Nyt siitä on näyttöö. Apinat hallitsevat ainakin luvut 0-25 ja yhteenlaskun niillä:
https://s3.amazonaws.com/uploads.hipchat.com/9858/371428/zwK1fkjllfigurZ/pnas.201404208.pdf
Todennäkösesti apinatkin oppisivat todennäkösyyden perusteet paremmin ja nopeammin kuin tollo multinikki-JC. Ja jolleivat oppis niin olisivat ainakin rehellisempiä kuin multinikki-JC.
Hih hih.
Apinoiltakin sujuu yhteenlasku
3
63
Vastaukset
Katsaus lehtikritiikkiin:
- Apinoita ja niiden mahdollista laskutaitoa ei olisi ilman Jumalaa. Mitään ristiriitaa ei siten ole. - Jaakob, Lahkolaissanomat
- Ainakin 50 % evokkien tutkimuksista on huijausta. - böööööh, Piltdown Times
- Merkityksetöntä evoilua. - *JC, Silmälappukristitty
- Evokit ovat itse apinoita niin että tietysti muutkin apinat sopivat heidän hikitissikuvitelmiinsa. - jyr, Hirvinaudankasvattaja
- Mitä hyötyä apinoille muka olisi laskutaidosta siellä viidakossa, selittäkääpä se. - Anni Huttila, Möttölän Uutiset- aatteles
Apinat käyttivät tikkua ennen ihmistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921796- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 47751
- 36742
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673