surffailisiko netissä....siinäpä pulma. Jos päädyn lähtemään lenkille, olenko ihmisenä parempi kuin jos istun tässä koneella ;) ?
Menisikö lenkille vai..
42
186
Vastaukset
mää ratkaisen ongelman tekemällä molemmat ,.
- inkkaritar
Nykyisellä teknologialla toki molemmat voi tehdä yhtäaikaakin :D
Niinku HugaZaga kirjoittikin, niin voi tehdä molemmat. :)) Minunki ois pitäny lenkille, mut ku mä haravoin pihassa, niin katsoin että se oli vähän sama ku lenkki. ;)) Eiks niiii.....
En tiedä tekeekö se kenestäkään parempaa ihmistä, ku käy lenkillä, mut terveemmän ainakin. Jaksaa sitä sitten istua kauemmin koneellakin, kun on vähän kuntoillut ensin. :))- inkkaritar
Juu, haravointi lasketaan sauvakävelyksi :D
Tuo tajatus, että olisi ihmisenä parempi jos karttaa nettiä, on ihmetyttänyt mua jo pidemmän aikaa. Tuollainen suhtautumistapahan on jo aika vanhakantainen, ja uskonkin että mitä iäkkäämmästä henkilöstä on kyse, sen negatiivisemmin nettiin suhtautuu. Tämä uusin sukupolvihan ei tideäkään ajasta ennen tietokoneita, jolloin "kaikki oli kunnollista", Repomiestä lainataen :) inkkaritar kirjoitti:
Juu, haravointi lasketaan sauvakävelyksi :D
Tuo tajatus, että olisi ihmisenä parempi jos karttaa nettiä, on ihmetyttänyt mua jo pidemmän aikaa. Tuollainen suhtautumistapahan on jo aika vanhakantainen, ja uskonkin että mitä iäkkäämmästä henkilöstä on kyse, sen negatiivisemmin nettiin suhtautuu. Tämä uusin sukupolvihan ei tideäkään ajasta ennen tietokoneita, jolloin "kaikki oli kunnollista", Repomiestä lainataen :)Tänään kävelin n. 5km. Oli niin mukava lenkki, ku on niin lämmin tänään. :) Pihallakin tuli taas touhuttua, joten nyt saakin lorvia kunnolla koneella. Naamakirjan pelitkin pitää käydä pelaamassa. Hitsi, et mä oonkin jääny niihin koukkuun. :P
Eihän elämää ole ilman nettiä nykyään. Kaikki on täällä, niin miksen minä ja sinäkin. ;)
- inkkaritar
Pulma ratkaistu.....
Kävinkin kyläilemässä, sosiaalista terveyttä tuli kerrytettyä roppakaupalla :D Istuttiin ulkona, juteltiin, naurettiin ja syötiin hyvää ruokaa. Eipä olis sunnuntai voinut paremmin kulua.
Jokohan on kesä alkamassa kun on niin lämmintä ja aurinkoista.- Ja vichyvettä.
Pihan töissä meni koko päivä, kuten edelliset.
Lenkilläkin kävin. Nimittäin kun en jaksanut muuta ruokaa, lämmitin saunan ja pistin tulemaan kiuaslenkkiä kiuaspussissa. Korvasi jos ei kolmen tähden ateriaa niin vähintään yhden mitselinin tähden.
Huomenna lepään. - inkkaritar
Ja vichyvettä. kirjoitti:
Pihan töissä meni koko päivä, kuten edelliset.
Lenkilläkin kävin. Nimittäin kun en jaksanut muuta ruokaa, lämmitin saunan ja pistin tulemaan kiuaslenkkiä kiuaspussissa. Korvasi jos ei kolmen tähden ateriaa niin vähintään yhden mitselinin tähden.
Huomenna lepään.Täällä on vielä piha niin kosteaa, ettei pysty haravoimaan. Perinteisesti oon haravoinut äitienpäivänä, mutta nyt saattaapi päästä jo vappuna tositoimiin...
No tottahan pitää ensin katsoa naamakirjasta, mitä mieltä kaverisi ovat asiasta.......
- ;o)
Pitääkö sieltä kysyä kamuilta lupa saako ulkoilla?
Ei ole naamista, niin ulkoilukin on ihan oman luvan varassa, ja sitä ulkoilua riittää. - Normal touhut.
;o) kirjoitti:
Pitääkö sieltä kysyä kamuilta lupa saako ulkoilla?
Ei ole naamista, niin ulkoilukin on ihan oman luvan varassa, ja sitä ulkoilua riittää.Kyl siel porukat ilmoittaa wessa reissutkin, se on maailman tärkein foorumi.
