yksilön vapaus

samaa mieltä?

Mä vaadin katolisen kirkon ja venäjän tuhoamista naton toimesta, sillä mun yksilöni vapautta rajoittaa se että ko. auktoriteettien painostuksesta en voi mennä rakkaani kanssa naimisiin.
Mä olen tulisesti rakastunut ja sexuaalisesti riippuvainen mun alaikäisestä kissasta, joka olikin kolli ja tapoin sen toissa vuonna.
Siitä huolimatta meillä on nyt vakava suhde ja vietämme romanttisia iltoja ja haaveilemme yhteisistä adoptiolapsista.
Nyt vain on niin että nämä dinosauruksen ajan kommunistit ja kirkon edustajat ovat unelmieni esteenä. Voi että vihaan näitä instannseja!!!!!

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KokemusK

      Ihanko oikeasti tämä oli sinusta hauska tai fiksu kirjoitus?

      • mueller

        Kokemus-k tasoon hyvin käypä!


      • KokemusK
        mueller kirjoitti:

        Kokemus-k tasoon hyvin käypä!

        Sinun tasoosi näköjään riittää vain muiden kirjoittajien haukkuminen.


    • Kökkömys

      Vapaan yhteiskunnan yksilönä sinulle pitäisi taata vapaus mennä naimisiin kuolleen kollisi kanssa. Sehän on kaikkien yksilöiden oikeus. Oman henkilökohtaisen onnen tavoittelu ja oman rakkaan rakastaminen on oikeus, jota ei saa rajoittaa keinotekoisilla rajoitteilla tai jonkin itseään fiksuna pitävien ihmisryhmien painostuksella.

      Se ei ole keneltäkään pois.

      Se myös vähentää byrokratiaa.

      Joten tieteellisen loogisesti ajatellen olet aivan oikeassa, mutta en voi tietenkään puolustaa mtään väkivaltaista tuhoamista. Mutta aitoa rakkautta voin puolustaa. :)

    • hyvää kevättä

      Senkun vihit itse itsesi edesmenneen kollisi kanssa. Kissanpentuja on lupa jokaisen adoptoida ilman sen kummempia muodollisuuksia, pikku maksu ehkä kasvattajalle. Vapaa maa tämä on.

      • fueller

        Ota kokemus-k vihkimään.Hän on erikoisesti perehtynyt näihin vinoutuneisiin.Kymppi-uutiset sitten loppukevennyksenä näyttäisi näitä häitä.Sopisi jokaisen tasoon mainiosti!


      • KokemusK
        fueller kirjoitti:

        Ota kokemus-k vihkimään.Hän on erikoisesti perehtynyt näihin vinoutuneisiin.Kymppi-uutiset sitten loppukevennyksenä näyttäisi näitä häitä.Sopisi jokaisen tasoon mainiosti!

        Taas osoitit tasosi onnistumalla vain haukkumaan muita omasta päästäsi keksimällä jutuillasi.
        Katsokaa nyt edes kerran lakikirjasta oikeustoimikelpoisen henkilön määritelmä ja miettikää sitten vielä kerran miksi vain aikuinen elossa oleva ihminen voi mennä naimisiin, ei kuollut eikä mikään eläin.
        Naurettavia nuo teidän juttunne...


      • fueller
        KokemusK kirjoitti:

        Taas osoitit tasosi onnistumalla vain haukkumaan muita omasta päästäsi keksimällä jutuillasi.
        Katsokaa nyt edes kerran lakikirjasta oikeustoimikelpoisen henkilön määritelmä ja miettikää sitten vielä kerran miksi vain aikuinen elossa oleva ihminen voi mennä naimisiin, ei kuollut eikä mikään eläin.
        Naurettavia nuo teidän juttunne...

        Sinähän täällä sitä vinoumaa joka käänteessä puolustat!Älä sitten vedä hernettä nokkaan jos kuraa tulee......Että 2 toistaan perään paukuttavaa pitäisi päästä avioliittoon??Huh miten röyhkeää ja ajattelematonta.


      • kokemus-k
        fueller kirjoitti:

        Sinähän täällä sitä vinoumaa joka käänteessä puolustat!Älä sitten vedä hernettä nokkaan jos kuraa tulee......Että 2 toistaan perään paukuttavaa pitäisi päästä avioliittoon??Huh miten röyhkeää ja ajattelematonta.

