Kertokaahan mitä kilpikonnia teillä on itsellänne.
Tai mitä usein hoidatte.
Varsinkin sellaiset henkilöt konnineen minua ovat alkaneet kiinnostaa, jotka usein kirjoittelevat tänne.
(muun muassa kilppis, eläinhöperö ja muut ahkerat)
Kertokaa lajeistanne
8
541
Vastaukset
- kilppis
Minulla on 6-vuotias reunuskilpikonna uros. Oikeen suloinen ja vauhdikas tapaus. Nyt on vauhti tosin alkanut hiipumaan, kun meidän mussukka on alkanut valmistautumaan puolittaiselle talvilevolle. Nytkin nukkuu sikeästi parhaillaan.
- usein lukeva
unohdin mainita että minulle itselleni tuli pitkien harkinta-aikojen jälkeen punakorvakilpikonna ja nelivarvaskilpikonnan.
Molemmat tulivat "käytettyinä", eli perheistä joissa niihin oli kyllästytty..- Kelmi
Minulla on kaksi punakorvaa, jotka sain kesälomalla myös suoraan toiselta omistajalta (naapurilta). Heillä ei ollut enää aikaa niille, niin he antoivat sen meille. Paremminkin minulle!!!
- rosamunda
minulla on nelivarvas sekä punakorva
- jebu
minulla on bellin saranakilpikonna, joka tuli meille "vahingossa". Eli se myytiin ELÄINKAUPASSA minulle kreikkalaisena. Omistan myös nelivarpaan.
- nel1varvas
Itselläni on neljä nelivarvaskilpikonnaa. Tuo Bellin saranakilpikonna kuulostaa mielenkiintoiselta - löytyisköhän sellaisesta jostain lisää tietoa ja esim. kuvia?
- kilppis
nel1varvas kirjoitti:
Itselläni on neljä nelivarvaskilpikonnaa. Tuo Bellin saranakilpikonna kuulostaa mielenkiintoiselta - löytyisköhän sellaisesta jostain lisää tietoa ja esim. kuvia?
Faunattaren sivuilla on kuva saranakilpikonnasta ja perustietoa siitä.
www.faunatar.fi
- kilppari_978
Minulla on kaksi 7v ja 6v nelivarvaskilppari neidit
jotka asuvat kaksikerrosta sisältävässä isossa kodikkaassa terraariossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756