En ole tuota ennen havainut - liekö kauankin ollut?
Mutta oikein hyvä päätös. Jari on niin sanoakseni maltillinen ja ennenkaikkea "pitkämielinen" kirjoittaja joka ei paljon heilahda kaikista kummallisista vastauksista joita hänelle on vuosien aikana sadellut ja siksi hän on erittäin sopiva palstan luotsiksi.
Kannatetaan ..
alex
Hei, onko Jari ottanut luotsin homman palstalla.
8
75
Vastaukset
- vierailija.
Samoin täälä!
Minäkin huomasiin vasta joku päivä sitten.
Kiva, että meilläkin on joku "serihfinä", joka pitää järjestystä tällakin palstalla, että voi halutessaan poistattaa aivan asiattomat viestit.
Sitäpaitsi Jarilla on aikapaljon todellista tietoa adventismistä.
Oikein HYVÄ !Hei-
Kiitos.
Minulla on kokonaisvaltainen tieto "adventismista" >>> Ei "aika paljon" vaan kokonaisvaltainen tieto perusasioista.
Jumalan siunausta
Jari Laurila
keskustelija- Kumarranko?
jarinhotelli kirjoitti:
Hei-
Kiitos.
Minulla on kokonaisvaltainen tieto "adventismista" >>> Ei "aika paljon" vaan kokonaisvaltainen tieto perusasioista.
Jumalan siunausta
Jari Laurila
keskustelijaOooooooooh, Jari, että ihan kokonaisvaltainen....
Kumarranko? kirjoitti:
Oooooooooh, Jari, että ihan kokonaisvaltainen....
OOhoooooohh , joo kyllä. Kyllä vaan joo -ooohhhhh.
Aivan totta.
Jumalan siunusta
Jari Laurila
keskustelijajarinhotelli kirjoitti:
Hei-
Kiitos.
Jumalan siunausta
Jari Laurila
keskustelijaNiimpä, ihan totta se on että sinulla on hyvä asiatieto "adventismista" ja vieläpä kirjoitat sen mukaankin -- lähes aina :) .. joten olet oikein sopiva palstan luotsin hommaan .
alex
Jaha, että kokonaisvaltainen tieto adventismista, on jarinhotellilla. Mutta minullapas onkin koko lailla vallatonta tietoa adventismista.
Asiasta toiseen. Kiitokset turkulaisille adventisteille siitäkin, että ovat loppuun asti kantaneet vastuunsa kristittyjen yhteisestä missiotoimistosta. Nyt keväällä vissiin toimisto lopetetaan, mutta sivusto on netissä yhä.
http://www.muutokseen.fi/
Toivotan menestystä palstan luotsaajalle!"jarinhotelli" on mies Pohjanmaalta, itsestään avoimesti kertova. Katsotaanpa mikä on miehiään alex.kasi . . . http://www.suomi24.fi/yhteisö/alex.kasi
Ei ainakaan tälle paatille luotsiksi sopisi astumaan aleximme. Ehkä hän ei piiloudu sentään perheeltään, vaan näyttää tien.
Eräässä ketjussa alex kertoi Aadamin piiloutuneen Jumalalta syntiinlangenneena ja kuolemaantuomittuna. Sitten vahingossa klikkasin alexin profiilia ja havaitsin hänenkin piiloutuneen.
Mitä minuun tulee, olen niin vähäpätöinen, ettei mua kukaan havaitse, vaikka olisin näkösällä. Siksi olen vapaa piiloutumispaineista.
antti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381309
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35840Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27586- 14580
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26548Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24521
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16482Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15482