Lohjankeskustan kampaamot

ihmettelijä

Kuinka voi olla mahdollista, kun Lohjankeskustan alueella on 33 kampaamoa jokaisessa kampaamossa väh. 2 kampaajaa, että kaikki työllistyisivät ja tuottaisivat?
Tämä on aivan uskomaton yhtälö??!!

Kampaajia enemmän kohta kuin kammattavia?

6

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi hyvää päivää

      Siinäkö on sun elämäs suurin ongelma? (älä vastaa, ei kiinnosta)

    • käsittämätöntä

      Joo, mäkin olen tota ihmetelly. Jokainen mimmi joka valmistuu kähertäjäksi haluu heti oman kampaamon kun se on nii hienoo, voi ziisus.

      Taitaa jäädä verot ym. suorittamatta kun suurinosa tienisteistä menee pimeenä omaan fikkaan, ei tota muuten voi selittää.

      Vielä kun osaisivat edes hommansa, aina saa lähtee kiukkusena kampaamosta, kun e i m e e perille mitä asiakas haluaa. Monella ammattitaito hukassa tai muuten leipiintynyt.

      Ei oteta huomioon asiakkaan hiuslaatua, naamavärkkiä tms. aina samalla kaavalla, jonka just just taitaa.

      • ?????

        Aivan samaa mieltä, olen ihmetellyt samaa myös!


    • Luxusluxus

      Niillä on hyvin toimeentulevat äijät, tai p......n tienaa mukavasti. Niin kuin eräs sanoi aikoinaan ''Kaikki parturi-kampaajat on huoria, mutta kaikki huorat eivät ole parturi-kampaajia''

    • siksak

      Totta, nyt mainitsit aloin katsella ympärilleni, niin melkeinpä jokatoinen liike on kampaamo!
      Ihme kylä tää Lohja.

    • Noin 50 kampaajaa on

      Onhan niitä tosiaan aika paljon, mutta kaikissa ei ole kahta kampaajaa. Joukossa on myös kotikampaamoja ja muita yhden naisen yrityksiä.

      Parhaimpiin, suosituimpiin kampaamoihin, on Lohjallakin usean viikon jono. Ajanvarauskirjat täynnä, asiakkaat tulevat aina uudestaan. Joihinkin taas pääsee kun kävelee kadulta sisään, ei ole tunkua ja harva asiakas tulee toista kertaa. Sitten on tietysti siltä väliltäkin paikkoja, aloittavia yrityksiä, joista on tulossa varmaan ihän hyviä, mutta vielä ei ole vakiintunutta asiakaskuntaa tarpeeksi. Ongelmallisimpia on ne 2 kampaajan paikat, joissa toinen on hyvä ja toinen huono. Kun kaikki haluaa ajan sille hyvälle, mutta ne yrittää buukata aikoja aina sille toiselle, jolle kukaan ei halua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2146
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe