Parjatulle:

Vastaan ottanut

Näin sanoo Jumala:

Sinä minun rakkaani, jota minä rakastan. Olet ihmisten silmissä, heikommassa asemassa kuin koira, sanoilla sinua piestään, valhetta sinusta levitetään. Kahdentien kulkija on arvostetumpi, kansani keskuudessa kuin sinä olet. Valhetta he uskovat, totuuden puhujan he vaientavat, he jotka ovat mielestään seuraajiani. Olet asetettu koetukseksi, olet kärsinyt minun seuraajieni solvauksesta. Syntiä ja synnintekijöitä he rakastavat, minun omani he ovat hylänneet. Koska totuutta he eivät usko. Kovia olet kokenut, minä olen sinua auttanut. Tulee pian päivä, koetus on päättyvä. Vaivan aikasi on ohitse. Sinä nouset kuopasta johon sinut on ahdettu, mutta ne jotka eivät uskoneet totuuden sanoja, he joutuvat ahtaalle. Heitä minä koettelen. Minä olen aina sorretun ja maahan lyödyn puolella. Ylpeät ja omahyväiset lähetän tyhjinä pois. Valheita uskovat saavat uskoa edelleen valheita. Kunnes avaan heidän silmänsä näkemään, mikä oli totuus. Silloin on myöhäistä sortajien nousta. Mutta jotka minun Sanaani rakasti, noudatti Sanojeni neuvoja, heitä minä siunaan. Häpeän saavat he jotka vääryyttä rakastivat, vääryyttä uskoivat, eivät uskoneet totuuden sanoja. Eivät tehneet kuten Sanani neuvoi, eivät kuulleet ääntäni, kun heille kuiskasin. Tuomio alkaa, se alkaa aina minun kansani keskuudesta, Kuka kestää tuomion päivänä. Hän joka on ottanut sanastani opiksi, elänyt sen todeksi, noudattanut Sanani neuvoja, kehotuksia. Minä tunnen ne jotka sanaani noudattavat, jotka kulkivat ohitseni minun puhuessa, heitä minä koettelen. Pysäytän ja näytän, kuinka Jobin kärsimykset kokenut saa siunaukset takaisin, mutta kuten Jobin neuvojatkin, he saavat häveten punastua, jotka sinua halveksi. Nyt nämä sortajasi saavat itkeä ja valittaa, kun eivät itkuasi kuulleet. Sinä kärsinyt palvelijani, saat nauttia siunauksista joita sinulle annan.
Nämä vakavat sanat sain tänään uninäyssäni. Hän ken kokee ne omakseen, omista ne itsellesi lohdutuksena, Jeesus tulee sinua runsaasti siunaamaan. Sinun sortajasi sorto on päättyvä.

7

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sorrettu

Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen Nimeen. Aamen.

• Pelkään naapuria

Profetia oli minulle. Mutta ei isänpojanpyhänhengennimeen, vaan JEESUKSEN KRISTUKSEN NIMESSÄ!

Tunsin sanoman koskettavan. Olen joutunut naapurien kohteeksi.

• zzzzzzzzzzzzzzzzzz

no onpaha se nasaretilaine sentää jonku omansakki puolella, mua se ei oo tehny muuta ku hakannu päivästä numero yksi ku tähän sen onnetomaa pelleilyy mut huiputettii... :S

• ...

...

• ...

...

• ...

...

• filade

Jumalan koulussa olevat, ovat parjattuja;

1Kor.1:27. Mikä maailman mielestä on hullutusta, sen Jumala valitsi saattaakseen viisaat häpeään. Mikä maailman mielestä on heikkoa, sen Jumala valitsi saattaakseen voimakkaat häpeään.
      28. Mikä maailmassa on syntyperältään alhaista ja halveksittua, mikä ei ole mitään, sen Jumala valitsi tehdäkseen mitättömäksi sen, mikä on jotakin,
      29. ettei mikään liha voisi kerskailla Jumalan edessä.

4:12...Meitä herjataan, mutta me siunaamme. Meitä vainotaan, mutta me kestämme.
      13. Meitä parjataan, mutta me puhumme lempeästi. Meistä on tullut ikään kuin maailman tunkio, kaikkien jätekasa tähän päivään saakka.

Jeesus lupaa suuren palkan;
      Matt. 5:11. Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni solvaavat ja vainoavat teitä ja valehdellen puhuvat teistä kaikkea pahaa.
      12. Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä teidän palkkanne on suuri taivaissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe