Totuus: Elävä Jumala ja Elävä Sana (8)

sinettisormus1

Tänään näyssä kaksi kuvaa ja ensin oli ovi joka oli väkisellä murettu auki ja toisessa oli talon rappu niin täynnä lunta ettei ovea olisi saanut auki ...
Koin tämän sananpaikan tähän.

Jesaja 49:8-9:
Näin sanoo Herra: Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut; minä olen valmistanut sinut ja pannut sinut kansoille liitoksi, kohottamaan ennalleen maan, jakamaan hävitetyt perintöosat.
sanomaan vangituille: Käykää ulos!" ja pimeässä oleville: "Tulkaa esiin!"
Teiden varsilta he löytävät laitumen, kaikki kalliokukkulat ovat heillä laidunpaikkoina.

Herran Rauhaa ja Siunausta kaikille!
Huom. kun en ole kirjoilla, on joku vienyt minun nimimerkkini, omaa syytä, mutta en halua kirjautua ja nyt siis olen sinettisormus1. =) (kuin opetuslapsi1)

94

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinettisormus1
      • loveJeesus

        kiitos tästä ylistyslaulusta! :)


    • sinettisormus1
    • sinettisormus1
    • Seurailija1

      Moi sinettisormus1.. eilen yritin vastata toiseen ketjuun eikä se lähtenyt tuli vain tieto että Seurailija nimimerkki on varattu, noinko ne viedään jos ei päivittäin käytä? saapas(ei nokian)nähdä lähteekö tämä? Ei lähtenyt vaihdoin ykkösen eteen, eli se olen minä jatkossa, jos sekin varastetaan niin sitten kakkonen jne perään..

      • Seurailija1

        Eli ovet kyllä aukenee vaikka väkisin, nimmarien varastelu ei estä!!!!!.. Jeesus Kristus on Herramme eilen tänään ja huomenna ja ikuisesti! Aamen.


      • Ilmiantaja
        Seurailija1 kirjoitti:

        Eli ovet kyllä aukenee vaikka väkisin, nimmarien varastelu ei estä!!!!!.. Jeesus Kristus on Herramme eilen tänään ja huomenna ja ikuisesti! Aamen.

        Ilmiannoin nimimerkkien varkaudet poliisille lapseen kohdistuvana haureutena, ydinräjähderikoksena sekä törkeänä maanpetoksena.


    • -jarmo-

      Numero kahdeksan on täyttymyksen ja uuden alun luku. Tuo kasi onkin ollut esillä jo kahdessa onnnettomuudessakin maailmalla.

      Mitä nimimerkkeihin tulee, niin kun täyttymys on tullut ja uusi aikamme alkanut, olemme puetut uusiin valkeisiin vaatteisiin, niin saamme uuden nimen ja valkoisen kiven.

      • filade...

        On myös sanonta; rakkaalla lapsella on monta nimeä.


      • -jarmo-
        filade... kirjoitti:

        On myös sanonta; rakkaalla lapsella on monta nimeä.

        Tuo ei taida olla raamatullinen sanonta kuitenkaan. Vaikka pitää Jeesuksenkin kohdalla hyvin paikkansa. Itsellänikin on ollut monta kutsumanimeä vuosien varrella, joten kai minäkin olen sitten siunattu rakkaudella.


    • -jarmo-

      Numero kahdeksan on myös Jeesuksen luolleista ylösnousemuksen päivä, kun hauta oli murrettu ja kivi pois nostettu.

      Tässä taannoin näin unta kun olin Lapissa portin vartijana jossa portin edessä oli iso lumikasa. Se oli liian kovaa ja liian kylmä, ettei lapio pystynyt siihen mutta aamun sarastaessa se alkoi sulaa ja saatoin luoda reunoilta sitä pois. Lopulta se oli niin pehmeää että saatoin kaataa korkean jäävuoren lämpenevälle asfaltille joka suli siihen nopeasti ja saimme portit auki. Samalla kun saimme portit auki, tuli joukko ystäviäni jotka kantoivat Venäjän lippuja ja huutelivat venäjänkielellä tervehdyksiä ja iskulauseita.

      Tämä voisi viitata neljänkymmenen päivän odotukseen eilisestä laskettuna, joka oli 3. Mooses 23:15-17 mukaan pääsiäissapatin jälkeisestä päivästä laskettuna 50 päivää ja 10 päivää aikaisemmin 40. päivän kohdalla oli Jeesuksen taivaaseen astumisen päivä. (Jeesuhan lukeutui ikään kuin kuolleiden ylösnousemukseen, ollen se vuoden vanha virheetön karitsa) Joh.ilm. 2:10. mainitaan 10 päivän ahdistuksesta.

      • sinettisormus1

        ... tuo näkyni toi mieleeni heti tuon unesi, niissä on jotain samaa ...


      • -jarmo-
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... tuo näkyni toi mieleeni heti tuon unesi, niissä on jotain samaa ...

        Ihan sama juttu, kuin sun näkys täydentäis tota kokonaiskuvaa koska sen oikea-aikaisuus oli se pointti. Näit tuon nimenomaan sen jälkeen kun Jeesus oli vnoussut haudastaan ja hauda ovi oli murrettu, tuonelan portit. Jeesus kävi oikeuden edessä ja kukaan ei löytänyt oikeutta viedä häntä tuonelaan, koska hän ei ansainnunt kuolemaa ja siksi hän voitti kuoleman. Näin haudan portin oli pakko murtua, enkelit siirsivät kiven pois ja ylösnousemus tapahtui.

        Nyt jää nähtäväksi tuo lumien sulamisen merkitys, niin minun kuin sinunkin näkemän oven edestä. Voisiko se todellakin tarkoittaa kotiin pääsyä?
        Laskin sen jo tuossa miten Jeesus nostettiin 40 päivän jälkeen ja sitten ilmestyskirjassa mainitaan 10 päivän karenssi, josta Paavali puhui tessalonikkalaiskirjeessä, ettemme suinkaan ehdi ennen poisnukkuneita, vaan he menevät ensin ja me sitten perässä.
        Tätäkö tuo sulaminen oven edestä tarkoittaa, onhan siis kevät-talvi edelleen ja monin paikoin lumitilanne vielä vähän erilainen.

        Sitten minulle tulee aina tällaisessa keskustelussa mieleen Laulujen laulu 2:10-13 jossa Daavid on tehnyt laulun morsiamelleen:

        Rakkaani lausuu ja sanoo minulle: "Nouse, armaani, sinä kaunoiseni, ja tule. Sillä katso, talvi on väistynyt, sateet ovat ohitse, ovat menneet menojaan. Kukkaset ovat puhjenneet maahan, laulun aika on tullut, ja metsäkyyhkysen ääni kuuluu maassamme. Viikunapuu tekee keväthedelmää, viiniköynnökset ovat kukassa ja tuoksuavat. Nouse, armaani, sinä kaunoiseni, ja tule.


      • sinettisormus1
        -jarmo- kirjoitti:

        Ihan sama juttu, kuin sun näkys täydentäis tota kokonaiskuvaa koska sen oikea-aikaisuus oli se pointti. Näit tuon nimenomaan sen jälkeen kun Jeesus oli vnoussut haudastaan ja hauda ovi oli murrettu, tuonelan portit. Jeesus kävi oikeuden edessä ja kukaan ei löytänyt oikeutta viedä häntä tuonelaan, koska hän ei ansainnunt kuolemaa ja siksi hän voitti kuoleman. Näin haudan portin oli pakko murtua, enkelit siirsivät kiven pois ja ylösnousemus tapahtui.

        Nyt jää nähtäväksi tuo lumien sulamisen merkitys, niin minun kuin sinunkin näkemän oven edestä. Voisiko se todellakin tarkoittaa kotiin pääsyä?
        Laskin sen jo tuossa miten Jeesus nostettiin 40 päivän jälkeen ja sitten ilmestyskirjassa mainitaan 10 päivän karenssi, josta Paavali puhui tessalonikkalaiskirjeessä, ettemme suinkaan ehdi ennen poisnukkuneita, vaan he menevät ensin ja me sitten perässä.
        Tätäkö tuo sulaminen oven edestä tarkoittaa, onhan siis kevät-talvi edelleen ja monin paikoin lumitilanne vielä vähän erilainen.

        Sitten minulle tulee aina tällaisessa keskustelussa mieleen Laulujen laulu 2:10-13 jossa Daavid on tehnyt laulun morsiamelleen:

        Rakkaani lausuu ja sanoo minulle: "Nouse, armaani, sinä kaunoiseni, ja tule. Sillä katso, talvi on väistynyt, sateet ovat ohitse, ovat menneet menojaan. Kukkaset ovat puhjenneet maahan, laulun aika on tullut, ja metsäkyyhkysen ääni kuuluu maassamme. Viikunapuu tekee keväthedelmää, viiniköynnökset ovat kukassa ja tuoksuavat. Nouse, armaani, sinä kaunoiseni, ja tule.

        ... Aamen, -jarmo-, Aamen ...
        Kunnia ja ylistys Herralle !!!


    • sinettisormus1
    • Seurailija1

      Kari laulaa todella komeasti tuon -Olen kuullut on kaupuki tuolla..Kiitos..
      Luin äskettäin kirjan "Ovet suljetaan!" kuulun norjalaisen evankelista Emanuel Minosin kirjoittama, hän niinkuin moni uskova on sitä mieltä että ovet suljetaan aivan pian ( sama henkilö joka kirjasi ylös kuulun ja koetellun profetian jonka norjalainen vanha nainen näki vuonna 1968) kirjassa on muitakin lopunajan profetioita, hyvä ja mielenkiintoinen kirja, totuudessa vankkumattomasti pysyvän evänkelistan kirjoittamana.. Hyvää Yötä Kaikille, Jumala teitä Siunatkoon Aamen.

      • bää

        hyvä kirja se todellakin on. itsekin juuri lopetin ko. kirjan lukemisen. suosittelen muillekin uskoville Emanuel Minosin kirjan lukemista, "ovet suljetaan".


    • Seurailija1

      Ajatuksia rukouksessa alkaneen päivän evääksi..

      Herra anna meille rauhallinen ja vakaa mieli kohdata tämän
      alkaneen päivän ilot, surut ja ihan kaikki asiat mitä päivä tuo
      tullessaan..

      Opasta ja tue meitä kaikessa että me jaksaisimme antautua
      kaikessa Sinun tahtoosi, eikä maailman tahtoon..

      Vaikka mitä uutisia kantautuisi korviimme niin opeta meitä
      ottamaan ne rauhallisesti, anna Herra meille tyyni sydän
      ja järkähtämätön mieli ymmärtää Sinun tahtosi.

      Kaikessa mitä teemme ja sanomme, johdata sinä niissä
      tunteitamme ja ajatuksiamme että ne oikein menisi..

      Äkkinäisissä ja ennalta arvaamattomissa tilanteissa auta meitä
      ymmärtämään että kaikki on sinun lähettämääsi ja sinun autettavissakin
      kun vain käännymme sinun puoleesi eikä maailman, sillä sinun on kaikki
      valta niin maan päällä kuin taivaassakin, maailmalla ei ole sinuun valtaa.