        "Sinähän täällä sitä vinoumaa joka käänteessä puolustat!"

        Kyllä ja sinä vastustat. Sitä kutsutaan väittelyksi.

        "Älä sitten vedä hernettä nokkaan jos kuraa tulee"

        Jos argumenttisi perustuvat vain toisen keskustelijan haukkumiseen niin älä vedä hernettä nokkaan jos sinulla ei ole juurikaan uskottavuutta keskustelijana.

        "Että 2 toistaan perään paukuttavaa pitäisi päästä avioliittoon??"

        Olet jotenkin kyllä juuttunut jutuissasi anaalivaiheeseen joka on yleensä lapsella 1-2 vuotiaana. Jospa kasvaisit jo hieman siitä eteenpäin...

        "Huh miten röyhkeää ja ajattelematonta. "

        On se kamalaa kun jokainen ei halua elää sinun ahtaan käsityksesi mukaan.


      • fueller
        kokemus-k kirjoitti:

        "Sinähän täällä sitä vinoumaa joka käänteessä puolustat!"

        Kyllä ja sinä vastustat. Sitä kutsutaan väittelyksi.

        "Älä sitten vedä hernettä nokkaan jos kuraa tulee"

        Jos argumenttisi perustuvat vain toisen keskustelijan haukkumiseen niin älä vedä hernettä nokkaan jos sinulla ei ole juurikaan uskottavuutta keskustelijana.

        "Että 2 toistaan perään paukuttavaa pitäisi päästä avioliittoon??"

        Olet jotenkin kyllä juuttunut jutuissasi anaalivaiheeseen joka on yleensä lapsella 1-2 vuotiaana. Jospa kasvaisit jo hieman siitä eteenpäin...

        "Huh miten röyhkeää ja ajattelematonta. "

        On se kamalaa kun jokainen ei halua elää sinun ahtaan käsityksesi mukaan.

        Yllättävää on se,että jos puolustat homo-avioliittoa ja olet itse hetero-iskä.olisiko sittenkin mahdollista että sinussa olisi ripaus kaappihomoa.....?Kuten tyrel tässä taannoin epäili?Valitettavasti se kuitenkin edustaa joka tapauksessa alikehittynyttä tasoa.Jotkut sanoo sitä eläimelliseksi toiminnaksi.Se ei paljon mairittele,vai mitä kokemus-k?


      • kokemus-k
        fueller kirjoitti:

        Yllättävää on se,että jos puolustat homo-avioliittoa ja olet itse hetero-iskä.olisiko sittenkin mahdollista että sinussa olisi ripaus kaappihomoa.....?Kuten tyrel tässä taannoin epäili?Valitettavasti se kuitenkin edustaa joka tapauksessa alikehittynyttä tasoa.Jotkut sanoo sitä eläimelliseksi toiminnaksi.Se ei paljon mairittele,vai mitä kokemus-k?

        "Yllättävää on se,että jos puolustat homo-avioliittoa ja olet itse hetero-iskä"

        Sinulle se on ehkä yllättävää kun et osaa muuten ajatella. Itse en ymmärrä mitä tekemistä omalla seksuaalisuudellani on asian kanssa. Homoliittoja kannattaa gallupien mukaan reilusti yli puolet suomalaisista joten siihen joukkoon mahtunee aika monta heteroa.

        "olisiko sittenkin mahdollista että sinussa olisi ripaus kaappihomoa.....?Kuten tyrel tässä taannoin epäili?"

        Yleisempi epäily on että homoutta kiivaasti vastustajat pelkäävät itse omaa homoseksuaalista puoltaan. Itsensä heteroksi tuntevalle homous ei luonnollisestikaan ole mikään uhka.

        "Jotkut sanoo sitä eläimelliseksi toiminnaksi.Se ei paljon mairittele,vai mitä kokemus-k? "

        Kyllä, se ei tosiaankaan mairittele noin sanovien omaa älyllistä tasoa.


    • merkkinimi

      Onpas taas asiatonta keskustelua. Toivoisin että ei mentäisi henkilökohtaisuuksiin. Kyllä kaikkein pitäisi tajuta, että kokemus-k on ehdottomasti sieltä fiksummasta ja kärsivällisemmästä päästä keskustelijoita mitä täällä pyörii. Tarttukaa asiaan, älkää ihmiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1448
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      992
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      705
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      660
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      634
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe