Hei!
Olisin kiinnostunut kuulemaan positiivisia kokemuksia ja suositteluja Tampereen seudun ompelijoista :) Olen valmisvaatteisiin hieman liian pitkä (nainen 180 cm) ja varsinkin pitkien housujen löytäminen on tuskan takana.
Omistan myös mekon, josta haluaisin teettää "kopion" erilaisesta kankaasta, joten hyvä kokemus sellaisesta olisi myös tarpeen.
Vinkkejä otetaan vastaan!
Hyvä ompelija Tampereen seudulta?
12
6700
Vastaukset
- noin
Kaikki ompelijat löydät juuri jaetusta Fonectan puhelinluettelosta Tampereen yrityshakemistosta.
- 57537537
Herwoodissa Duon lähellä huijari habitan vieressä olevaa ei ainakaan kannata vanha töykeä ja kallis akka, ekan ja vikan kerran kävi kysymässä housujen lyhennystä
- Kanta-asiakas
Duon yläkerrassa on mukava, kohtuuhintainen ja erittän tasokas pieni ompelimo.
- hömppel
tällä palstalla ei voi koskaan tietää, kuinka moni palvelua/liikettä suosittelevista on sen omia työntekijöitä/pomoja. "minä en ole"...sehän se varmistaakin asian :-) ei kai sitä kukaan myönnä että on itse itseään kehumassa. toki suositeltu voi olla hyväkin paikka, ei aina
- :LLJHS
Vanha ketju, mutta Duon paikka on vain korjausompelimo, ainakin nettisivujensa mukaan.
- xxxxxxxxxxxx :)
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
- tätikookas:)
Tampereella Tullintorilla on Speci-liike, joka erikoistunut erittäin pitkien ja erittäin lyhyiden ihmisten kengitykseen ja vaatetukseen. Siellä on myös jonkinlaista ompelupalvelua tarjolla muistaakseni, mutta voit heidän valmisvaatteistaankin löytää jotain sopivaa. Joka tapauksessa, paikassa on erikoistuttu meihin erikokoisiin ja sieltä löytyy apua/ehdotuksia lisäpalveluillekin.
http://www.tullintori.fi/shoplist/-/shoplist/Muoti-ja-pukeutuminen/32/SPECI-Spesiaali-Koot - Suosittelen lämpimäs
Duon yläkerran pikkuompelimo on huippu.
Niin hinnaltaan kuin laadultaankin.- Yx kakkaa ...
Kokeilemallahan sen jokainen näkee. Turha kenenkään mainostaa jos on p*ska paikka!
- sofianna888
Itse käytin hääpukuni korjattavana aikanaan Pukuompelija Johanna Parvelalla ja puvusta saatiin istuva ja työn jälki oli erittäin siistiä, pukuni oli pitsipuku joka aika haastava mm. lyhentää. Teetimme samalla äidilleni juhlapuvun häihini ja äitini oli erittäin tyytyväinen lopputulokseen. Johanna palvelu tosi joustavasti ja aina ihanan ystävällisesti! Ja hinnat oli mielestäni keskitasoa.. Ainakin hääpuvun korjaus oli huomattavasti halvempi kuin liikkeessä teetettynä
- Bride
Minulla ei ole ihan yhtä hyviä kokemuksia sieltä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803