Johan on kumma että...

11

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten ne on yleensäkään päässeet sinne livahtamaan...:o

Onko muurinaukoilla torkuttu?

• Kukaan ei voi

Uuden Jerusalemin muurin aukossa olla ilman Jeesusta vaikka ikänsä olisi uskonnollisessa rakennuksessa. Tietysti voi muurin aukossa olla Jeesuksessa vaikka olisi uskonnollisessa rakennuksessa. Muurin aukossa olevien nimet ovat Jeesuksen elämänkirjassa, ja tästä on selvästi opetettu, mitä tarkoittaa ihmisen elämässä.

• Tässä ajassa

ahneet ja homot ja ateistitkin esiintyvät Jeesukseen uskovina, toki uskovatkin Herraan kuten myös pahuuden henkivallatkin. Rakkaus Jeesusta kohtaa on kuitenkin sitä että tehdään kuten Jeesus on opettanut, ja sydämessä ja sielussa ja mielessä on rakkaus Jeesusta kohtaan palavana. Tässä on se hyvä hedelmä, mitä ilman kuullaan vain onttoja sanoja tai ulkokultaista uskonnollisuutta vaikka kuinka olisi Raamatusta.

• Homothan Suomesta

levittävät jo evankeliumia maailmalla, ja Jeesus opetti myös siitä, kuinka helvetin lapsia tehdää tällä tavalla.

• Älä taas valehtele!

Jeesus tarkoitti pakanoiden käännyttämistä juutalaisuuteen:

Matteuksen evankeliumi:
        23:15 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen (proselyytti); ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette!

Eli juuri sitä mitä itse teet täällä!

• Homot uskovina
        KTS kirjoitti:

Älä taas valehtele!

Matteuksen evankeliumi:
        23:15 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen (proselyytti); ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette!

ovat ulkokullattuja sillä eivät ole tehneet parannusta itsekkään, samoin ahneet, sillä on epäjumalanpalvelusta ja ateistit pappeina eivät usko edes Jumalaan. Ihan samanlaisia kirjanoppineita ja fariseuksia on kristillisyydessä kuin juutalaisuudessa, kun rakkaus Israelin Herraa kohtaan uupuu kuten Laodikealla ja penseys tai kylmyys on sen rakkauden sijaan ulkokullatulla, joka uskonnolliseen vaatetukseen pukeutuneena tekee helvetin lapsia seuraajistaan, oli sitten piispa tai pappi tai mikä tahansa uskova Jeesuksen suhteen vailla rakkautta totuuteen ja omakohtaista hyvän hedelmän kantamista. Hedelmistään puut tunnetaan, ei olla yksinkertaisia, jotka uskovat jokaisen sanan.

• Kun KTS syyttää
        KTS kirjoitti:

Älä taas valehtele!

Matteuksen evankeliumi:

ulkokultauksesta vain juutalaisia, niin nähdään siitä vain vihansa ja valheensa.

• Raamatun totuus
        KTS kirjoitti:

Älä taas valehtele!

Matteuksen evankeliumi:

Jeesus on Juutalaisten Kuningas, ja Immanuelina syntyi siinä asemassa ja eli ja palveli Isää uskollisesti ja kuoli ja nousi kuolleista ja nousi taivaaseen ja istuu Isän oikealla puolella Jeesus siinä pyhässä asemassa tänäänkin: Juutalaisten Kuningas!

Paavali pakanoiden apostolina opettaa meille jokaiselle näin:

´ Sillä ei se ole juutalainen, joka vain ulkonaisesti on juutalainen, eikä ympärileikkaus se, joka ulkonaisesti lihassa tapahtuu; vaan se on juutalainen, joka sisällisesti on juutalainen, ja oikea ympärileikkaus on sydämen ympärileikkaus Hengessä, ei kirjaimessa; ja hän saa kiitoksensa, ei ihmisiltä, vaan Jumalalta. ´ (Room. 2:28-29)

Autuas se, joka tahtoo olla Jeesuksessa juutalainen juuri siinä merkityksessä jonka Paavali pakanakansoista pelastuneille on opettanut ja päteen tänäänkin.

Voi KTS:n tapaisia juutalaisten vastustajia, jotka eksyneinä toisia eksyttävät vihaamaan juutalaisia!

Jeesus opettaa selvästi kuinka pelastus on juutalaisista ja KTS on esittänyt että pelastus ei enää olisi juutalaisuudessa ja on eksynyt korvausteologian harhaan pahasti.

Jeesus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti, ja autuaat sen ymmärtää ja kiittää Isää uuden liiton pyhässä juutalaisuudessa, ja mitään muuta tietä ei ole Jumalan valtakuntaan Jeesuksessa.

Lukekaa Raamatusta ja lakatkaa valheistanne!

• Varotaan valhe-
        KTS kirjoitti:

Älä taas valehtele!

Matteuksen evankeliumi:

apostoleja, jotka Paavalia syyttivät kuten voidaan Raamatusta lukea ja nykyäänkään eivät voi pysyä Herran opetuksissa, jotka Jeesus on antanut Paavalin kautta. Hedelmistään valheapostolit tunnetaan sillä eivät voi pysyä totuudessa, joka on Raamatussa meille annettu homoudesta ja naisten asemasta ja uuden liiton juutalaisuudesta Jeesuksessa ja monissa muissa asioissa ja tärkein tuntomerkki on rakkaus Herra eli totuutta ja lähimmäisiä kohtaan.

Jos kenellä on jotakin huonoa elämässään, niin Jumala tahtoo parannusta ja sen jälkeen sen hyvän elämistä ja valona ja suolana voi olla Jumalan vanhurskaudessa. Taivaassa iloitaan ihmisen parannuksesta oli sitten missä asiassa tahansa.

• Kerro vaan

Mikä syy sinulla kts psykoottiseen käytökseesi?

Psykoottisuus voi usein ilmetä myös pelkästään harhaluuloisuutena ilman, että kyseessä olisi skitsofrenia. Psykoottisten oireiden syyt voivat olla myös elimellisiä. Psykoottisuutta saattaa esiintyä esimerkiksi aivosairauksien, endokriinisten häiriöiden, systeemisten sairauksien, infektioiden ja nestetasapainon häiriöiden sekä lääkkeiden ja päihteiden käytön yhteydessä. Erityisesti on syytä huomioida myös deliriumtyyppiset sekavuustilat sekä dementiaan liittyvä psykoottisuus. Huumepsykooseista yleisimpiä ovat amfetamiinipsykoosit, joihin liittyy usein paranoidisuutta ja myös väkivaltaisuutta. Huumeet (myös kannabis) altistavat psykooseille ainakin riskiryhmiin kuuluvia.
      (Terveyskirjasto)

• Hyvä että on

käytännön välittämistä ja rukous Jeesuksen nimessä on tärkeintä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      18
      2176
    2. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      56
      1854
    3. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      178
      1493
    4. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      82
      1483
    5. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      21
      1459
    6. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      309
      1417
    7. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      1051
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      63
      1027
    9. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      34
      995
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      349
      884
    Aihe