      Auta meitä olemaan rehellisiä, kuitenkin suoria ja rakastavia niin perheenjäseniämme kohtaan kuin myös läheisiämme kohtaan. Anna
      meille voimaa antaa anteeksi jos meitä loukataan ja anna meille
      voimaa vastata myös rakkauteen että kaikessa tapahtuu Isän toive..

      Anna Herra meille voimaa jos olemme uupuneita, anna meille voimaa
      jokaiseen tapahtumaan tänään..
      Ohjaa sinä tahtoamme ilossa, surussa, rakkaudessa, uskossa, rukoillessa,
      että tapahtuu ihan kaikessa Isän tahto, sillä hänen on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti. Hän on päättäjistä suurin.. Siunattua päivää jokaiselle.
      Aamen.

    • Seurailija1

      Laitoin seurakunnan kolehtiin 20€ sunnuntaina, eilen tuli mieleen että Jumala maksaa lahjoitukset vähintään kymmenkertaisena takaisin, ajattelin että seurataampa tilannetta käykö niin. Ja Jumala toimi heti, eli tänään tuli viime vuoden veronpäätös saan palautusta 266€ eli Jumala maksoi yli 13 kertaisena takaisin!! Kiitos Jumala..
      Sattumaako? Ei sillä olin käynyt verotoimistossa viime vuonna, laskivat ja tulivat siihen tulokseen että hiukan joudun maksamaan. Jumala muutti luvut toiseen kuosiin.. En sen vuoksi rahaa seurakunnalle antanut että hyötyisin siitä vaan halusin auttaa ihan sydämestäni, ihan mielelläni annoin. Näin Jumala kuitenkin toimii Aamen.

    • sinettisormus1

      Kiitos seurailija vahvasta ja hyvästä sanasta, ja tuo kirja vinkki oli hyvä ja aiheeseen ja näkyyni sopivaa ... Kiitos!
      Siunausta Kaikille!!!

      • Seuraiulija1

        Kiitos itsellesi sinetti, kaikki on yksi yhteen, kaikella on tarkoituksensa. Ovet ovat vielä auki mutta kohta ne suljetaan. Rohkeasti ihmiset, käykää sisälle pelastukseen Aamen.


      • sinettisormus1
        Seuraiulija1 kirjoitti:

        Kiitos itsellesi sinetti, kaikki on yksi yhteen, kaikella on tarkoituksensa. Ovet ovat vielä auki mutta kohta ne suljetaan. Rohkeasti ihmiset, käykää sisälle pelastukseen Aamen.

        Aamen !!!


      • Seurailija1

        Voihan jysäys, kirjoitin nimmarini väärin äähhh mutta ei kai haittaa.. Tuo Minos on jotenkin ollut niin tärkeä minulle, olen seurannut kaiken hänestä tv7 kanavalta.. Niin puhdas sanonassaan, vanha ihana Jumalan mies, hän on jo 89v. Monesti on milelessä se mitä vanha nainen profetoi silloin v-68, nainen sanoi: minä en sitä aikaa ole näkemässä mutta sinä(Minos) olet, muista puhua näystäni kun tapahtumat alkavat, sinun on matkustettava ja kerrottava mitä olen nähnyt.. Ja Minos on kertonut.. tapahtumatkin ovat alkaneet......Sekin on mielessä kuin sain henkilökohtaisen varmistuksen profetian aitoudesta, se on Jumalalta.. voi että herkistyn taas. Aamen


    • sinettisormus1
    • Seurailija1

      Nyt tässä on jo jotain ihmeellistä, tämä on jo kolmas kerta kun yritän tätä lähettää, kaksi ensimmäistä lähti johonkin ihan muualle.. Nuo vuodet ovat asettuneet kohdalleen.. nainen näki -v68.. Minos nyt 89v.. näkee vaikka ylösalaisin ja aina oikein.. 68..98.. Tapahtumat ovat alkaneet, Tule Herra Jeesus!

      • -jarmo-

        Melkoisen hurja juttu! Amen, tule Herra Jeesus!


      • -jarmo-

      • mielenkiintoista...

        Anne Colling-Rautiaisen unia, ilmestyksiä ja sanomia

        Vain muutamia poimintoja päiväkirjastani - Unia, ilmestyksiä ja sanomia

        1.7.2004

        näin viime yönä kummallisen unen. Heräsin siihen, siksi muistan siitä aika hyvin asiat.

        Siinä oli joku mieshenkilö, joka oli kirjoittanut kirjan henkivalloista ja taisteluista niitä vastaan ja tuo mies esitteli minulle kirjaansa ja sitä, miten hän oli saanut Herralta merkittävän profetian ja tiedon siitä, että pahoja enkeliruhtinaita oli laskettu irti maapallolle nyt lopunaikoina, ja viimeisin pahoista oli laskettu irti vuonna 1999, ja se oli niistä kahdestoista eli se viimeinen, mutta kaikista niistä pahin ja sen nimi oli joku Abihell 99 eli nimeenkin liittyi sana ********, jotain
        isähelvetti??? Ja sieltä se oli kotoisinkin.

        Tämä mies jatkoi, että kuten Jeesuksen opetuslapsia oli 12, niin näitä
        lopunajan erityisiä pahuuden enkeleitäkin oli se 12.

        Nämä pahuuden enkelit ja varsinkin tämä viimeinen saivat aikaan sokeaa vihaa, raivoa, pahuutta ja hirveyksiä ihmisten keskellä ja mennessään ihmiseen ihmisestä tuli suorastaan hirviä tai peto.

        Tämä mies näytti kirjastaan minulle kuvia ja tapahtumia, jotka olivat hirvittävyydessään jotain käsittämätöntä. Mutta sellaista pahuutta tapahtuu juuri tänään.

        Uutiset ovat sitä pullollaan.

        Tämä mies jatkoi ja painotti, että seurakunnan (uskovien) täytyy vihdoin järjestäytyä Jeesuksen nimessä rukoilemaan ja taistelemaan tosissaan näiden pahuuden henkiolentojen hyökkäyksiä vastaan. Kristittyjä tuli varoittaa, nyt jo on tosi kyseessä tässä taistelussa ja kaikki tämä on nyt juuri jankohtaista.

        7.7.04 päiväkirja: Kävin keskiviikkona ystäväni luona kylässä ja hän antoi muuten vaan luettavakseni Vancouverin suomenkielisen vapaaseurakunnan lehden, monistenipun joka oli jo muutamia vuosia vanha.

        Tuossa lehdessä oli juttu myös afrikkalaisesta tummasta miehestä, joka oli herännyt kuolleista Reinhard Bonnken kokouksen aikana.

        Tämä mies oli käynyt helvetissä ja taivaassakin. Hän kertoi miten enkeli, joka häntä kuljetti näissä paikoissa, oli kertonut, että nyt on ******* lähettänyt suoraan helvetistä pahoja enkeleitä maan päälle riivaamaan ihmisiä, tekemään ihmisistä hirveitä.

        Ne olivat erityisesti sitä varten lähetettyjä pahuuden lähettejä! (Näin Herra vahvisti uneni.)


      • mielenkiintoista...
        mielenkiintoista... kirjoitti:

        Anne Colling-Rautiaisen unia, ilmestyksiä ja sanomia

        Vain muutamia poimintoja päiväkirjastani - Unia, ilmestyksiä ja sanomia

        1.7.2004

        näin viime yönä kummallisen unen. Heräsin siihen, siksi muistan siitä aika hyvin asiat.

        Siinä oli joku mieshenkilö, joka oli kirjoittanut kirjan henkivalloista ja taisteluista niitä vastaan ja tuo mies esitteli minulle kirjaansa ja sitä, miten hän oli saanut Herralta merkittävän profetian ja tiedon siitä, että pahoja enkeliruhtinaita oli laskettu irti maapallolle nyt lopunaikoina, ja viimeisin pahoista oli laskettu irti vuonna 1999, ja se oli niistä kahdestoista eli se viimeinen, mutta kaikista niistä pahin ja sen nimi oli joku Abihell 99 eli nimeenkin liittyi sana ********, jotain
        isähelvetti??? Ja sieltä se oli kotoisinkin.

        Tämä mies jatkoi, että kuten Jeesuksen opetuslapsia oli 12, niin näitä
        lopunajan erityisiä pahuuden enkeleitäkin oli se 12.

        Nämä pahuuden enkelit ja varsinkin tämä viimeinen saivat aikaan sokeaa vihaa, raivoa, pahuutta ja hirveyksiä ihmisten keskellä ja mennessään ihmiseen ihmisestä tuli suorastaan hirviä tai peto.

        Tämä mies näytti kirjastaan minulle kuvia ja tapahtumia, jotka olivat hirvittävyydessään jotain käsittämätöntä. Mutta sellaista pahuutta tapahtuu juuri tänään.

        Uutiset ovat sitä pullollaan.

        Tämä mies jatkoi ja painotti, että seurakunnan (uskovien) täytyy vihdoin järjestäytyä Jeesuksen nimessä rukoilemaan ja taistelemaan tosissaan näiden pahuuden henkiolentojen hyökkäyksiä vastaan. Kristittyjä tuli varoittaa, nyt jo on tosi kyseessä tässä taistelussa ja kaikki tämä on nyt juuri jankohtaista.

        7.7.04 päiväkirja: Kävin keskiviikkona ystäväni luona kylässä ja hän antoi muuten vaan luettavakseni Vancouverin suomenkielisen vapaaseurakunnan lehden, monistenipun joka oli jo muutamia vuosia vanha.

        Tuossa lehdessä oli juttu myös afrikkalaisesta tummasta miehestä, joka oli herännyt kuolleista Reinhard Bonnken kokouksen aikana.

        Tämä mies oli käynyt helvetissä ja taivaassakin. Hän kertoi miten enkeli, joka häntä kuljetti näissä paikoissa, oli kertonut, että nyt on ******* lähettänyt suoraan helvetistä pahoja enkeleitä maan päälle riivaamaan ihmisiä, tekemään ihmisistä hirveitä.

        Ne olivat erityisesti sitä varten lähetettyjä pahuuden lähettejä! (Näin Herra vahvisti uneni.)

        tämä juttu tuli mieleen kun luin tämän jutun...

        "näkee vaikka ylösalaisin ja aina oikein.. 68..98.. Tapahtumat ovat alkaneet, Tule Herra Jeesus!"

        jos kerran tapahtumat ovat alkaneet ja viimenen paha enkeli ruhtinas laskettiin irti 99...

        niin kysymys kuullu missä ajassa ja hetkessä olemme?

        tässä on hyvä kaavio mutta en tiedä miten tohon juttuun pystyy linkittämään ja kopioimalla ei pysty tota kaavioo tähän liittämään mutta ton kyllä lyöytää tuolta kun menee tohon päivämäärään, kaavio tosin loppuu kesken tossa jutussa kun kaikki on siirtynyt... mutta tonhan kaavion voi päivittää?

        tuon tähän joka tapauksessa kirjoituksen kun kaaviota en pysty tuomaan...

        lainaus pelastussanomasta!

        7.9.2008

        Tässä kohtaa on tullut jonkinlainen periodin vaihto - YHTEENVETOA USEANKIN VUODEN TAPAHTUMISTA

        Meillä on olemassa kolme vartiovuoroa, joissa on kolme sisäistä periodia. Morsiamen Usko on koeteltava tulella ja siitä koettelemuksesta johtuu lusteen erottuminen kimpuiksi. Ole siis luja Uskossa äläkä nukahda, sillä emme koskaan voi tietää milloin Herramme tosiaan tulee. Meitä pilkataan, meidän kaikki profetiamme ovat menneet mönkään. Jopa omat uskonveljemmekin ovat tehneet meistä vääriä profeettoja ja tuominneet meidät helvettiin. Älä sinä mene lusteiden kanssa sidottaviksi, koska palkka morsiamelle tulee olemaan todella suuri. Tässä kohtaa uskomme koetteleminen on kovimmillaan, koska viimeinen vartiovuoro alkoi jo kesällä ja jos olet pannut merkille, niin koko kristillinen maailma odotti koko loppukesän suuria tulevaksi mutta mitään kummaa ei sitten tapahtunutkaan. Usko koetellaan...

        Hankalassa asemassa ovat ne ihmispolot, jotka uskovat vankkumattomasti Jeesuksen yhteen tuloon.

        Tästä johtuu Luukkaan 12 luvussa oleva maininta odottamisesta. Mikäli et odota, et ole morsian, vaikka sitä ei näin suoraan siitä sanotakaan. Raamattu silti kertoo jopa kappaleiksi hakkaamisesta palkkana odottamattomuudesta. Sekin on se osa, joka jää Laodikean seurakunnalle, jonka osa on puhdistautua tulessa. Tämä tarkoittaa koko oman maailman murenemista ja kaiken se arvomaailman hajoamista, joka on luotu luulolla ilman Hengen ilmoitusta. Tuo arvomaailma on monille ihmisille täysi yllätys, koska he ovat jopa 100% varmoja omasta pelastuksestaan. Sitten kun karu totuus valkenee, he vasta tajuavat kuinka sokeita he olivat.

        Vartiovuorot lähtevät pimeyden laskeutuessa 2006 jolloin ensimmäistä vartiovuoroa ei tarvitse edes mainita. Matteus 27:45-46 Mutta kuudennesta hetkestä alkaen tuli pimeys yli kaiken maan, ja sitä kesti hamaan yhdeksänteen hetkeen. Ja yhdeksännen hetken vaiheilla Jeesus huusi suurella äänellä sanoen: "Eeli, Eeli, lama sabaktani?" Se on: Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit? Alla aikajana ja raamatulliset perusteet Matteus 27 luvun Jeesuksen sanoihin.

        Jeesus tulee neljännellä odotuskerralla. Hän tuli jo ensimmäisenkin kerran neljännellä vuosituhannella kun Eeva itse alkoi häntä odottaa. Tuolloin ihmisen ikä oli asetettu tuhanteen vuoteen ja niinpä Jeesus tuli neljännellä sukupolvella.


      • mielenkiintoista....
        mielenkiintoista... kirjoitti:

        tämä juttu tuli mieleen kun luin tämän jutun...

        "näkee vaikka ylösalaisin ja aina oikein.. 68..98.. Tapahtumat ovat alkaneet, Tule Herra Jeesus!"

        jos kerran tapahtumat ovat alkaneet ja viimenen paha enkeli ruhtinas laskettiin irti 99...

        niin kysymys kuullu missä ajassa ja hetkessä olemme?

        tässä on hyvä kaavio mutta en tiedä miten tohon juttuun pystyy linkittämään ja kopioimalla ei pysty tota kaavioo tähän liittämään mutta ton kyllä lyöytää tuolta kun menee tohon päivämäärään, kaavio tosin loppuu kesken tossa jutussa kun kaikki on siirtynyt... mutta tonhan kaavion voi päivittää?

        tuon tähän joka tapauksessa kirjoituksen kun kaaviota en pysty tuomaan...

        lainaus pelastussanomasta!

        7.9.2008

        Tässä kohtaa on tullut jonkinlainen periodin vaihto - YHTEENVETOA USEANKIN VUODEN TAPAHTUMISTA

        Meillä on olemassa kolme vartiovuoroa, joissa on kolme sisäistä periodia. Morsiamen Usko on koeteltava tulella ja siitä koettelemuksesta johtuu lusteen erottuminen kimpuiksi. Ole siis luja Uskossa äläkä nukahda, sillä emme koskaan voi tietää milloin Herramme tosiaan tulee. Meitä pilkataan, meidän kaikki profetiamme ovat menneet mönkään. Jopa omat uskonveljemmekin ovat tehneet meistä vääriä profeettoja ja tuominneet meidät helvettiin. Älä sinä mene lusteiden kanssa sidottaviksi, koska palkka morsiamelle tulee olemaan todella suuri. Tässä kohtaa uskomme koetteleminen on kovimmillaan, koska viimeinen vartiovuoro alkoi jo kesällä ja jos olet pannut merkille, niin koko kristillinen maailma odotti koko loppukesän suuria tulevaksi mutta mitään kummaa ei sitten tapahtunutkaan. Usko koetellaan...

        Hankalassa asemassa ovat ne ihmispolot, jotka uskovat vankkumattomasti Jeesuksen yhteen tuloon.

        Tästä johtuu Luukkaan 12 luvussa oleva maininta odottamisesta. Mikäli et odota, et ole morsian, vaikka sitä ei näin suoraan siitä sanotakaan. Raamattu silti kertoo jopa kappaleiksi hakkaamisesta palkkana odottamattomuudesta. Sekin on se osa, joka jää Laodikean seurakunnalle, jonka osa on puhdistautua tulessa. Tämä tarkoittaa koko oman maailman murenemista ja kaiken se arvomaailman hajoamista, joka on luotu luulolla ilman Hengen ilmoitusta. Tuo arvomaailma on monille ihmisille täysi yllätys, koska he ovat jopa 100% varmoja omasta pelastuksestaan. Sitten kun karu totuus valkenee, he vasta tajuavat kuinka sokeita he olivat.

        Vartiovuorot lähtevät pimeyden laskeutuessa 2006 jolloin ensimmäistä vartiovuoroa ei tarvitse edes mainita. Matteus 27:45-46 Mutta kuudennesta hetkestä alkaen tuli pimeys yli kaiken maan, ja sitä kesti hamaan yhdeksänteen hetkeen. Ja yhdeksännen hetken vaiheilla Jeesus huusi suurella äänellä sanoen: "Eeli, Eeli, lama sabaktani?" Se on: Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit? Alla aikajana ja raamatulliset perusteet Matteus 27 luvun Jeesuksen sanoihin.

        Jeesus tulee neljännellä odotuskerralla. Hän tuli jo ensimmäisenkin kerran neljännellä vuosituhannella kun Eeva itse alkoi häntä odottaa. Tuolloin ihmisen ikä oli asetettu tuhanteen vuoteen ja niinpä Jeesus tuli neljännellä sukupolvella.

        Jeesusta odotettiin tulevaksi jo v. 70 jKr mutta niin ei käynyt.

        Sitten ei edelleenkään uskottu juutalaisten paluuseen maahansa ja raunioiden nostetta muureiksi ja torneiksi jne. vaan tuolloin 1844 edeltävään aikaan Jeesusta odotettiin aivan kuin joulupukkia tulevaksi, kun vuosiviikot oli laskettu niin menevän. Se oli toinen todellinen suuri odotuksen hetki. Mönkään meni.

        Kolmas suuri odotus tuli silloin kun vuosituhat oli vaihtumassa ja kaikki suuret ennustukset olivat täyttyneet kun Israel oli syntynyt ja sen rauhaakin tehtiin kovaa kyytiä. Tuolloin koko kristitty maailma odotti Jeesuksen tulevan. Tämä oli kolmas mönkään mennyt suuri odotus.

        Neljännellä odotuksella Jeesus todellakin tulee. Nyt olemme leikanneet kolme odotusta 70 Jkr, 1844 jKr ja 2000 jKr, joista erottuu selvästi aikainen odotus, paljon myöhäisempi hetki ja aika pian vielä uusi suuri v 2000 odotuksen hetki. Tämän jälkeen tulee se aito ja oikea, vielä lähempänä, vain muutaman vuoden päässä, eli pian.

        Kun tarkastellaan vielä uudelleen Matteus 27:45 lukua, huomataan vuosi 2006, josta alkoi jälleen uusi odotus, mutta ei ensimmäisestä vuodesta, kuten Luukkaan 12 luvussa kerrotaan, että odotus alkaa vasta oikeastaan toisesta odotusjaksosta. Kun katsotaan historiaan taakse vuodelle 70 jKr. niin huomaamme, ettei silloin oikeastaan ollut juuri ketään, joka todella olisi osannut odottaa Jeesusta tulevaksi.

        Varhaiskristityt olivat ajettuina todella ahtaalle ja sen aikainen tiedonkulku oli mitä oli, eli he eivät välttämättä edes tienneet, että Tiitus oli asettanut eräänlaisen hävityksen kauhistuksen Temppelin raunioille, pystyttäen Tseusjumalan patsaan sinne ja piti itseään myös jumalana. Vasta myöhemmin tiedettiin näin tapahtuneen.

        Palataan nyt takaisin vuoteen 2006 jolloin pimeys laskeutuu maan päälle, luonto konkretisesti osoittaa vakavaa tuhoutumistaan niin, että herätään oikein ymmärtämään se tilan vakavuus.

        Hengellinen pedon nousu kuvataan Lordin voittaessa Euroviisut ja Israel joutuu sotaan Libanonin kanssa. Kaikki tämä kuudennella hetkellä kevään vaihtuessa kesään. Saamme siis monista seikoista huomata raamatullisen käännekohdan, jotka ovat kevät ja syksy.

        Nyt käänsimme jälleen periodin talven suuntaiseksi ja katseemme siirtyy keväälle. Mutta ei saa nuolaista ennen kuin tipahtaa... 2006 alkoi ensimmäinen vartioperiodi ja toinen alkoi 2007, jolloin koko maailma jo odotti Jeesusta saapuvaksi milloin tahansa ja tämä 2008 periodi alkoi kesän vaihtuessa kesäksi.


      • mielenkiintoista...
        mielenkiintoista.... kirjoitti:

        Jeesusta odotettiin tulevaksi jo v. 70 jKr mutta niin ei käynyt.

        Sitten ei edelleenkään uskottu juutalaisten paluuseen maahansa ja raunioiden nostetta muureiksi ja torneiksi jne. vaan tuolloin 1844 edeltävään aikaan Jeesusta odotettiin aivan kuin joulupukkia tulevaksi, kun vuosiviikot oli laskettu niin menevän. Se oli toinen todellinen suuri odotuksen hetki. Mönkään meni.