Sellaista olen kuullut. Itse en luovu normaalista live-elämästä. Olet asian ytimessä. Ensin infota facebookkiin ja katsotaan ihmisten reaktio. Kun kukaan ei noteeraa, niin sitten ei tule lähdettyä mihinkään. Tai sitten saat pelkkiä tykkäyksiä ja yks kaveri saattaa kommentoida, että "minunkin pitäisi, jos vaan jaksais.."
- ;o)
Normal touhut. kirjoitti:
Kyl siel porukat ilmoittaa wessa reissutkin, se on maailman tärkein foorumi.
Sellaista olen kuullut. Itse en luovu normaalista live-elämästä.No entä jos ei luo lärviskirjaa, niin riittääkö soitto kamuille että miten teen ja miten toimin oikein. Noloahan se on jos kamut sanoo ettei mun versio ole kelpuutettava, ja ominpäin olen jotain tehny, ilman lupaa, tai vastoin heidän tahtoaan.
Nyt kyllä nolottaa, mutta tällä se on mentävä kun en ehtiny kysellä, toimin vaan ihan oman mielivallan mukaan :(.
- inkkaritar
Heh, noinko sinä toimit :D
- inkkaritar
Joo Laardille on tuo ed kysymys ;)
No en minä noin toimi.
Kuka määrittelee, mitä ihmisen täytyy tehdä, että on parempi ihminen? Minun mielestäni voit tehdä ihan kumpaa vaan, kunhan menet sen jälkeen peilin eteen ja sanot, että olipa hyvä ratkaisu. Kyllä sitä itselleen on enempi vastuussa kuin muille.
Tuo naamakirjaviittaus tulee vaan siitä, kun joka nurkalla saa lukea höpötystä, että katso, mitä kaverisi tekevät, mistä tykkäävät jne.....- inkkaritar
LaardiBee kirjoitti:
No en minä noin toimi.
Kuka määrittelee, mitä ihmisen täytyy tehdä, että on parempi ihminen? Minun mielestäni voit tehdä ihan kumpaa vaan, kunhan menet sen jälkeen peilin eteen ja sanot, että olipa hyvä ratkaisu. Kyllä sitä itselleen on enempi vastuussa kuin muille.
Tuo naamakirjaviittaus tulee vaan siitä, kun joka nurkalla saa lukea höpötystä, että katso, mitä kaverisi tekevät, mistä tykkäävät jne.....Nyt siellä vasta villitys on menossa,
arkikuvahaaste...:)
- nauttiva ulkoilija
Tottakai ulos nauttimaan keväästä, kun kerran kykenee. Kaikki eivät, en ole siitä pahoillani. Elämä on!
- Typerä sun kommentti
Näkis vaan. Olet roikkunut tuolla huuhaalla heti 7.00 alkaen.
- onko sulla joku vika
Typerä sun kommentti kirjoitti:
Näkis vaan. Olet roikkunut tuolla huuhaalla heti 7.00 alkaen.
???
oletko sinä sellainen, joka ei voi nauttia ulkoilusta ja liikunnasta? Miksi?
Kauhean katkeralta kuulostat. - Se vaan
onko sulla joku vika kirjoitti:
???
oletko sinä sellainen, joka ei voi nauttia ulkoilusta ja liikunnasta? Miksi?
Kauhean katkeralta kuulostat.haluaa olla ajanhermolla ja kytätä toisia.
Onkohan sillä muuta elämää?
Ehei, ei mene läpi. Jos sä sanot meneväs lenkille, niin se on pelkkää sanahelinää. Todellisuudessa sä surffaat kuitenkin sen lenkkeilyajan netissä pälyillen, mitä muut kirjoittaa. :D
No jos yleisesti tätä asiaa pohditaan, niin taidetaan se muu tekeminen, kuin koneella surffailu olevan oikeaa tekemistä ja näin ollen olet silloin parempi ihminen.- inkkaritar
Eläpä yhtään ala tapojasi minulle tyrkyttämään :D
Joo kyllä koneella surffailu vielä nykyäänkin suomessa useimmiten mielletään paheeksi. Nythän on jopauseaan otteeseen median suulla toitotettu miten istuminen tappaa. Mutta harvapa täältä on hengissä selvinnyt :D inkkaritar kirjoitti:
Eläpä yhtään ala tapojasi minulle tyrkyttämään :D
Joo kyllä koneella surffailu vielä nykyäänkin suomessa useimmiten mielletään paheeksi. Nythän on jopauseaan otteeseen median suulla toitotettu miten istuminen tappaa. Mutta harvapa täältä on hengissä selvinnyt :DOot oikeessa. Minäkin eilen olin paljon jalkojen päällä ja hyvä ku se ei tappanu. Illalla myöhään piti kävellä ku ysikymppinen mummeli. :P
4 lenkkiä tein eilen, 2 polkupyörällä, ja 2 moottoripyörällä
- inkkaritar
Hmmm....pyörälenkit voidaan kastoa
kuntoiluksi ja motskarilenkit meneekö osastoon "henkinen hyvinvointi" ? ;)
Siis ei mitään paheksuttavaa :)
- ingalina
Ihan yhtä hyvä olet vaikka istuisit koneella tai menisit lenkille.Monethan ei voi liikuntaa harrastaa ollenkaan sairauden takia ja ovat silti hyviä ihmisiä.Onhan j tietysti poikkeuksia.
Mutta varmaan menit lenkille ,on se parempi nyt kun on mukavampaa liikkuakkin kuin pimeän aikaan ja koneella ehtii sitten iltasella olla:)- inkkaritar
Kyllä vaan, nyt kun on valoa aamusta iltaan, lenkille voi mennä mihin aikaan ehtii. Talvella ulkoliikunta jäi aika minimiin, pimeässä en todellakaan uskalla liikkua ainakaan yksin,susien takia.
- ehdotan
Ehdotan kunnon vuoksi kunnon päiväpanoa. Kyllä se lenkit voittaa.
- inkkaritar
Hih, mii-sun lohkaisusta aamun naurut :)
- Takuulenkkimies.
inkkaritar kirjoitti:
Hih, mii-sun lohkaisusta aamun naurut :)
Mä lupaan kaksi minuuttia :)
- lenkillä?
http://kemikaalivanat.wordpress.com/about kertoo mitä lenkillä hengität
- Raikas ulkoilma.
Avohoitopotilas tuon linkin takana. Pahasti heittää sen päässä. Tainnut imeä häkää suoraan pakoputkesta.
- inkkaritar
No johan nyt.... Meillä täällä ainakin on taivas ihan kirkkaan sininen juuri nyt, ei näy mömmövanoja missään.......
- Huono ihminen
Mä tein nyt semmosen päätöksen,että tänään syön pitkästä aikaa Lenkkimakkaraa.
- inkkaritar
No huh, olet tosi rohkea !! Respektiä, näinä ruokaterveysterrorisimin aikoina tekemäsi päätös vaatii vahvaa itseluottamusta. Suljit siis silmäsi ja korvasi kaikilta niiltä vaaroilta joihin jouduit vedellessäsi rasvaista, epäterveellistä, ravintoarvoiltaan köyhää suolapommia :D
inkkaritar kirjoitti:
No huh, olet tosi rohkea !! Respektiä, näinä ruokaterveysterrorisimin aikoina tekemäsi päätös vaatii vahvaa itseluottamusta. Suljit siis silmäsi ja korvasi kaikilta niiltä vaaroilta joihin jouduit vedellessäsi rasvaista, epäterveellistä, ravintoarvoiltaan köyhää suolapommia :D
Äläs ny..Makkara on kyllä niin nannaa, että minäkin rakastan sitä. Sillon ku sitä syö, niin pitää tukkia korvat. :))
- Makkaran päistä.
mii-su kirjoitti:
Äläs ny..Makkara on kyllä niin nannaa, että minäkin rakastan sitä. Sillon ku sitä syö, niin pitää tukkia korvat. :))
Ensin laitat makkarankuori supot korviin ja sitten syöt vai :)
Makkaran päistä. kirjoitti:
Ensin laitat makkarankuori supot korviin ja sitten syöt vai :)
Noo...jos on luonnonkuori..vai suoli..miks sitä sanottiinkaan ( :P ) nii en laita. Sekin menee katos siinä mukana. ;)
- Ihan hyvää oli.
mii-su kirjoitti:
Noo...jos on luonnonkuori..vai suoli..miks sitä sanottiinkaan ( :P ) nii en laita. Sekin menee katos siinä mukana. ;)
Viimeksi kun maistoin niin otin suuhuni (olen kylläkin mies:) niitä ohuita lyhyehköjä vanhanajan nakkeja jotka oikein napsastavat ja voi nauttia kuorineen päivineen, sekä raakana että keitettyinä että makkarapannuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2902977- 2101181
- 841173
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1281159- 871132
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2051050- 65872
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?25765- 71747
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?59627