millainen on Muotialantie/steiner koulun ympäristöt asuinalueena ? (kerrostalot) asialliset replyt on merkitystä, muilla ei
Muotiala alueena ?
6
1619
Vastaukset
- Minäoonniinreply
Hahhah, vai replyt! Mee sä kuule vaiks nyssellä hervantaan
- arvioija1
Aika paljon teitä ja taloja tiivisti alueella. Saastetta, tiemelu - toki joka paikassa on vähän? Luonto missä? Citymarket lähellä plussaa? Taas se vanhempi osa Muotialaa ei ole kovin mieleeni, huonokuntoisia puutaloja ja vattumaisia naapureita kenties. Uudempi parempi. Järveä ei siellä ole, paitsi pieni rapakko, kuivaa maata pelkästään. Montako bussivuoroa menee. Onko siellä mitään? Omakotitaloaluetta? Ahlman? No se Steiner siellä on ainakin.
- 4642672547
ei paljoa palveluita lähellä, entä uudemmat 2008-2014 kt ? miten rauhassa autot saa olla ?
- En asuis
Asu siä autossas niin se saa olla rauhassa. Ei muuten. Just noi uudemmat kerrostalot on niitä että kun olet keittiössäs syömässä niin näet hyvin ikkunasta mitä naapuris syö. Ihan kiinni toisissaan ne mökit.
- lopsteri
upsterit jalkaan
- uppelipuppeli
aivan liian tiivisti rakennttu kt:t, paljon on myynnissä kovaan hintaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654190
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363482Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162893Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102134IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006