        Kolmas suuri odotus tuli silloin kun vuosituhat oli vaihtumassa ja kaikki suuret ennustukset olivat täyttyneet kun Israel oli syntynyt ja sen rauhaakin tehtiin kovaa kyytiä. Tuolloin koko kristitty maailma odotti Jeesuksen tulevan. Tämä oli kolmas mönkään mennyt suuri odotus.

        Neljännellä odotuksella Jeesus todellakin tulee. Nyt olemme leikanneet kolme odotusta 70 Jkr, 1844 jKr ja 2000 jKr, joista erottuu selvästi aikainen odotus, paljon myöhäisempi hetki ja aika pian vielä uusi suuri v 2000 odotuksen hetki. Tämän jälkeen tulee se aito ja oikea, vielä lähempänä, vain muutaman vuoden päässä, eli pian.

        Kun tarkastellaan vielä uudelleen Matteus 27:45 lukua, huomataan vuosi 2006, josta alkoi jälleen uusi odotus, mutta ei ensimmäisestä vuodesta, kuten Luukkaan 12 luvussa kerrotaan, että odotus alkaa vasta oikeastaan toisesta odotusjaksosta. Kun katsotaan historiaan taakse vuodelle 70 jKr. niin huomaamme, ettei silloin oikeastaan ollut juuri ketään, joka todella olisi osannut odottaa Jeesusta tulevaksi.

        Varhaiskristityt olivat ajettuina todella ahtaalle ja sen aikainen tiedonkulku oli mitä oli, eli he eivät välttämättä edes tienneet, että Tiitus oli asettanut eräänlaisen hävityksen kauhistuksen Temppelin raunioille, pystyttäen Tseusjumalan patsaan sinne ja piti itseään myös jumalana. Vasta myöhemmin tiedettiin näin tapahtuneen.

        Palataan nyt takaisin vuoteen 2006 jolloin pimeys laskeutuu maan päälle, luonto konkretisesti osoittaa vakavaa tuhoutumistaan niin, että herätään oikein ymmärtämään se tilan vakavuus.

        Hengellinen pedon nousu kuvataan Lordin voittaessa Euroviisut ja Israel joutuu sotaan Libanonin kanssa. Kaikki tämä kuudennella hetkellä kevään vaihtuessa kesään. Saamme siis monista seikoista huomata raamatullisen käännekohdan, jotka ovat kevät ja syksy.

        Nyt käänsimme jälleen periodin talven suuntaiseksi ja katseemme siirtyy keväälle. Mutta ei saa nuolaista ennen kuin tipahtaa... 2006 alkoi ensimmäinen vartioperiodi ja toinen alkoi 2007, jolloin koko maailma jo odotti Jeesusta saapuvaksi milloin tahansa ja tämä 2008 periodi alkoi kesän vaihtuessa kesäksi.

        Elämme siis viimeistä odotusperiodia, eli neljättä odotustamme.

        Kolme on pilalla 2006, 2007 ja 2008 joten nyt Jeesus voi tulla milloin tahansa hakemaan morsiamensa Taivaassa tapahtuvaan vihkimiseen, jossa ovat mukana vain Isä ja lähisukulaiset, josta alkaa kulkue kohti kaupunkia ja hakemaan häävieraita hääjuhliin.

        Tästä kaikesta johtuen varoitan ja valan sinuun Uskoa, jos vain voin, jotta et nukahda ja luule, että Herramme Jeesus Kristus tulee vasta sitten joskus ja ensin tehdään sitä ja tätä, joten ei vielä kannata uhrata aikaa Jeesuksen odottamiseen. Älä turhaan siis mieti kuinka paljon sinua pilkataan ja kuinka kauan Jeesus sinua odotuttaa, koska palkinto on sen kaiken arvoinen.

        toinen juttu pelastussanomasta!

        9.12..2009

        WTC tornien profetiaa

        WTC tornit, Adam ja Eeva rakennettu/luotu:

        Adam 1: 1966 - 1972, Eeva 2: 1966 - 1973 ja molemmat tuhoutuivat 11. syyskuuta 2001

        Jos Adam ja Eeva kuolivat 930 vuoden iässä ja niillä paikkeilla, niin Exel taulukkoon iät laitettuna, vedenpaisumus tuli jossain 1550 vuoden paikkeilla.

        Niinpä, eli jos Adam ja Eeva olisivat maailmassamme ajanmerkkinä, niin se olisi nimenomaan Joonaan merkki, jonka Jeesus lupasi, eikä muuta.

        Jos 1973 valmistunut Eeva olisi ajan merkki, niin heistä kuluu vuoteen 2001 yhteensä 28 vuotta ja siitä tsunamiin hieman yli neljä vuotta lisää.

        Nyt siis on katsottava Raamatusta, kuinka lähelle nämä ajat osuvat ja kuinka tuo jatkumo menee eteenpäin. Tornit meinaavat siis Adamin ja Eevan kuolemaa ja tsunami vedenpaisumusta. Tästä voimme siis alkaa laskea yhtä jos toista...

        Adam s. 1972 ja Eeva 1973. He kuolivat vuonna 2001 eli siis alle kolmekymmentävuotiaina nykyajassa mitattuna siis siitä laskettuna vedenpaisumuksen ajankohdan erotuslukumäärä on ajassa noin 600 vuotta.

        Prosenttilaskussa tuo 600 vuotta WTC torneista Tsunamiin taittuu 3 vuotta ja kolme kuukautta. Se on yhtä kuin 33,3 vuotta = yksi vuosi verrannollisesti.

        Eli jos Tsunamiin kului 3,8 vuotta aikaa WTC torneitsa, niin se tarkoittaa 128 vuotta, jolloin Jumala antoi Nooalle määräyksen alkaa tehdä arkki.

        No nämähän ovat aika monimutkaisia juttuja mutta yhtä kaikki mielenkiintoisia. Siunaan sinua joka tutkit näitä lisää. Älkäämme luovuttako, koska se joka tutkii, se on autuas ja joku matikkapää tehköön laskelman minua paljon paremman.


      • Seurailija1

      • -jarmo-
        Seurailija1 kirjoitti:

        Teit -jarmo- ison työn, näit paljon vaivaa, Jumala sinua siunatkoon.

        Älä kuule ystävä ole mlläskään, kiitos kummiskin... nimittäin mitäpä emme tekis jotta saisimme Herramme Jeesuksen Kristuksen uskomattoman armollisista ja suurista suunnitelmista tuoda julki. Senhän me teemme!

        Tule Herra Jeesus ja aloita elonkorjuu, leikkuuaika on tullut!


      • sinettisormus1
        mielenkiintoista... kirjoitti:

        Elämme siis viimeistä odotusperiodia, eli neljättä odotustamme.

        Kolme on pilalla 2006, 2007 ja 2008 joten nyt Jeesus voi tulla milloin tahansa hakemaan morsiamensa Taivaassa tapahtuvaan vihkimiseen, jossa ovat mukana vain Isä ja lähisukulaiset, josta alkaa kulkue kohti kaupunkia ja hakemaan häävieraita hääjuhliin.

        Tästä kaikesta johtuen varoitan ja valan sinuun Uskoa, jos vain voin, jotta et nukahda ja luule, että Herramme Jeesus Kristus tulee vasta sitten joskus ja ensin tehdään sitä ja tätä, joten ei vielä kannata uhrata aikaa Jeesuksen odottamiseen. Älä turhaan siis mieti kuinka paljon sinua pilkataan ja kuinka kauan Jeesus sinua odotuttaa, koska palkinto on sen kaiken arvoinen.

        toinen juttu pelastussanomasta!

        9.12..2009

        WTC tornien profetiaa

        WTC tornit, Adam ja Eeva rakennettu/luotu:

        Adam 1: 1966 - 1972, Eeva 2: 1966 - 1973 ja molemmat tuhoutuivat 11. syyskuuta 2001

        Jos Adam ja Eeva kuolivat 930 vuoden iässä ja niillä paikkeilla, niin Exel taulukkoon iät laitettuna, vedenpaisumus tuli jossain 1550 vuoden paikkeilla.

        Niinpä, eli jos Adam ja Eeva olisivat maailmassamme ajanmerkkinä, niin se olisi nimenomaan Joonaan merkki, jonka Jeesus lupasi, eikä muuta.

        Jos 1973 valmistunut Eeva olisi ajan merkki, niin heistä kuluu vuoteen 2001 yhteensä 28 vuotta ja siitä tsunamiin hieman yli neljä vuotta lisää.

        Nyt siis on katsottava Raamatusta, kuinka lähelle nämä ajat osuvat ja kuinka tuo jatkumo menee eteenpäin. Tornit meinaavat siis Adamin ja Eevan kuolemaa ja tsunami vedenpaisumusta. Tästä voimme siis alkaa laskea yhtä jos toista...

        Adam s. 1972 ja Eeva 1973. He kuolivat vuonna 2001 eli siis alle kolmekymmentävuotiaina nykyajassa mitattuna siis siitä laskettuna vedenpaisumuksen ajankohdan erotuslukumäärä on ajassa noin 600 vuotta.

        Prosenttilaskussa tuo 600 vuotta WTC torneista Tsunamiin taittuu 3 vuotta ja kolme kuukautta. Se on yhtä kuin 33,3 vuotta = yksi vuosi verrannollisesti.

        Eli jos Tsunamiin kului 3,8 vuotta aikaa WTC torneitsa, niin se tarkoittaa 128 vuotta, jolloin Jumala antoi Nooalle määräyksen alkaa tehdä arkki.

        No nämähän ovat aika monimutkaisia juttuja mutta yhtä kaikki mielenkiintoisia. Siunaan sinua joka tutkit näitä lisää. Älkäämme luovuttako, koska se joka tutkii, se on autuas ja joku matikkapää tehköön laskelman minua paljon paremman.

        Mielenkiintoista ... Kiitos! Jeesusta me odotamme! Tule Jeesus Pian!!!


    • Seurailija1

      Huomenta uskovat ja uskosta (vielä) osattomat..Jeesus on haudan ulkopuolella, hän on noussut ylös, ei meidänkään kannata jäädä kyhjöttämään omien
      syyllisyyksiemme hautaan, tuhoudumme sinne! Jeesus on luvannut auttaa, hän opettaa antamaan anteeksi ja pyytämään anteeksi. Jeesus kuoli ristillä ja on nyt taakkojemme kantaja, hän lunastaa ne, ne on kaikki maksettu käteisellä golgatan ristillä, mitään ei ole jätetty velaksi!. Tule pois sieltä, siellä ei ole kuin itkua ja katkeruutta..

      Nyt vasta oikein ymmärrän kuinka tärkeää on se ettemme saa tuomita ketään, se on valtavan väärin koska Jumala rakastaa jokaista. Jos me menemme siihen väliin omine tuomioinemme niin siitä ei hyvä seuraa! Isä yrittää ohjata oikealle tielle ja me menemme väliin omine tuomioinemme niin silloin Isä joutuu ojentamaan meitäkin.. Ei ole ihmekkään että rakkaus sanotaan suurimmaksi raamatussa. Tämä aika on täynnä syyllistämistä ja tuomioitten ajakelua ja se näkyy maailman tilassa, täällä on uskovan raskasta elää. Jumala
      todella opettaa meitä sanassaan antamaan anteeksi ja pyytämään anteeksi. Kannattaa nöyrtyä ristin juurelle, kyllä hän auttaa..

      Ja pelastaa. Hän on jo tulossa. Hän tulee aiemmin
      kuin arvaammekaan koska Hän tulee yllättäen kuin
      varas yöllä. Oletko valmis?

      "Hän hävittää kuoleman ainiaaksi Herra, Herra
      pyyhkii kyyneleet kaikkien kasvoilta ja ottaa pois
      kansansa häväistyksen kaikesta maasta, sillä
      Herra on puhunut.
      Sinä päivänä sanotaan: "Tämä on meidän
      Jumalamme jota me odotimme, hän pelastaa
      meidät. Tämä on Herra jota odotimme, iloitkaamme
      ja riemuitkaamme pelastuksesta jonka hän toi."
      Jes. 25:8-9

      Siunattua päivää kaikille. Aamen.

      • kesää kohti

        Aamen!

        Luuk 11:9-10 Pyytäkää niin teille annetaan. etsikää, niin te löydätte. Kolkuttakaa, niin teille avataan. Sillä pyytävä saa, etsijä löytää, ja jokaiselle joka kolkuttaa, avataan.

        Älkää siis pelätkö. Matt 10:30-31 Kuten sanoit seurailija, kannattaa nöyrtyä ristin juurelle, Hän kyllä auttaa.


      • kesää kohti
        kesää kohti kirjoitti:

        Aamen!

        Luuk 11:9-10 Pyytäkää niin teille annetaan. etsikää, niin te löydätte. Kolkuttakaa, niin teille avataan. Sillä pyytävä saa, etsijä löytää, ja jokaiselle joka kolkuttaa, avataan.

        Älkää siis pelätkö. Matt 10:30-31 Kuten sanoit seurailija, kannattaa nöyrtyä ristin juurelle, Hän kyllä auttaa.

        Ps. 96:2
        Pääsiäisen jälkeinen keskiviikko
        Laulakaa Herralle, ylistäkää hänen nimeään!
        Kertokaa päivästä päivään ilosanomaa hänen avustaan.


    • sinettisormus1
    • sinettisormus1

      ... seurailija, SEURAILIJA Number 1 !!! Tämä on sitä minkä minä sinussa haluan tuntea, tuon hengen vioiman ! Kiitos kirjoituksestasi.

      • Seurailija1

        Enkä oo mikään numper 1.. no jos tunnet niin hyvä, Kiitos! en oikein osaa sanoa mitään, häkellyn. Sinetti on NUMBER 1.. Tuntuu hyvältä ja nostaa mieltä mutta en halua itseäni korottaa. Mä oon mikä oon, en voi muuksi tulla heh. Jeesusta haluan vaan puolustaa, suutun kun häntä pilkataan. Jos tunnet että olen puhunut voimallisesti, nii jatketaan niin...Sinetti ei pilkkaa hän on Jumalan oma tytteliini jooko?.Lähden juuri hellareitten rukousiltaan, alkaa klo 19.00, muistan siellä sinettiä ja muitakin täällä olevia uskovia..


    • Seurailija1

      Väsyttää... Pieni litarukous lapsen suulla,
      Pieni on kaunista ja tehokasta, lapset eivät
      sorru höpöttämään turhia... Hyvää yötä kaikille.

      Rakas Jumala.
      Taivaasi on suuri,
      minä olen pieni.
      Älä jätä minua,
      ohjaa minun tieni.
      Aamen.

    • sinettisormus1

      Huomenta kaikille ja Herran Rauhaa ja Siunausta ja Uskon Iloa !!!
      Seurailijalle eiliseen : JOO-o!
      Tänä aamuna näyssä oli eteis käytävässä olevat rappuset jotka nousivat johonkin ylöspäin ja sitten tuli tasanne joka kääntyi oikealle, enempää en sitten nähnyt, vieläkö ne nousi ylöspäin vai oliko tuon tasanteen jälkeen saavutettu se, mihin nuo rappuset johtavat ... perille, kotiin ...
      Avasin raamatun, pyytäen näkyyn vastausta ja se avautui Jesaja 33 kohdalta ja jae 5-6 tuntui kuvaavan eniten tuota näkyä ja se sanoo näin :

      Herra on korkea, sillä hän asuu korkeudessa.
      Hän täyttää Siionin oikeudella ja vanhurskaudella.
      Ja hän on sinun aikojesi vakuus,
      avun runsaus, viisaus ja ymmärrys;
      Herran pelko on oleva Siionin aarre.

    • sinettisormus1

      Seurailija ja myös te muut ihanat ystäväiseni, on ihanaa lukea tekstiä josta valona loistaa, tämän ihmisen tuntemus Elävään Jumalaan, sillä hän todella Elää!

    • Seurailija1

      Herran pelkoa soisi nyt oikeusapu asiamiehen kansliaankin sillä vapaa-ajattelijat ovat tehneet kantelun päiväkotilasten pääsiäiskirkosta, joulukirkosta ja uskontokasvatuksellisesta satutuokiostakin.. Asiat ovat vireillä, asiat ovat tasanteella eivätkä ole vielä edenneet.. Myös oikeuskanslerin virasto on saanut yhden kantelun päiväkotien uskonnollisuudesta... Nyt pitää löytyä Herran pelkoa ja uskallettava tyrmätä tuollaiset vaatimukset, sillä tuollainen tie on väärä, lapsilta ei viedä noita asioita pois!!!!!!.".Sallikaa lasten tulla tyköni, älkää estäkö heitä, sillä senkaltaisten on taivasten valtakunta." Mark. 10:14

      Tuollaisten vaatimusten jakajille pitäisi sitoa myllynkivi kaulaan ja upottaa merensyvyyksiin.. jos noista asioista antavat eduskunnassa periksi niin samat kivet kaulaan!
      Nyt sieltä pitää löytyä rohkeutta ja uskallettava vedota korkeampiin voimiin Jumalaan.. Vihaseksi tulin kun luin iltasanomain sivuilta tämän uutisen..
      Kiitos sinetille joo ja vahvasta sanasta.. "Herra on korkea, sillä hän asuu korkeudessa."
      Ja hän kyllä näkee mitä täällä touhutaan. Iloitaan kuitenkin uskosta niinkuin sinettikin sanoi mutta periksi ei anneta väärille asioille, puolustetaan sanaa vaikka henki menis.. Hallelujaa Aamen. Siunausta kaikille ihmisille.

      • sinettisormus1

        Aamen!!!
        Olen itse myös vihanen noiden asioiden vuoksi, meiltä yritetään viedä pois kaikki mikä liittyy meidän omaan uskon opetukseemme ja otamme vastaan kyllä sitä mikä tulee tuolta ulkoa. Miksi luovumme omasta Jumalastamme? Jos menemme maahan jossa on eri uskonto suuntaus ei hekään taivu meidän edessämme vaan pitävät kiinni omastaan, miksi siis me olemme valmiit hylkäämään omamme, sillä se tulee todella muodostumaan meidän ikeeksemme ja pahaksi kompastuskiveksi ja lopuksi myllynkiveksi.
        Paha Poistukoon Suomen Yltä ja Päättäjille VIISAUTTA JA YMMÄRRYSTÄ !!!


      • -jarmo-
        sinettisormus1 kirjoitti:

        Aamen!!!
        Olen itse myös vihanen noiden asioiden vuoksi, meiltä yritetään viedä pois kaikki mikä liittyy meidän omaan uskon opetukseemme ja otamme vastaan kyllä sitä mikä tulee tuolta ulkoa. Miksi luovumme omasta Jumalastamme? Jos menemme maahan jossa on eri uskonto suuntaus ei hekään taivu meidän edessämme vaan pitävät kiinni omastaan, miksi siis me olemme valmiit hylkäämään omamme, sillä se tulee todella muodostumaan meidän ikeeksemme ja pahaksi kompastuskiveksi ja lopuksi myllynkiveksi.
        Paha Poistukoon Suomen Yltä ja Päättäjille VIISAUTTA JA YMMÄRRYSTÄ !!!

        Jos saan pyytää teitä katsomaan asiaa hiukan etäämmältä, nimittäin ajatelkaas näin, että Suomi sai jo tuhat vuotta sitten Kristinuskon, joka levisi sen tuoman sivistyksen mukana barbaariseen maahan ja Köyliöjärven jäälle sen ensimmäisen marttyyrinkin, Lallin kirveestä. Acrigola teki Suomeen kirjallisen kielen ja Raamatun, jota alettiin painaa 1600 luvulta alkaen.
        Koko Suomen kansan saama evankeliumi Jeesuksen ristintyöstä on siis ollut aina papiston suusta korvaan ja korvasta suuhun, jota äidit ovat opettaneet lapsilleen.
        Olemme tuhat vuotta olleet vankasti Kristillinen maa, eikä mikään muu uskonto ole tänne saanut minkäänlaista jalansijaa ja edelleen korostan, että uskomme peruskysymykset, sen tiedon levittäminen on ollut koko ajan uskovien ihmisten vastuulla, papiston vastuulla. Raamattu maksoi vielä 1800 luvullakin omaisuuden, ainakin nykyauton hinnan, ellei talon.
        Kun Suomi itsenäistyi ja maasta erottui punaiset ja valkoiset... miettikää miksi Jumala antoi valkoisten voittaa ja niin ylivoimaisesti ja nopeasti. Ja miksi Jumala salli punaisten kuolemat teloituskompanioiden toimesta? Vaikka kuinka ajattelet tätä emotionaalisesti, niin siinä oli kyse myös uskon puhdistuksesta, suoraan verrattavissa vanhan testamentin Israelin aikaan. Jumalaton kommunismi ei saanut levitä Suomeen, oli Jumalan ankara käsky.
        Sitten toisen maailmansodan aikoihin painokoneet olivat tulleet ja tuottaneet kenttäraamattuja ja tuli media, radio ja myöhemmin televisio. Nämä sivistyksen välineet toivat sen vedenjakajan, mihin on tultu. Siihen saakka hallitukset ovat polvillaan kädet ristissä hallinneet Suomea, kouluissa on lähdetty aamuhartaudella rakentamaan päivää ja sotilaat kenttähartaudella.
        Viimeinen uskova presidenttimme hallitsi vuonna 1956 vuoteen asti ja siitä alkoi taantumus. Sanan tutkiminen oli tullut rahvaalle, nykysivistys oli tullut maahamme, liberalismi oli nostanut päätään. Raamattu meni lopulta nettiin ja titeen harjoittajien käsiin räävittäväksi. Oli tullut akateemista papistoa, jolla ei ollut uskoa, oli vain teologinen opinhaara ja lopulta ekumenia.
        Sitten syntyi vapaa-ajattelijoiden aggressiivinen liikehdintä ja tässä ollaan!

        Pääpaino oli siinä, että sanan levittäminen ja sen julkituominen tuli pois uskovalta papistolta tieteelle ja medialle. Usko ei ole uskoa ilman uskoa ja jos jumalaton kansan eliitti ja kansanedustajisto tutkii Raamattua ilman uskoa, sen saurausta oli että koko hallituksemme lopulta luopuu uskosta ja eriytyy poliittiseksi siiveksi ja kirkko omakseen. Paluuta ei ole, muuten kuin että Jumalan on lyötävä nämä viisaat poliitikot takaisin polvilleen.


      • sinettisormus1
        -jarmo- kirjoitti:

        Jos saan pyytää teitä katsomaan asiaa hiukan etäämmältä, nimittäin ajatelkaas näin, että Suomi sai jo tuhat vuotta sitten Kristinuskon, joka levisi sen tuoman sivistyksen mukana barbaariseen maahan ja Köyliöjärven jäälle sen ensimmäisen marttyyrinkin, Lallin kirveestä. Acrigola teki Suomeen kirjallisen kielen ja Raamatun, jota alettiin painaa 1600 luvulta alkaen.
        Koko Suomen kansan saama evankeliumi Jeesuksen ristintyöstä on siis ollut aina papiston suusta korvaan ja korvasta suuhun, jota äidit ovat opettaneet lapsilleen.
        Olemme tuhat vuotta olleet vankasti Kristillinen maa, eikä mikään muu uskonto ole tänne saanut minkäänlaista jalansijaa ja edelleen korostan, että uskomme peruskysymykset, sen tiedon levittäminen on ollut koko ajan uskovien ihmisten vastuulla, papiston vastuulla. Raamattu maksoi vielä 1800 luvullakin omaisuuden, ainakin nykyauton hinnan, ellei talon.
        Kun Suomi itsenäistyi ja maasta erottui punaiset ja valkoiset... miettikää miksi Jumala antoi valkoisten voittaa ja niin ylivoimaisesti ja nopeasti. Ja miksi Jumala salli punaisten kuolemat teloituskompanioiden toimesta? Vaikka kuinka ajattelet tätä emotionaalisesti, niin siinä oli kyse myös uskon puhdistuksesta, suoraan verrattavissa vanhan testamentin Israelin aikaan. Jumalaton kommunismi ei saanut levitä Suomeen, oli Jumalan ankara käsky.
        Sitten toisen maailmansodan aikoihin painokoneet olivat tulleet ja tuottaneet kenttäraamattuja ja tuli media, radio ja myöhemmin televisio. Nämä sivistyksen välineet toivat sen vedenjakajan, mihin on tultu. Siihen saakka hallitukset ovat polvillaan kädet ristissä hallinneet Suomea, kouluissa on lähdetty aamuhartaudella rakentamaan päivää ja sotilaat kenttähartaudella.
        Viimeinen uskova presidenttimme hallitsi vuonna 1956 vuoteen asti ja siitä alkoi taantumus. Sanan tutkiminen oli tullut rahvaalle, nykysivistys oli tullut maahamme, liberalismi oli nostanut päätään. Raamattu meni lopulta nettiin ja titeen harjoittajien käsiin räävittäväksi. Oli tullut akateemista papistoa, jolla ei ollut uskoa, oli vain teologinen opinhaara ja lopulta ekumenia.
        Sitten syntyi vapaa-ajattelijoiden aggressiivinen liikehdintä ja tässä ollaan!

        Pääpaino oli siinä, että sanan levittäminen ja sen julkituominen tuli pois uskovalta papistolta tieteelle ja medialle. Usko ei ole uskoa ilman uskoa ja jos jumalaton kansan eliitti ja kansanedustajisto tutkii Raamattua ilman uskoa, sen saurausta oli että koko hallituksemme lopulta luopuu uskosta ja eriytyy poliittiseksi siiveksi ja kirkko omakseen. Paluuta ei ole, muuten kuin että Jumalan on lyötävä nämä viisaat poliitikot takaisin polvilleen.

        ... näinhän tuo on nähtävä ...
        Siunausta -jarmo-, päivääsi!


    • sinettisormus1
    • sinettisormus1
    • sinettisormus1
    • Seurailija1

      Ihmeellinen tapahtuma viimeyönä.. Vaihdoin juuri auton vähän nuorempaan ja viimeyönä joku on pökännyt sen takapuskuriin, maalihiseet maassa todistaa sen paikalla sattuneeksi ja pieni suttausjälki joka todistaa että on tullut kiirus pois tapahtumapaikalta... Maallistahan tuo on eikä se saa liikaa hetkauttaa mutta kuitenkin tympäsee kun auton perä on nyt ruman näköine ja eilen vielä kiilsi niin komeasti. Pesin auton illalla ja silloin se oli vielä kunnossa mutta aamulla ei enää ollut.. 350€ sanoi maalari.. no katsotaan nyt viitsinkö sitä laitattaa.. Paha syöksyy joka asiaan, paha ilmoitti jälleen itsestään, ei tykännyt kun kävin hellareitten kokouksessa illalla.. Toivottavasti nyt ei iske kolmen sarjassa.. Täytyy rukoilla ettei iskisi..

      • sinettisormus1

        Tuo pahan täällä olo kuuluu ajan kuvaan ja meidän tulee seistä sen edessä Herran voimalla, sillä me katsomme vain Jeesusta kasvoihin, paha väistyköön....!!!


      • Seurailija1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        Tuo pahan täällä olo kuuluu ajan kuvaan ja meidän tulee seistä sen edessä Herran voimalla, sillä me katsomme vain Jeesusta kasvoihin, paha väistyköön....!!!

        Jess Paha väistyköön, samalla päätin että maalautan puskurin, siihen ei saa jäädä mitään merkkejä pahan voimista.. Mikskähän muuten mua aina kuritetaan, aina jotain sählinkiä heti kun Jeesusta olen palvonut ja puolustanut.. Mitätöntähän tuollaset kolhut mutta ne ressaa kun paljon tulee, ihminen minäkin vain olen.. Jotain sellasta siinä on takana että kääntäisin ajatukseni muualle, pois Jeesuksen kasvoista, paha on huolestunut.. Pahat voimat saa painua helvettiin sinne ne kuuluu. Aamen


      • kesää kohti
        sinettisormus1 kirjoitti:

        Tuo pahan täällä olo kuuluu ajan kuvaan ja meidän tulee seistä sen edessä Herran voimalla, sillä me katsomme vain Jeesusta kasvoihin, paha väistyköön....!!!

        Kiitos sinetti :) Paha väistyköön.

        Olin pääsiäisen reissussa. Kiitin Luojaa siitä kaikesta kauneudesta ympärilläni.
        Silti paha tarrasi kiinni.. ja se tarttuu häikäilemättä kiinni joka päivä ellemme pidä varaamme. Ja koko Suomen kansa.




        http://www.youtube.com/watch?v=AnTYrayLI_4


      • sinettisormus1
        Seurailija1 kirjoitti:

        Jess Paha väistyköön, samalla päätin että maalautan puskurin, siihen ei saa jäädä mitään merkkejä pahan voimista.. Mikskähän muuten mua aina kuritetaan, aina jotain sählinkiä heti kun Jeesusta olen palvonut ja puolustanut.. Mitätöntähän tuollaset kolhut mutta ne ressaa kun paljon tulee, ihminen minäkin vain olen.. Jotain sellasta siinä on takana että kääntäisin ajatukseni muualle, pois Jeesuksen kasvoista, paha on huolestunut.. Pahat voimat saa painua helvettiin sinne ne kuuluu. Aamen

        ... ja siinä voi olla toinenkin näkökulma, meitä koetellaan, alati meitä koetellaan, uskomme kasvaessa ja kun noista ulkoisista edesottamuksista selviinnymme, olemme joka kerta vain vahvempia Jeesuksessa, hän pitää meidät nöyränä ja yhtää aikaa itsessään vahvempana ja vahvempana, meistä hioutuu lopulta vahvoja timantteja, Jumalan jalokiviä, kuten olen ennenkin sanonut uskon tie ei ole helppoa, mutta silti, kaikella rakkaudella Jeesusta kohtaan, ... Kiitos ja Kunnia Herralle!


      • sinettisormus1
        kesää kohti kirjoitti:

        Kiitos sinetti :) Paha väistyköön.

        Olin pääsiäisen reissussa. Kiitin Luojaa siitä kaikesta kauneudesta ympärilläni.
        Silti paha tarrasi kiinni.. ja se tarttuu häikäilemättä kiinni joka päivä ellemme pidä varaamme. Ja koko Suomen kansa.




        http://www.youtube.com/watch?v=AnTYrayLI_4

        Aamen, kesää kohti! Tuo paha, on uskomme koetinkivi, mutta onneksi se on hauraampaa kuin meidän kulmakivemme, Jeesus Kristus!


      • Seurailija1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... ja siinä voi olla toinenkin näkökulma, meitä koetellaan, alati meitä koetellaan, uskomme kasvaessa ja kun noista ulkoisista edesottamuksista selviinnymme, olemme joka kerta vain vahvempia Jeesuksessa, hän pitää meidät nöyränä ja yhtää aikaa itsessään vahvempana ja vahvempana, meistä hioutuu lopulta vahvoja timantteja, Jumalan jalokiviä, kuten olen ennenkin sanonut uskon tie ei ole helppoa, mutta silti, kaikella rakkaudella Jeesusta kohtaan, ... Kiitos ja Kunnia Herralle!

        Niin, olet oikeassa.. olen vain niin onnettoman heikko, masennun pahan hyökkäyksistä, en voi, en jaksa olla vahva, lyyhistyn niin herkästi ja masennun..
        Ollaan niin erilaisia..Oon joissakin asioissa vahvakin, Jeesusta haluan puolustaa kovankin paikan tullen, se on vahvuus, muuta vahvuutta ei taida ollakkaan.


      • sinettisormus1
        Seurailija1 kirjoitti:

        Niin, olet oikeassa.. olen vain niin onnettoman heikko, masennun pahan hyökkäyksistä, en voi, en jaksa olla vahva, lyyhistyn niin herkästi ja masennun..
        Ollaan niin erilaisia..Oon joissakin asioissa vahvakin, Jeesusta haluan puolustaa kovankin paikan tullen, se on vahvuus, muuta vahvuutta ei taida ollakkaan.

        ... siinä se asian ydin tulikin, sinä haluat olla itsessäsi vahva, kun voisit ottaa vastaa Jeesuksen vahvuuden, ei itsessämme, vaan hänessä. Ei sinun tarvitse puolustaa Jeesusta, vaan hän on sinun puolustajasi ja vapahtajasi, muuta vahvuutta emme tarvtse, ainoastaan nöyryyttä, rakkautta ja kuuliaisuutta ja uskallusta kulkea hänen johdatuksessaan.
        Aamen.


      • sinettisormus1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... siinä se asian ydin tulikin, sinä haluat olla itsessäsi vahva, kun voisit ottaa vastaa Jeesuksen vahvuuden, ei itsessämme, vaan hänessä. Ei sinun tarvitse puolustaa Jeesusta, vaan hän on sinun puolustajasi ja vapahtajasi, muuta vahvuutta emme tarvtse, ainoastaan nöyryyttä, rakkautta ja kuuliaisuutta ja uskallusta kulkea hänen johdatuksessaan.
        Aamen.

        ... ps. se on kuin luottamus leikki, uskaltautua heittää, itsensä 100% Jeesuksen käsivarsille ja luottaa häneen ja hänen voimaansa.


      • Seurailija1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... siinä se asian ydin tulikin, sinä haluat olla itsessäsi vahva, kun voisit ottaa vastaa Jeesuksen vahvuuden, ei itsessämme, vaan hänessä. Ei sinun tarvitse puolustaa Jeesusta, vaan hän on sinun puolustajasi ja vapahtajasi, muuta vahvuutta emme tarvtse, ainoastaan nöyryyttä, rakkautta ja kuuliaisuutta ja uskallusta kulkea hänen johdatuksessaan.
        Aamen.

        Voi olla että olen edennyt väärin, maailma on niin Jeesusta vastaan ja se ottaa lujille ja sillai haluan puolustaa hänen armotyötään. Auta Jeesus minua ymmärtämään, jos väärin olen tehnyt..pahaa en halua kenellekkään, enkä itseäni halua ylentää..


      • sinettisormus1
        Seurailija1 kirjoitti:

        Voi olla että olen edennyt väärin, maailma on niin Jeesusta vastaan ja se ottaa lujille ja sillai haluan puolustaa hänen armotyötään. Auta Jeesus minua ymmärtämään, jos väärin olen tehnyt..pahaa en halua kenellekkään, enkä itseäni halua ylentää..

        ... et sinä ole syntiä tehnyt, pitää vain muistaa että Jeesus on meidän voimamme, emmekä me ole hänen voimansa, mitä me pystyisimme itsessämme, emme mitään, toki me viemme hänen asiaansa eteenpäin ja olemme hänen todistajiaan... Kakki hyvin seurailija, tässä me yhdessä kasvetaan hänen siivellään, loppuun asti olemme hänen opissaan, hän on mestarimme ja opettajamme ...


      • sinettisormus1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... et sinä ole syntiä tehnyt, pitää vain muistaa että Jeesus on meidän voimamme, emmekä me ole hänen voimansa, mitä me pystyisimme itsessämme, emme mitään, toki me viemme hänen asiaansa eteenpäin ja olemme hänen todistajiaan... Kakki hyvin seurailija, tässä me yhdessä kasvetaan hänen siivellään, loppuun asti olemme hänen opissaan, hän on mestarimme ja opettajamme ...

        ... etkä sinä itseäsi ylennä, olet rakastava ihminen , kaikki me tiedämme sen, jotka olemme saaneet sinuun tutustua, pidä tuosta rakkaudesta kiinni, ilman sitä emme ole mitään, se tulee Jeesukselta ja on voimamme.


      • Seurailija1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... et sinä ole syntiä tehnyt, pitää vain muistaa että Jeesus on meidän voimamme, emmekä me ole hänen voimansa, mitä me pystyisimme itsessämme, emme mitään, toki me viemme hänen asiaansa eteenpäin ja olemme hänen todistajiaan... Kakki hyvin seurailija, tässä me yhdessä kasvetaan hänen siivellään, loppuun asti olemme hänen opissaan, hän on mestarimme ja opettajamme ...

        Levähdin ja päätin että lähden näiltä sivuilta, en mieltäni pahoittanut vaan aloin ajattelemaan että onko täällä kuitenkaan hyvä olla, vai ottaako kaikki täällä olo aika vain takapakkia Jeesuksen tuntemis saralla.. Tuo sinetin viimeinen viesti jossa hän sanoo "Kaikki hyvin seurailija, tässä me yhdessä kasvetaan hänen siivellään" nuo sanat laittoi ajatukseni perumaan päätökseni.. Ehkä minäkin kasvan hänen siivellään?.. on minulla peiliin katsomista, en todellakaan ole täydellinen, enkä haluakkaan olla, nöyrä haluan olla.. ja ihmisiä rakastava ..
        Ei tämä kuitenkaan väärin voi olla jos olemme tällai uskovien kanssa yhteydessä ja onhan tämä sivukin pysynyt aikalailla hyvin puhtaana.. Halit sinetille jooko.. ja Kiitos sanoistasi.. Ja kunnia Kristukselle Aamen.


      • sinettisormus1
        Seurailija1 kirjoitti:

        Levähdin ja päätin että lähden näiltä sivuilta, en mieltäni pahoittanut vaan aloin ajattelemaan että onko täällä kuitenkaan hyvä olla, vai ottaako kaikki täällä olo aika vain takapakkia Jeesuksen tuntemis saralla.. Tuo sinetin viimeinen viesti jossa hän sanoo "Kaikki hyvin seurailija, tässä me yhdessä kasvetaan hänen siivellään" nuo sanat laittoi ajatukseni perumaan päätökseni.. Ehkä minäkin kasvan hänen siivellään?.. on minulla peiliin katsomista, en todellakaan ole täydellinen, enkä haluakkaan olla, nöyrä haluan olla.. ja ihmisiä rakastava ..
        Ei tämä kuitenkaan väärin voi olla jos olemme tällai uskovien kanssa yhteydessä ja onhan tämä sivukin pysynyt aikalailla hyvin puhtaana.. Halit sinetille jooko.. ja Kiitos sanoistasi.. Ja kunnia Kristukselle Aamen.

        JOOO-O !!! tässä me kasvetaan, hänen siivellään, tai kädellään, Jumalan pienet taaperot =)


      • Seurailija1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... etkä sinä itseäsi ylennä, olet rakastava ihminen , kaikki me tiedämme sen, jotka olemme saaneet sinuun tutustua, pidä tuosta rakkaudesta kiinni, ilman sitä emme ole mitään, se tulee Jeesukselta ja on voimamme.

        Kiitos.


    • sinettisormus1

      Herran Ylistykseksi! Tule Pian Jeesus!!!

      https://www.youtube.com/watch?v=Q-jMSs6FqaI

    • -jarmo-

      Täälläpäs on ollut vilskettä kun kävin näillä heikoilla kintuilla taas tossa Hesarilla ja Kallion kurvissa kaupassa ja muilla asioilla.
      Annoin eka kertaa pitkästä aikaa juopolle lantin, joka naisensa kanssa notkuui Hesarin Alkon edessä. Annoin sen tämän rehellisyyden takia. Hän oli hyvin kohtelias kun pyysi kolikkoa tai kahta ja kertoi suoraan että hän ostaisi sillä viinaa. Kävelin ohi, eikä tämä yhtään haistatellut kun tajusi etten anna rahaa. Kun katsoin miehen silmiin, näin niissä jotain hyvää.. mietin ja käännyin takuulla vasta jossain 70 metrin päästä takaisin ja kaivoin taskusta miehelle neljä eruoa.
      Hän tuli vastaan kun huomasi että päätin kuitenkin antaa ja oli onnellinen siitä ja huusi naiselleen, että hei tää mies antoi meille "jackpotin".
      Toivottavasti tuo jackpotti johtaa joskus johonkin. En yleensä anna viinaan rahaa, mutta muuten ehkä. Täällä Hesassa on niin vaikee tajuta kelle kannattaa oikeastaan antaa. Olen ollut vartijana ja vaikka missä turva-alan hommissa täällä ja tiedän liian kauheita asioita, joita ei lehdissä kirjoitella.
      Esimerkiksi miksi ei kannata antaa romanikerjäläisille mitään, vaikka ne kerjäävät kaduilla hyvin kauhean säälittävän näköisesti. Nämä näiden syndikaatit jopa hakee EU:n alueelta raajarikkoja kerjäämään, joiden avulla he itse rikastuvat kun niitä on paljon. Kerjäläinen tienaa paremmin kuin jossain Romaniassa ja saa parempaa ravintoa kuin siellä, sekä sosiaalihuollon. Rosvo vie silti melkein kaiken, eikä kerjäläiselle jää juuri mitään.
      Helsingin Kalasatamassa oli näiden kerjäläisten leiri vielä muutama vuosi sitten ja meidän firman konttori oli siinä ihan vieressä. Me näimme yöllä kun sinne leiriin tuli iso BWM tai Audi tms. joku muu josta nousi pukumiehiä pari kolme, jotka keräsivät leirissä asuvilta rahat ja lähtivät. Tämä on itse nähty!

      TUle pian Herra Jeesus!

    • bää

      siis olipa hyvä jarmo, kun sanoit tuosta romani kerjäläisten touhusta. itselläni ei ole mitään kerjäläisiä vastaan ja annan tarvittaessa vaikka viimeisen lantin taskustani, jos toisella isompi hätä sillä hetkellä, kuin itsellä. monikaan ei tiedä sitä, kuinka nämä romani kerjäläiset toimii täällä Helsingissä. ne kun istuu niin surkeen näkösenä kadun kulmassa, niin jotkut antaa ja tosipuheessa ne meneekin mafian taskuun eikä sen kerjäläisen.

      • -jarmo-

        Olen pahoillani mutta näin se vaan menee :(
        Sen sijaan olisi hienoa auttaa romanikerjäläisiä tuomalla heille esim. ruoka-annoksia, tai muuta mitä he eivät voi rahaksi muuttaa. Nämä ovat kahden tulen välissä.


      • kesää kohti
        -jarmo- kirjoitti:

        Olen pahoillani mutta näin se vaan menee :(
        Sen sijaan olisi hienoa auttaa romanikerjäläisiä tuomalla heille esim. ruoka-annoksia, tai muuta mitä he eivät voi rahaksi muuttaa. Nämä ovat kahden tulen välissä.

        Yksi vaihtoehto olisi neuloa vaikka kaulahuivi :)
        Enpä olisi uskonut mafiosojen peliä..tuo vartijan työ ei tänä päivänä oo muutenkaan se turvallisin :(( työ . Yhteiskuntamme raaistuu päivä päivältä, ja otteet kovenevat kadulla.


      • -jarmo-
        kesää kohti kirjoitti:

        Yksi vaihtoehto olisi neuloa vaikka kaulahuivi :)
        Enpä olisi uskonut mafiosojen peliä..tuo vartijan työ ei tänä päivänä oo muutenkaan se turvallisin :(( työ . Yhteiskuntamme raaistuu päivä päivältä, ja otteet kovenevat kadulla.

        Joo, olen rukoillut päästä pois ja viime tammikuun 7. päivästä alkaen olen päässyt siitä työstä. Olen päässyt myös yrittäjyydestä ja vastuista, joten olen tehnyt koko talven ja kevään suurta luopumustyötä maallisesta. Kiitos siitä Herralle!


