler syyllistyi ja Ukrainan kriisi on jatkoa tälle operaatiolle. Myös Saksa liittyi siihen unohtaen v 1945 antamansa lupauksen ettei koskaan lähettäisi aseistettuja joukkoja maansa rajojen ulkopuolelle. Vaadimme tässä kirjelmässä kuvattuja rangaistuksia

Jälkeen Hitlerin aikojen, ei juutalaisten elämä Israelissa ole ollut näin vaarallista. Olen itse juutalainen , asunut pitkään Jerusalemissa ja minulla on siellä tuttavia. Kun Usa ja Puola olivat tuhoneet Neuvostoliiton, he halusivat tuhota islamilaiset vapaustaistelijat, mutta he ovat nyt vahvempia kuin koskaan. He eivät ennen omistaneet öljykenttiä Libyassa. Marokossa yli 90 % väestöstä tukee Al Qaidaa ja he operoivat kaikkialla maailmassa, myös Suomessa.

Al Qaida europa pudotti mm. Puolan presidentin lentokoneen 4 vuotta sitten Smolenskissa elektronisilla aseillaan, mutta sitä tietoa ei päästetty mediaan, kertoi minulle Wroclawissa al qaida poliisi, äänite keskustelustamme 3.5.2011 on lakitoimistossa [email protected]

Yleisesti ajatellaan että Barack Obama on ´´hyvä rehellinen mies ´´ mutta hän, eikä kukaan muukaan Yhdysvaltain presidentti voi muuttaa pitkän tähtäimen ohjelmaa, jota kutsutaan ´´amerikan kansallisten etujen turvaamiseksi´´ . Se tarkoittaa Hitleriltä adoptoitua megalomaniaa ryöstää ja hallita koko muuta maailmaa, sanoo tutkija Galtung YK sta.

Usa pudotti pommeja ja myrkkyjä pieneen Vietnamiin enemmän kuin yhteensä koko toisessa maailmansodassa pudotettiin. Laosiin meni sitäkin enemmän. Usa sanoi puolustavansa ´vapautta´´ muttei sallinut että nuo kansat saisivat päättää omista asioistaan

Bostonissa nähtiin ettei terroristeja ole vain Al qaida, ja myös tiedetään miten Puola on äärimmäisen rikollinen maa , jossa poliisi ja syyttäjä ovat korruptoituneita post kommunisteja. Mutta heidän armeijansa ei ole lainkaan kiinnostuneet omien terroristiensa jahtaamisesta. Tavoitteet Afganistanissa Irakissa Syyriassa Libyassa Iranissa Ukrainassa ovat sidoksissa öljyyn ja mineraaleihin. Vietnamissa oli kyse maailmanhegemoniasta ja se sama ottelu uusiutuu nyt Ukrainassa

. Dr Galtung sanoo olevansa 99,9 % varma siitä että sarinkaasu isku Syyriassa oli Usan tekemä, tai apureillaan teettämä, mutta kun USA ei hyväksy asiaan liittyviä tutkimuksia, ne on saatava aikaan Haagin sotarikosoikeudesta käsin .

haaste ja vaatimukset kokonaisuudessaan on sivulla www.unianova.eu

1

163

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1670
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      23
      1172
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1073
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      906
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      816
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      609
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      561
    10. 69
      530
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    16. 34
      424
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe