Suomi.. tuo pieni maa jossa asumme. =( vähän kansaa, nekin tuulipuvuissaan..*häpeä*
*itku* Vähän mahdollisuuksia,Gallup tai joku vastaava thready nyt tänne!!==== silti.(piste).
Minut löytää suomichatin kinky/sex-Barista lähes päivittäin.
Kumiasut kiinnostaa,kiihottaa ja tekee hyvää..minulle..henkilökohtaisesti..Missä on kaikki muut Suomalaiset kumifetissit??
Kalliita kerhoja/klubeja on olemassa suomessa..hmm..,sieltä ei tavoita ketään maksamatta miljoonaa..Itsekin kävisin bailuissa ym kokoontumisissa mutta kun RAHA MAKSAA!!
Jotain halvempaa vaihtoehtoa pitäisi saada esille jotta kaikki Suomalaiset Kumifettaritkin pääsisivät purkamaan keskenään sydäntää..
Oletko samaa mieltä..?
Jos mielessäsi on heittää "pissa-kakka-huumoria vastaukseksi tai jotain muuta "ViXXXlua" niin parempi kun et vastaa..
Tämä keskustelu on tarkoitettu KUMIFETISSEILLE, ei kakkapaskoille.
t:RuBBeR
Kumiasut ja niistä nauttiminen ! ? !
20
9592
Vastaukset
- Shinyboy
http://nahkafoorumi.cjb.net
Siellä on käynnissä kaikeinlainen fetish keskustelu, myös kumista on aika paljon keskusteltu ja löytyy siellä myös käyttäjien omia kumikuviakin, joten sinne vain ;)..mutta kovin hiljaista viimeaikoina..kuitenkin..Kävijämäärä on aika onneton.
Kumitarinoita lukijoilta eli "meiltä" ja kumi-CHAT olisi paikallaan myös..
- KumiKati
Hhmmm
Kai jokainen omista mietymyksistään nauttii omalla tavallaan. Kumi kun ei taida kuulua niihin hyväksytyimpiin juttuihin, rohkeimmat taitaa pukea kumia sen tuulipuvun alle mutta harva taitaa esiintyä julkisesti kumiin pukeutuneena.- niiin
niin se vain on. ihme sinansa etta mika siita kumista tekee sen vahemman hyvaksytyn? kai ennakkoluulot on liian suuret. se on upea materiaali eika sita pida menna tuomitsemaan kokeilematta paria laadukasta tuotetta. kaikki ei siita pida mutta sehan on selva niinkuin muissakin asioissa. kumi vaatteidan alla on ihan kiva sekin, ja onneksi kotona molemmat haluavat siihen pukeutua.
Niille jotka niputtavat asioita yhteen summa mutikassa, pissa-kakka-maso ym tuohon kumiin saisivat perehtya asian valoisampaan puoleen eli pelkkaan kumiin. - LatexMies
niiin kirjoitti:
niin se vain on. ihme sinansa etta mika siita kumista tekee sen vahemman hyvaksytyn? kai ennakkoluulot on liian suuret. se on upea materiaali eika sita pida menna tuomitsemaan kokeilematta paria laadukasta tuotetta. kaikki ei siita pida mutta sehan on selva niinkuin muissakin asioissa. kumi vaatteidan alla on ihan kiva sekin, ja onneksi kotona molemmat haluavat siihen pukeutua.
Niille jotka niputtavat asioita yhteen summa mutikassa, pissa-kakka-maso ym tuohon kumiin saisivat perehtya asian valoisampaan puoleen eli pelkkaan kumiin.Niin se vaan on, että kumissa on sitä jotain, jota ei sellainen voi tuntea jolta puuttuu fetissi kumiin. Olen rohkeasti liikkunut ulkomailla kumiasuissa ja nauttinut muiden tuijotuksista. Suomessa en uskalla pukeutua kuin kotona vaimoni kanssa. Useasti olemme kumiin pukeutuneena viikonloppuisin ja nautimme molemmat kumista.
- Latexmies
Kyllä meitä kumifettareita on. Uskallus julkiseen esiintymiseen kumivaatteissa ei riitä Suomessa. Pistäydyn parikertaa vuodessa ulkomailla, jolloin uskaltaudun ulos kumiin pukeutuneena, viimeksi Lontoossa elokuussa. On kiihottavaa pistäytyä hotellista kaupungilla kumifarkuissa, kumipaidassa ja kumitakissa unohtamatta kumisukkia.
- juuso
Tampereella veenus sentterissä väliin vieralee
kumi mise alakerrassa katselemassa elokuvia
ja kävelee käytävillä väliin vaihtaen koppia.
- Kontiofetisisti
Kumisaappaat on "hyväksytty" ja katukelpoinen fetissi, mutta niidenkin salonkikelpoisuus kärsi, kun niidenkin fetissikäyttö tuli yleiseen tietoon. Enää vain uskaliaimmat käyttävät kumppareita katukäytössä kaupungilla sateisinakaan päivinä, mutta syksyisillä pururadoilla. puistoissa, luontopoluilla jne. kumisaappaita suorastaan vilisee. Eikä kukaan käänny katsomaan, että mikähän kumipervo tuokin oli.
Muutkin kumiasusteet kuulostaisivat kyllä kieltämättä houkuttelevilta. Toistaiseksi olen kuitenkin tyytynyt pelkkiin saappaisiin.- Arska the man
Kumisaappaat eivät sinänsä ole alun perin kiihottavia koska niitä ovat pitäneet ja pitävät useat ihmiset päivittäin ihan vaan sen vuoksi että suojaavat jalkansa kastumiselta. Ainakin, jos puhutaan tavallisista Kontioista ja Hai-saappaista jne. Joillekin niistä on sitten tullut henkilökohtainen fetissi, mutta se on kaukana siitä, että joku haluaa pukeutua kokonaan kumiin.
- Oranssit Kontiot 40
Olen seuraillut erilaisia palstoja ja tämäkin toi esiin sen että,AINA TEHDÄÄN KÄRPÄSESTÄ HÄRKÄNEN........oma mielikuvitus kehittelee kummia solmuja,Pelätään mitä joku muu ajattelee minusta.Tälläinen ajatusmalli vankitsee ihmisen.Et uskalla tehdä mitään ellet käy kysymässä mitä naapuri ajattelee .Suoraan sanoen tälläinen ajattelu orjuuttaa ihmisen.Et ole enään vapaa yksilö olet orja. Kuitenkin yksi asia on tosi nuo KUMISAAPASRUNKKARIT tuhosivat paljon. En nimittäin usko että monikaan nainen haluaisi olla mikään sexiobjekti takana seuraavalle KUMISAAPAS RUNKKARILLE. Kannattaa miettiä mitä puhuu ,mitä kirjoittaa. KAIKKEIN PAHIMMAT TUHOAJAT OVAT JUURI NE JOTKA TEKEVÄT NAISESTA HUORAN etc.etc.....Ei kannata valittaa
- rubberboy
Itse edustan ehkä jo hiukan iäkkäämpää porukkaa, mutta kyllä kumi on ollut lähellä sydäntä jo nuoresta lähtien. Myös muovi, jonka saanti oli aikoinaan, ja vielä nykyisinkin halvempaa ja helpompaa (sadeasut, muovipöksyt, muoviset hikoiluasut jne). Itselläni ne leikit ovat pääasiassa jääneet kodin seinien sisäpuolelle, mutta pidän asusteita muun vaatetuksen alla myös muualla.
Olen nyt ylläpitänyt muutamaa Yahoo ja MSN ryhmää alan immeisille jo yli 5 vuoden ajan ja yrittänyt edistää asian harrastusta mm. tuomalla edullisesti maahan erilaisia asusteita ja jälleenmyymällä niitä harrastusluontoisesti.
Siinäkin nuo muoviasut ovat tavallaan helpompia, koska niiden hinnat ovat huomattavasti kumiasuja halvempia, joten niitä on jopa varaa pitää varastossakin. Mutta jos asia kiinnostaa tai jos joku haluaa muuten vaihtaa ajatuksia privasti niin ei muuta kun meiliä
[email protected] - kumijussi
Minua ainakin kiinnostaisi illanistujaiset alan harrastajien kesken; pukeuduttaisiin kumiasuihin, juteltaisiin mieltymyksistämme ja illastettaisiin viinin kera. Jos saatais muutaman naisen ja miehen joukko kasaan, olisi ilta varmasti rattoisa. Ei siis mitään rivoa tms. vaan uskallusta jutella asioista. Niin että siitä vaan järjestämän.
- LatexMies
Tuossa on ideaa. Olisi kiinnostavaa kumiasuun pukeutuneena tavata samanhenkisiä. Rupees järjestämään.
..Tuossa alkaa olla ideaa ja ajatusta, nyt ei tarvitakaan enää muuta kuin Paikka,Järjestäjät,Säännöt,Läsnäolijat ja hirmusesti Yhteishenkeä ja Hyvä Mieli!! =)
*täytynee ostaa uusi kumipuku.."juhlien nimissä"..*- Fred
RuBBeR kirjoitti:
..Tuossa alkaa olla ideaa ja ajatusta, nyt ei tarvitakaan enää muuta kuin Paikka,Järjestäjät,Säännöt,Läsnäolijat ja hirmusesti Yhteishenkeä ja Hyvä Mieli!! =)
*täytynee ostaa uusi kumipuku.."juhlien nimissä"..*Tuossa on mielenkiintoinen ilta. Jopa minä ja avovaimoni olisimme valmiita tulemaan, jos ei olisi esteitä.
Ei muuta kuin iltamaa suunnittelemaan!! - Rubberboy
Täältä löytyy ne suomalaiset seurat, jotka järjestelee alan tapahtumia. Jotkut on enempi tai vähempi kinkyä, mutta kyllä sieltä ihan tavallista illanistujaistakin löytyy.
http://tuntematonmaa.net/lehti/linkit/
Jostain syystä nuo Neiti Narun sivut on ainakin just nyt pimeenä, liekö päivitys vai onko vaihtanut osoitetta, tietääks kukaan ?
- Fred
On varmasti runsaasti ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneita kumivaatteista alalajikkeineen(sadeasut ym ym.), mutta yleensä kaikkialla se yhdistetään S/M touhuihin. Kaikkihan eivät näin kinkystä tykkää, joten sen vuoksi se ei ole niinkään levinnyt yleisesti mitä monet haluaisivat.
Olisikin varmasti tilausta sivustoilla ja webshopeille, joissa kumia ei esitellä vain osana S/M hommia/kamaa.
Itse tunnen muutamia ihmisiä, jotka tykkäävät salaisesti kumivaatteista mutta julkisesti juuri tämän maineen vuoksi heitä ei saa sitä "tunnustamaan". En kyllä itsekään hirveänä julkisesti tätä ajatusta levittele.
En halua paheksua S/M juttuja enkä sen alatyylejä, koska jotkut nauttivat näistäkin. So be it! Minä en ja monet muutkaan ei niin sen vuoksi mainetta voisi tuoda erilailla esille myös siinä rinnalla. Varmasti jonkinlainen kumiasujen sensuellisti esiin tuominen lisäisi kiinnostusta ihmisissä ja toisi mukaan uusia naamoja tähän kivaan "harrastukseen":)
Ei muuta kuin kumisia hetkiä kaikille!!- Kumikarhu
ainakaan itsellä ei kuulu harrastuksiin. Kumi on kumia, fetissi sinänsä.
- Rubberboy
Olen ollut pari kertaa Lontoossa alan näyttelyissä ym tapahtumissa ja täytyy sanoa, että olis kuin olis tullut toiseen maailmaan. Porukka tulee sinne kumiasuihin pukeutuneena, sen näki jo metrossa ketkä oli sinne menossa. Eikä siinä muuporukka mitenkään erikoisesti niitä tuijottanut. Tässä me ollaan valitettavasti valovuoden päässä noista sisvistysmaista. Myös Saksassa ja Sveitsissä elää voimakas latex-fetismikulttuuri kaikkine alan seuroineen.
Mutta onhan toki Suomessakin alan seuroja, niistä tuossa toisessa viestissäni.
- Anonyymi
Erittäin ihanaa ja valtavan kiihottavaa itse pidän kumiasuista hyvin paljon ❣️😛😋💕💋❣️ etenkin kumin tuoksu pehmeys saa ottamaan eteen kyllä oikein urakalla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236788Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka211005- 75871
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47804Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59794Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.91768Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38751Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713