Onko Tohmajärvellä mahtollisuutta tutustua tuoreisiin venäläisiin naisiin tai vaikka vähä vanhempiinki. Onko tanssipaikkaa tahi hyvälaatuista ravintolaa jonne voisi männä. Rahasta ei ole puutosta jos ei olla kohtuutomia.
Voipiko tutustua naapurin naisiin?
11
592
Vastaukset
- Ilkiääkin
Ihan pölhöjä täällä ilkiätkin kysellä nuhjus.
Olethan PA kuin tuuranputki. - Jo vainnii
Ihan joka mokissä alkaa olla Tatjanaa ja samalla tuoretta ja korkkaamatonta laatua.Ei kun rohkeasti vaan tänne päin.
- Munamikko
Voi ihme sentään. Eikös Tuhmajärven pojilla seiso muna kun Tatjanat pysyy korkkaamatta? Vai seisooko vain järki?
- liisal54
Munamikko kirjoitti:
Voi ihme sentään. Eikös Tuhmajärven pojilla seiso muna kun Tatjanat pysyy korkkaamatta? Vai seisooko vain järki?
järki seisoo
- Nata Nainen
liisal54 kirjoitti:
järki seisoo
Seiso muna kans
- Katakaunis
Ei ottanut viime yönä eteen Tohmajärven pojalla. Taidanpa käydä viikonvaihteessa Kiteellä.
- ei sit
Aika huono tilanne Kiteelläki...pitäskö kokeilla Joensuuta?
- Katakaunis
Kokeiltu on. Ne vasta varsinaisia lerppaletkuja ovat.
- RiäkkyPoju
Käyhän tyttöparka Rääkkylässä. Täällä löytyy jämyä urosta. Et taatusti unohda käyntiäsi.
- venakko
Millon ne venäläiset naiset on tuoreita ollu?????
- Lempi kuuma
Me nuori uusi ja natti. Missa poika mina kaipaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984