En ole tuota ennen havainut - liekö kauankin ollut?
Mutta oikein hyvä päätös. Jari on niin sanoakseni maltillinen ja ennenkaikkea "pitkämielinen" kirjoittaja joka ei paljon heilahda kaikista kummallisista vastauksista joita hänelle on vuosien aikana sadellut ja siksi hän on erittäin sopiva palstan luotsiksi.
Kannatetaan ..
alex
Hei, onko Jari ottanut luotsin homman palstalla.
8
76
Vastaukset 8
- vierailija.
Samoin täälä!
Minäkin huomasiin vasta joku päivä sitten.
Kiva, että meilläkin on joku "serihfinä", joka pitää järjestystä tällakin palstalla, että voi halutessaan poistattaa aivan asiattomat viestit.
Sitäpaitsi Jarilla on aikapaljon todellista tietoa adventismistä.
Oikein HYVÄ !Hei-
Kiitos.
Minulla on kokonaisvaltainen tieto "adventismista" >>> Ei "aika paljon" vaan kokonaisvaltainen tieto perusasioista.
Jumalan siunausta
Jari Laurila
keskustelija- Kumarranko?
jarinhotelli kirjoitti:
Hei-
Kiitos.
Minulla on kokonaisvaltainen tieto "adventismista" >>> Ei "aika paljon" vaan kokonaisvaltainen tieto perusasioista.
Jumalan siunausta
Jari Laurila
keskustelijaOooooooooh, Jari, että ihan kokonaisvaltainen....
Kumarranko? kirjoitti:
Oooooooooh, Jari, että ihan kokonaisvaltainen....
OOhoooooohh , joo kyllä. Kyllä vaan joo -ooohhhhh.
Aivan totta.
Jumalan siunusta
Jari Laurila
keskustelijajarinhotelli kirjoitti:
Hei-
Kiitos.
Jumalan siunausta
Jari Laurila
keskustelijaNiimpä, ihan totta se on että sinulla on hyvä asiatieto "adventismista" ja vieläpä kirjoitat sen mukaankin -- lähes aina :) .. joten olet oikein sopiva palstan luotsin hommaan .
alex
Jaha, että kokonaisvaltainen tieto adventismista, on jarinhotellilla. Mutta minullapas onkin koko lailla vallatonta tietoa adventismista.
Asiasta toiseen. Kiitokset turkulaisille adventisteille siitäkin, että ovat loppuun asti kantaneet vastuunsa kristittyjen yhteisestä missiotoimistosta. Nyt keväällä vissiin toimisto lopetetaan, mutta sivusto on netissä yhä.
http://www.muutokseen.fi/
Toivotan menestystä palstan luotsaajalle!"jarinhotelli" on mies Pohjanmaalta, itsestään avoimesti kertova. Katsotaanpa mikä on miehiään alex.kasi . . . http://www.suomi24.fi/yhteisö/alex.kasi
Ei ainakaan tälle paatille luotsiksi sopisi astumaan aleximme. Ehkä hän ei piiloudu sentään perheeltään, vaan näyttää tien.
Eräässä ketjussa alex kertoi Aadamin piiloutuneen Jumalalta syntiinlangenneena ja kuolemaantuomittuna. Sitten vahingossa klikkasin alexin profiilia ja havaitsin hänenkin piiloutuneen.
Mitä minuun tulee, olen niin vähäpätöinen, ettei mua kukaan havaitse, vaikka olisin näkösällä. Siksi olen vapaa piiloutumispaineista.
antti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1721145En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene45773Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.137738Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi27733Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l228694- 44679
- 67645
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää164622Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36600Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal53597