Olin jälleen oikeassa Pellelauma Jokerien tappiosta. Jos totta puhutaan niin Jokerien ylivoima/alivoima oli tänään surkeeta niinkun aiemminkin. Pellelauma sai kuitenkin peräti yhden maalin aikaan. Huom! yhden maalin viimeisellä minuutilla ja kahden pelaajan ylivoimalla.
Voin vain kuvitella miltä näytti Hannu Jortikka huutaessaan naama punasena ja lasit huurussa.
Jälleen oikeassa
Ennustaja
4
259
Vastaukset
- minä
Kerrankin sait orgasmin ja omalla nimellä jopa!!!!!HYVÄ TPS!!!
- ismo
jos näin mennään että minäkin rupeen ennen jokaista ifk matsia sanomaat että "ifk häviää" niin perkele mähä oon parempi "ennustaja" kun sinä ..
- Ennustajan pieksijä :)
Hifk Hifk Hifk kolmikertainen eläköön huuto Ennustajalle. Onneksi Kaikki Hifk fanit eivät ole yhtä tyhjäpäisiä Ku Ennustaja Hjalliksen oma ilopoika ja pelle. Sä et tiedä jääkiekosta mitään VAI????
- matonator
on niillä jokereilla ainaki tähän asti liiga paras ylivoima...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750