Annetaan pois nauhavesikäärme. Otin sen hoiviini vajaa vuosi sitten huonoista oloista (olisi muuten tapettu) ja alkuun se näyttikin piristyvän. Mutta nyt keväästä saakka ollut huono syömään, nytkin paastonnut jo kaksi kuukautta. Muuten virkeä ja kiltti, mutta ruokaan ei koske. Nahkansa luonut viimeksi joskus touko-kesäkuussa. Ikää suurinpiirtein 1,5v. Meillä oloaikana saanut muikkuja ja B1-vitamiinia, aiemmin tuskin vitamiinia. Koska en itse ole erityisen kiinnostunut matelijoista niin nyt ei ongelmanratkaisukykyni riitä saamaan MutkaMatoa syömään. Eläinlääkärissä en ole käyttänyt. Jos joku harrastaja kokee kiinnostusta yrittää vielä tämän käärmeen kanssa onneaan niin olet tervetullut hakemaan omaksesi. Vaikka en kovastikaan ole käärmeeseen kiintynyt niin en silti halua sen kärsivän. Terraariota en voi antaa koska se on minulla vain lainassa. Asialliset vastaukset e-mailiin: [email protected]
Asun pääkaupunkiseudulla.
Lahjoitetaan käärme
Muumimamma
1
581
Vastaukset
- sleepy_hell
onko se käärme vielä teillä? vai onko se jo löytänyt kodin?? vastailetko s-postiini sitten.. [email protected] :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770