Galluppi kreationisteille

Kuinka moni kretusita on tosissaan tämän "ilosanomansa" kanssa vai kuinka moni kirjoittelee epämääräisiä höpinöitään aivan huumorimielessä? Teistä höpönassuista ei kylä tahdo ottaa selvää :)

6

82

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frkwpfkpw

Eivät kertoisi vaikka trollailisivat. Voin vastata vain ja ainoadtaan Fiksun kretardin puolesta että hän on trolli.

• jyrtsilö

Kuinkahan moni evokeista uskoo tosissaan että hikirauhasesta se maitonisä kehittyi kun apinavauva sitä aikansa imeskeli?

Hehe. Ja eikös ne ole evokeilla muutkin ruumiinaukot vähän muussa kuin normikäytössä?

Onko pimeämpää pervosakkia nähty?
      Ja kaikki tämä sekoilu johtuu vain siitä joku idiootti evolutionisti keksi omasta päästään sen ajatuksen että mikään ihmisessä ei ole valmista vaan keskentekoista, ja siksi mies ei ole mies eikä nainen vaan kaikki ovat jotain siltä väliltä, kuka mitäkin pervolajia.
      Ja tämä siitä huolimatta että tiede kyllä tunnustaa että fyysisesti miehet ovat miehiä ja naiset naisia eikä välimuotoja ole kuin epämuodostumissa ja selvissä kehityshäiriöissä.
      Mutta kun tätä sontaa syötetään totena pikkulaspsesta alkaen niin kyllähän noita sekopäitä sitten riittää, aina Repeksi asti joka ei tunnu tietävän että mikä oikein on miehiään/naisiaan.

• ejejwjf

Aijai, kylläpäs jyr tietää paljon evoluutioteoriasta. Suosittelen että haet lähimpään yliopistoosi ja kirjoitat väitöskirjan siitä että kreationismista on sadoittain todisteita ja että se on parempi selitys maailman synnylle, elämän synnylle ja elämän kehittymiselle kuin nykyiset saatanan ohjaamat tieteet. Ai et vai? Arvasin.

Ps. olkinuket eivät kohota muuta kuin omaa itsetuntoasi, ei arvostustasi.

• tieteenharrastaja

Tämäkään psiistä vedetty tiedeväitteesi ei muutu touudeksi...:

"Kuinkahan moni evokeista uskoo tosissaan että hikirauhasesta se maitonisä kehittyi kun apinavauva sitä aikansa imeskeli?"

...imeskelet sitä miten kaun tahansa.

• jyrtsilö
        tieteenharrastaja kirjoitti:

Tämäkään psiistä vedetty tiedeväitteesi ei muutu touudeksi...:

"Kuinkahan moni evokeista uskoo tosissaan että hikirauhasesta se maitonisä kehittyi kun apinavauva sitä aikansa imeskeli?"

...imeskelet sitä miten kaun tahansa.

Kas, alkaako tieteenharrastajan usko evoluutiohypoteeseihin horjua?

Ertkös tiedä että sinun kuuluu kunnon aivopestynä evokkina lainkaan itse ajattelematta sanoa että tietenkin sinä uskot hikitisseihin koska kaikki muutki evokit uskovat.

Nyt vastasit väärin, joten menehän takaisin sinne kouluusi kuuntelemaan kun Dawkins setä höperöi.

• tieteenharrastaja
        jyrtsilö kirjoitti:

Kas, alkaako tieteenharrastajan usko evoluutiohypoteeseihin horjua?

Ertkös tiedä että sinun kuuluu kunnon aivopestynä evokkina lainkaan itse ajattelematta sanoa että tietenkin sinä uskot hikitisseihin koska kaikki muutki evokit uskovat.

Nyt vastasit väärin, joten menehän takaisin sinne kouluusi kuuntelemaan kun Dawkins setä höperöi.

Tuoko muka evoluutioypoteesi:

Apinat perivät nisät ja maitorauhaset nisäkäs-esi-isiltään. Maitonisä ei kehity siitä,että sitä imeskellään, vaan mutaatioilla ja valinnalla. Ja sen alkuna saattaa olla entinen hikirauhanen, vaikka kuinka kauan hokisit hikitissiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      597
      1284
    2. 85
      995
    3. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      171
      753
    4. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      297
      746
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      209
      702
    6. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      58
      683
    7. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      175
      651
    8. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      88
      600
    9. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      203
      569
    10. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      21
      531
    Aihe