Kauhajoella kallis öljynvaihto autoon

kallista huoltoa

En viitsi mainostaa paikkaa mihin ei kannata mennä mutta oli tasan viiimeinen öljynvaihto paikkakunnalla...

120€ öljy suodatin ja joku tiiviste laitettiin öljytulppaan

17

652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bjarne kallis

kallista on kaikki

• ookko käretön

tuonhan tekee itse, siihen mitään firmaa tarvita!

• ILIMAASEKSI

Eihän sulla ole eres autoa,miksi moinen aloitus????
        Kyllähän Seppo voitelee, runkkaa ja ruiskii mällit ketjuillesi.
        Eikä maksa paljon

• halpeeeee

Käyppä rengas-Koivistolla.

• nina 28

Heippa! Kukahan mukava mies tulisi vaihtamaan öljyt koneeseeni? Olen 28v nainen tumma ja hauska,tarjoan kahvit, ja lämmintä kättä!

• mekaanikko-mikko
        nina 28 kirjoitti:

Heippa! Kukahan mukava mies tulisi vaihtamaan öljyt koneeseeni? Olen 28v nainen tumma ja hauska,tarjoan kahvit, ja lämmintä kättä!

Miten on...maksatko ns. luonnossa? Edestä ja takaa?

• nina 28
        mekaanikko-mikko kirjoitti:

Miten on...maksatko ns. luonnossa? Edestä ja takaa?

Jos kelpuutan sinut, RIIPPUU MISTÄ ROIKKUU ja mitkä ovat mittasi.

• rasvakäpälä
        nina 28 kirjoitti:

Jos kelpuutan sinut, RIIPPUU MISTÄ ROIKKUU ja mitkä ovat mittasi.

Olen kauhajoen nopein huoltomies. Ei kestä kun 2 minuuttia.

• siis tä?

Jos on persaukinen ja kädetöön niin voihan se tuntua kallihilta.

• veijo esso

näin on, pareet pysyä silloin polkupyöräilyssä!

• tee-se-itse-voi-prkl

Kallistahan tuo on ja aina varmaan kokonainen työtunti veloitetaan tarvikkeiden päälle.

Vaihtoehto on kokeilla itse: rutata öljynsuodatin muodottomaksi irrottaessa ja nylpätä öljytulppa kelvottomaksi kun ei irtoa. Sen jälkeen saat hinauttaa sen sinne palveluun mistä et kehdannut maksaa 60 euroa tunti.

• kallista kuitenkin..

Missä muka vaan maksaa 60 ekee tunti? lähempänä 100 ekee

• sdsdsds

Olosuhdeiden pakosta joudin menmään korjaamolle vaihtaan...yleensä itse vaihdan öljyt ja vartin homma kustantaa suodattimineen ja syntettisillä öljyillä n. 35€...

Enemmän aikaa tuhraantuu kun pitää ajaa sinne korjaamolle ja menee vielä bensatkin..

• mek aanikko

Eihän tuo paljoa ole,kertoisitko nyt heti aluksi mikä auto oli kyseessä?

• Meka aanikko

Ei sillä ole väliä minkä merkkien auto on. Varmasti saat laskettua samanlaisen kalliin hinnan, kun lasket hintaa kalliimmilla "merkkikohtaisilla" suodattimilla, valmistajan "suosittelemilla" öljyillä, jne. Suurimpaan osaan autoja -ja varsinkin yli 5 vanhoihin- löytyy halvempia suodattimia ja öljyjä, jotka varmasti ajavat sama asian.

120 Euroa öljynvaihdosta on melko tavallinen hinta, mutta Kauhajoeltakin löytyy korjaamoja, jotka tekevät saman asian 40 - 50 Euroa halvemmalla. Tähän hintaan saa suodattimen, öljyn ja työn, eikä tarvitse säilytellä jäteöljyä omissa nurkissa. En sano korjaamon nimeä, ettei tätäkin tuomittaisi mainokseksi.

Kyllähän auton huoltoon saa upotettua vuodessa rahaa, jos vie aina autonsa merkkihuoltoon, vaikka saman asian voisi hoitaa esimerkiksi kylän omalla korjaamolla. Eriasia on tietenkin uudet autot, joiden huolto on pakko tehdä merkkikorjaamolla, ettei takuu raukea.

• hullua puhetta--

Hah hah! 60 eurolla öljyt, suodattimen ja vaihdon. Vieläkin halvempaa on kuin itse vaihtaa. Kuka maksaa vaihdosta 150???

• Väärää tietoa

Tuo on muuten väärää tietoa, että takuu raukeaa ellei käytä alkuperäisiä osia tai valmistajan valtuuttamaa korjaamoa. Autoliikkeet ja merkkikorjaamot kyllä yrittävät tälläistä tietoa syöttää. Eliu takuu pysyy voimassa, vaikka huollattaisit autosi muualla kuin "valtuutetulla" korjaamolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      3111
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3067
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2417
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      2037
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1893
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1759
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1606
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      83
      1370
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1280
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79