    • sinettisormus1
    • Seurailija1

      Ja pienille taaperoille pieni iltarukous..

      Tule Jeesus, lapses luo, armos
      siunaukses suo.
      Tue pientä horjuvaa, johdata tietä
      oikeaa. Aamen.

      Siunattua yötä kaikille.

      • kesää kohti

    • Olen itämaan tietäjä

      Tämä on saatanasta tämä ketju!

    • bää

      ja sinä uskot sen, mitä saatana sinulle sanoo.

    • Seurailija1

      Paholaisen sanaa ei tosiaan kannata uskoa, emme ole paholaisen palveluksessa.

      "Me olemme siis Kristuksen lähettiläitä, Jumala
      puhuu teille meidän kauttamme. Pyydämme
      Kristuksen puolesta: suostukaa sovintoon
      Jumalan kanssa." 2 Kor. 5:20

      Aamen.

    • sinettisormus1

      Juuri näin, emme ole tuon otuksen palvelijoita. Se kyllä alituiseen hyökkää ja yrittää tuhota ja hajoittaa, repiä ja masentaa, mutta me yhdessä, Jeesuksen Kristuksen voimalla tuemme toisiamme ja ajamme tuon pahan pois:
      - "MINÄ TIEDÄN KUKA SINÄ OLET, JEESUKSEN KRISTUKSEN NIMESSÄ POISTU! JEESUS ON MINUN/ MEIDÄN HERRAMME JA SINULLA EI OLE MEIHIN VALTAA !!!
      ESIM. näitä sanoja voi käyttää tuon pahan pois lähettämiseen. Minä käytän noita sanoja ja nauraen ajan tuon vihtahousun pois, se ei kuulu minun elämääni, vaikka se sitä aikaajoin yrittää, olen Herran koulussa oppinut tuntemaan sen.
      Pyysin Herralta sanaa tähän ja hän avasi tämän paikan:

      Jesaja 33:15-17:
      Joka vanhurskaudessa vaeltaa ja puhuu sitä,
      mikä oikein on, joka halveksii väärää voittoa,
      jonka käsi torjuu lahjukset luotaan,
      joka tukkii korvansa kuulemasta veritöitä
      ja sulkee silmänsä näkemästä pahaa,
      hän on asuva kukkuloilla, kalliolinnat ovat hänen turvansa;
      hänelle annetaan hänen leipänsä, eikä vesi häneltä ehdy.
      Sinun silmäsi saavat katsoa kuningasta hänen ihanuudessaan,
      saavat nähdä avaran maan.

      Herra antakoon häneen uskoville Rauhansa. Iloitkaa hänen Uskostaan ja hänen Vanhurskaudestaan ja Olkaa Hänessä Siunattuja, Jeesuksessa Kristuksessa, meidän Herrassamme !!! Kunnia ja Kiitos HÄNELLE !!!

    • sinettisormus1
    • sinettisormus1
      • sinettisormus1

        ... kun katsoin tuon todella hyvän todistuksen, huomasin vastaan tulleita yhtäläisyyksiä ja etenkin tuo omalla kohdallani, kun Miika kertoi että lopullisesti paha murtui 2010, tuona syksynä minäkin kävin uskonkasteella ja otin Jeesuksen täydellisesti Herrakseni ja kasvuni alkoi tästä hetkestä henkisessä mielessä parantua ... 2010, oliko se ehkä hengellisesti läpimurto vuosi monillekkin?


    • sinettisormus1
    • sinettisormus1

      Malakia 4.
      1. Sillä katso: se päivä on tuleva, joka palaa kuin pätsi.
      Ja kaikki julkeat ja kaikki, jotka tekevät sitä, mikä jumalatonta on, ovat oljenkorsia;
      ja heidät polttaa se päivä, joka tuleva on,
      sanoo Herra Sebaot,
      niin ettei se jätä heistä juurta eikä oksaa.
      2. Mutta teille, jotka minun nimeäni pelkäätte,
      on koittava vanhurskauden aurinko
      ja parantuminen sen siipien alla,
      ja te käytte ulos ja hypitte kuin syöttövasikat
      3. ja tallaatte jumalattomat; sillä he tulevat tomuksi teidän jalkojenne alle
      sinä päivänä, jonka minä teen,
      sanoo Herra Sebaot.
      4. Muistakaa minun palvelijani Mooseksen laki,
      jonka minä Hoorebilla hänelle säädin
      koko Israelia varten käskyiksi ja oikeuksiksi.
      5. Katso, minä lähetän teille profeetta Elian,
      ennenkuin tulee Herran päivä,
      se suuri ja peljättävä.
      6. Ja hän on kääntävä jälleen isien sydämet lasten puoleen
      ja lasten sydämet heidän isiensä puoleen,
      etten minä tulisi ja löisi maata,
      vihkisi sitä tuhon omaksi.

      Aamen.
      Herra, koen että tulemisesi on lähellä, me, sinun palvelijasi odotamme sinua. Me emme odota tuomiota vaan Jeesuksen takaisin tulemista, omiensa luo ...
      Ojentaudumme Ylistäen Sinua Kohti!

      • ....................

        Jesaja 60:2 Katso, pimeys peittää maan,
        yön synkkyys kansat.
        Mutta sinun taivaallesi kohoaa aamunkoi,
        Herran kirkkaus hohtaa sinun ylläsi.

        Jesaja 60-62 kuvaa enemmän tätä samaa mitä Malakia 4.
        http://www.evl.fi/raamattu/1992/Jes.60.html


      • sinettisormus1
        .................... kirjoitti:

        Jesaja 60:2 Katso, pimeys peittää maan,
        yön synkkyys kansat.
        Mutta sinun taivaallesi kohoaa aamunkoi,
        Herran kirkkaus hohtaa sinun ylläsi.

        Jesaja 60-62 kuvaa enemmän tätä samaa mitä Malakia 4.
        http://www.evl.fi/raamattu/1992/Jes.60.html

        ... minulle on tullut tänään ja muutamana päivänä tuo Jesaja 33, kun Herralta olen pyytänyt sanaa, joka itse asiassa näyttää kertovan samaa kuin tuo Malakia, mielenkiintoista.


      • sinettisormus1
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... minulle on tullut tänään ja muutamana päivänä tuo Jesaja 33, kun Herralta olen pyytänyt sanaa, joka itse asiassa näyttää kertovan samaa kuin tuo Malakia, mielenkiintoista.

        http://www.evl.fi/raamattu/1992/Jes.33.html


    • sinettisormus1
    • -jarmo-

      Kerro sinetti rakas, mitä näit noista Hesekielin asioista, koska itse näin sen minkä sain. Kiinnostaa kovasti, koska olen huomannut juuri sen, että profetian saaja ei näe koskaan kokonaisuutta. Kokonaisuuden avaa usein jopa ryhmä lähesiä uskovia ja usein vasta vuosien päästä.
      Nyt elämme sitä aikaa että kaikki profetiat avautuu ja kohta se on yhtä ilotulitusta.

      • sinettisormus1

        ... ensin kuulin äänen sanovan: Hesekiel, Malakia! Eikä sitten muuta...
        ....seuraava näky oli vain kuva tuosta Hesekielin nimestä, joka alkoi kohota tai se korotettiin, näin siis vain korotetun Hesekielin nimen ja näin kun se kohosi aivan tavallisesta kirjoitus asustaan.
        Ja sitten pari kertaa olen nähnyt nuo tooga asuista, joilla oli polviin asti, oranssin väriset tooga asut ja shandaalit jalassaan ja he tulivat alas taivaan portaita ja ojensivat kätensä minua kohti ja kädessään heillä oli tuo kirjekäärö.
        Pidin heitä enkeleinä/ sanansaattajina. Enpä osaa muuta kertoa ne oli niin lyhykäisiä kuvia, mutta samaa asiaa meille kerrotaan, sinulle ja minulle.
        Hesekielin profetiat ovat nyt in ja Malakia vahvistaa sitä ja siellähän puhutaan Eliaan tulemisesta ennen Jeesusta, kaikki viittaa hyvin vahvasti tähän, niin vakaasti nyt uskon.
        Siksi aloitin innoissani tuon Pasuunat Soi, ketjun! Herraa Odotamme!


      • -jarmo-
        sinettisormus1 kirjoitti:

        ... ensin kuulin äänen sanovan: Hesekiel, Malakia! Eikä sitten muuta...
        ....seuraava näky oli vain kuva tuosta Hesekielin nimestä, joka alkoi kohota tai se korotettiin, näin siis vain korotetun Hesekielin nimen ja näin kun se kohosi aivan tavallisesta kirjoitus asustaan.
        Ja sitten pari kertaa olen nähnyt nuo tooga asuista, joilla oli polviin asti, oranssin väriset tooga asut ja shandaalit jalassaan ja he tulivat alas taivaan portaita ja ojensivat kätensä minua kohti ja kädessään heillä oli tuo kirjekäärö.
        Pidin heitä enkeleinä/ sanansaattajina. Enpä osaa muuta kertoa ne oli niin lyhykäisiä kuvia, mutta samaa asiaa meille kerrotaan, sinulle ja minulle.
        Hesekielin profetiat ovat nyt in ja Malakia vahvistaa sitä ja siellähän puhutaan Eliaan tulemisesta ennen Jeesusta, kaikki viittaa hyvin vahvasti tähän, niin vakaasti nyt uskon.
        Siksi aloitin innoissani tuon Pasuunat Soi, ketjun! Herraa Odotamme!

        Aamen, rakas sinettini, amen!

        Pasuuna soikoon nyt!


    • Seurailija1

      Olin erääseen tunettuun evankelistaan yhteydessä pitemmän aikaa noin kolme vuotta sitten,,hän ihmetteli mun uskontilaani ja miten elämäni on yhtä vuoristorataa ja koti olonikin on tuollaista..., hän sanoi että olen kuin Elia kinsteripensaan juurella.. en ole tutkinut Eliaa sen enempää, kait minussa sitten jotain samaa on kun hän kerran niin sanoi?.. Löysin senaikaisia sähköpostiviestejä, niitä on paljon ja on todella aiheellista käydä ne uudestaan läpi, näen ne nyt eri valossa!.. ..Paukahti vaan mieleen kun puhuitte(sinetti ja -jarmo-)Eliaasta ja löysin, etsin ne vanhat keskustelumme kun muistin että hän nimitteli minua Eliaaksi!..Tämä evankelista alkoi puhumaan että Jumala valmistelee minua luultavasti lopunajan tapahtumiin, hermostuin ja jätin kirjoittamisen hänelle, olin eri mieltä!.. Olin ollut silloin vasta niin vähän aikaa uskossa että siksi en ymmärtänyt häntä.. .....Ja kun siellä alttarillakin Jeesuksen tunnustaessani sanottiin etten saa ottaa mistää asioista paineita, kaikki etenee Jumalan aikataulussa, siihen olen luottanut.. Kaikki on hyvin, ei hätää Aamen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe