En ihmettele,että arabiterroristit uhkaavat Norjaa
terrori-iskulla.Norjalaiset on todella iljettäviä idiootti paskiaisia
Tulin siitä vakuuttuneksi käydessäni kesällä Oslossa
Oslolaisen ravintolan terassilla luokseni tuli norjalaisia, jotka kysyivät englanniksi olenko Suomesta kun repussani oli pieni Suomen lippu.Kolme nuorehkoa miestä ja yksi nainen.
Vastasin kyllä ja aloimme jutella normaalisti niitä näitä.Ihmettelin mitä norjalaiset virnuilivat toisilleen,kunnes yksi kysyi voisinko ottaa repun selkään ja oluttuopin käteeni ja kävellä horjuen kuin vahvasti humalainen katua edes takaisin ja he kuvaisivat minua videokamerallaan
Hämmästyin ehdotusta ja sain kysytyksi miksi ihmeessä tuollaista vaaditte
Vstasivat ,että te suomalaisethan olette kaikki juoppoja idiootteja ja olet ensimmäinen suomalainen jonka kanssa olemme puhuneet ja haluaisimme muiston siitä videolle
Sisälläni nousi vihanpuuska ,koska en ole juoppo idiootti eikä kaikki suomalaiset ole juoppoja idiootteja
Vastasinkin miehelle vihaisesti, että esitän kyllä juoppoa suomalaista ,jos sinä otat kaveriltasi suihin ja minä kuvaan itselleni muiston siitä.Meillä Suomessa ajatellaan ,että te viikingit olette kaikki homoja ,kun pitkillä rosvoretkillänne oli mukana vain miehiä.
Norjalaisten leuka putosi alas ja kaikki neljä häipyivät npeasti paikalta sanaa sanomatta
Hämmästyivät suuresti ,ettei "suomalaisidiootti"
nöyrästi alkanutkaan heille pelleksi
jota kuvata videolle
Norjalaiset rasistisin kansa
4
681
Vastaukset
- antihitmanisti
Hitman1 on selvästikin käynyt Norjassa ja tehnyt lähtemättömän vaikutuksen alkuasukkaisiin.
- kyllä..
Sillinpurijat on tyhmiä äkkirikastuneita öykkäreitä
Eivät ymmärrä että saavat kiittää suomalaisia kaikesta mitä heillä on
Jos suomalaiset eivät talvisodassa olisi suurin uhrauksin onnistuneet pysäyttämään puna-armeijaa
Karjalan metsiin ,olisi se jatkanut hyökkäystään Suomen ja Ruotsin läpi Norjaan Atlannin rannikolle
Jo Pietari Suuren tavoitteena oli vallata Norjan rannikko Venäjälle
Tyhmät norskit on kuin hulluja koiria jotka puree
pelastajansa kättä - Ressu
Aika hyvin sanoit kuitenkin. Niin pitikin.
- .
.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202790Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472437Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262222Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o382204Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581798Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121332Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181329- 671200
- 551180
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61153