Älkää naiset sheivatko alapäätänne

jukkis 79

Siis itse tykkään kun naisella on karvat siellä alhaalla.
vituttaa nuolla jotain posliinia, karvat ainakin minua kiihoittaa enemmän. se on tosi.
Jokainen nainen seksipalstalla tarjoaa itseään posliinina,, en kyllä ymmärrä? hä?
idiootteja.

8

567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karvaa

Enkä minä. En ymmärrä, mitä kaunista ja kiihottavaa niin miehet kuin naisetkin muka näkevät karvattomassa. Hyvin harvalla naisella voi sanoa olevan kaunis pimppi. Karvoitus yksinkertaisesti vaan tekee naisesta kauniimman ja tasapainoisemman näköisen. Runsasta tuheroa saa kyllä siistiä, mutta normaali karvoitus on kyllä sellaisenaan paras.

• Harrastaa vitun nuol

Joo, just samaa mielt. Vittuinsa pääl on oltava karva kolmio mut häpy huulist saa ajaa pois et on paremp nuolla vitujans.

• kielimies.
    • nuori tyttö

minä en taho ainakaan sheivata kaikkea pois, mutta jos on hirmuinen puska niin ei sekään näytä edes omasta mielestä hyvältä.. ajelen yläosasta hieman pois että on karvoja pienemällä alueella ja lyhennän ihan saksilla muualta, poika ystävä tykkää :) joskus sano että oli kiva jos joskus testaisin ottaa kaikki pois ihan mielenkkiinosta mutta ei innosta sellainen ajatus. jätkä hyväksyi asian :D tällä mennään (;

• Mä lyhennän karvoja etteivät ole tiellä mut poslariks en rupea. Mun mielestä miehelläkin pitää olla munkarvat

• 11+12

olin siistitty tuhero pitkään. sitten pitkään suhdetta piristääkseni lopulta suostuin ajelemaan poslariksi (ihan mielenkiinnosta, kun siitä kouhkataan niin paljon).. mies vihjaili siihen usein.. no sepäs sitten innostui nuolemaan, on ihan hulluna, kun näkee, että olen ajellut..se on varma että nuolentaa saa kun ajelen..mutta toisaalta ei tätä kierrettä kyllä jaksaisi..

eli nyt tilanne on se, että vähän pakko ajella, jos on ajellut.. kun yrittää antaa kasvaa takaisin, kutittaa, pistelee, tarttuu pöksyihin.. argh! ihan täyttä tuskaa. sitten kun on kasvanut tarpeeksi, alkaa helpottaa..

monesti olen miehelle sanonut, että saisi sekin ajella, olisi kiva tietää, miltä tuntuu kassien hyväily suulla...

toisaalta taas olen sitä mieltä, että poslarista ULKONÄÖLLISESTI tykkäävä mies on vähän pedari. toisaalta ymmärrän, että on kivempaa nuolla ilman. sitten taas rakastellessa, jos ite on poslari ja mies ei, ne miehen karvat saattaa pistellä/kutittaa..

• Rane456

Ihmeen iso osa miehistä tykkää posliinista. Hyi hemmetti tykkääkö ne lapsista?

• Miesisollaämmällä

Ihmeen iso osa miehistä tykkää ainakin omista lapsistaan. Ihmeen moni mies myös ajelee karvansa ja näyttää ihan neideiltä. Miehellä on parta, naisella korkeintaan viikset.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      16
      2356
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1261
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      897
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      135
      828
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      821
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      797
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      766
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      735
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      164
      722
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      673
    Aihe