Juutalaishomo pyhempi kuin heteropakana

13

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelastuksen suhteen

Jumala ei erottele ihmisiä arvoasteikolla juutalaisiin ja pakanoihin. Silti Jeesus toi pelastuksen evankeliumin itse nimenomaan juutalaisille, sillä on Herra ja Kuningas ja Immanuel, ja jalosta öljypuusta ja totisesta viinipuusta on kirjoitettu, ja pelastus meille kaikille ihmisille on Israelista ja Siionista.

Jokaisen ihmisen kannattaa rakastaa Siionismia, kuten se on annettu Jeesuksen kautta, ja Jeesus hyvänä paimena tahtoo koota omansa ja antanut myös Jerusalemin hallintaansa.

Kenenkään ihmisen ei kannata vihata Siionismia, kuten se on esitetty Raamatussa Jumalan antamaksi, ja Daavid valloitti Jerusalemin Jumalan siunauksessa ja on otollinen kuningas Jeesuksessa.

Ihmiset, jotka nousevat Israelia ja Jerusalemia vastaan, nousevat Jumalaa vastaan, sillä Jerusalem on Jumalan silmäterä ja suuren kuninkaan kaupunki. Jeesus Nasaretilainen on Kuningasten Kuningas iankaikkisesti.

• KTS (Ei kirj.)

"Ihmiset, jotka nousevat Israelia ja Jerusalemia vastaan, nousevat Jumalaa vastaan"

Aijaa?

Jeesus nousi siis itseään vastaan???

• Tietysti Jumala
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

"Ihmiset, jotka nousevat Israelia ja Jerusalemia vastaan, nousevat Jumalaa vastaan"

Aijaa?

säätää kaikkea ja tärkeä tuntea ajat Raamatun ilmoittamana ja syyt erilaisille tapahtumille. Raamatun profetioissa on kerrottu mitä tulee tapahtumaan ja myös voidaan ymmärtää milloin ja mistä syystä vaikka varovainen tulee myös olla näitä tulkintoja tehtäessä.

Maanpakolaisuudesta on kerrottu ja samoin takaisin kokoamisesta. Pakanoiden hyökkäämisestä on kerrottu Jerusalemiin ja siitä kuka sen vaikuttaa ja onko Jumalasta vai vastustajasta. Tässä on se tärkeä ero varmuudella. Toki ihmisen voi olla vaikea ymmärtää mikä Jumalasta ja mikä vastustajasta.

• Tietysti Jumala kirjoitti:

säätää kaikkea ja tärkeä tuntea ajat Raamatun ilmoittamana ja syyt erilaisille tapahtumille. Raamatun profetioissa on kerrottu mitä tulee tapahtumaan ja myös voidaan ymmärtää milloin ja mistä syystä vaikka varovainen tulee myös olla näitä tulkintoja tehtäessä.

Maanpakolaisuudesta on kerrottu ja samoin takaisin kokoamisesta. Pakanoiden hyökkäämisestä on kerrottu Jerusalemiin ja siitä kuka sen vaikuttaa ja onko Jumalasta vai vastustajasta. Tässä on se tärkeä ero varmuudella. Toki ihmisen voi olla vaikea ymmärtää mikä Jumalasta ja mikä vastustajasta.

"Toki ihmisen voi olla vaikea ymmärtää mikä Jumalasta ja mikä vastustajasta. "

Niin on koska teijän lössin mukkaan lastenmurhaaja breviikkikin oli Jumalasta...

• Kusachta!
        KTS kirjoitti:

"Toki ihmisen voi olla vaikea ymmärtää mikä Jumalasta ja mikä vastustajasta. "

Niin on koska teijän lössin mukkaan lastenmurhaaja breviikkikin oli Jumalasta...

Ja täällä HuijariPuljujen porukat selittelevät ja yrittävät paikkailla Talmudin opetuksia pakanoista ja kuinka meitä tulee kohdella. Itseänikin on kohdeltu.

On se epätoivoa kaikilla köklöillä keksiä valheellisia puolustuksia ja juutalaiset itse istuvat taustalla naureskelemassa kun rikoksen uhrit puolustavat rikollisia itseään, niin ettei heidän ittensä tarvi sanoa sanaakaan. Tämähän on juutalaisia nk. Israelin ystävissä (joita he eivät todellisuudessa ole) aina naurattanut. Aivan totta. He nauravat teille. Olen itse monta kertaa kuullut.

Kerrankin minulle kerrottiin tällainen kristittyjen vastainen vitsi suoraan päin naamaa, olettaen, etteihän tuo tyhmä kristitty mitään tajua. Menin aivan hiljaiseksi ja painoin vitsin mieleeni. Näin he kohtelevat ystäviään.

Kuten tälläkin foorumilla on nähty. Kristuksen uskoon kääntyneiden juutalaisten vanhempien lasta kivitetään ja pilkataan. Minulle ei kuulkaa merkitse enää pas'kaakaan tunnustatteko te minut juutalaiseksi, vai ette. Olette kaikki samaa halpamaista joukkoa: juutalaiset ja helluntaiuskontoiset: vihaatte meitä kristittyjä, yhdessä hyökkäätte ja kivitätte meitä, pilkkaatte ja häpäisette. Myös kaikilla S24-foorumeilla.

Kusachta!
        .

• Kusachta!
        Kusachta! kirjoitti:

Ja täällä HuijariPuljujen porukat selittelevät ja yrittävät paikkailla Talmudin opetuksia pakanoista ja kuinka meitä tulee kohdella. Itseänikin on kohdeltu.

On se epätoivoa kaikilla köklöillä keksiä valheellisia puolustuksia ja juutalaiset itse istuvat taustalla naureskelemassa kun rikoksen uhrit puolustavat rikollisia itseään, niin ettei heidän ittensä tarvi sanoa sanaakaan. Tämähän on juutalaisia nk. Israelin ystävissä (joita he eivät todellisuudessa ole) aina naurattanut. Aivan totta. He nauravat teille. Olen itse monta kertaa kuullut.

Kerrankin minulle kerrottiin tällainen kristittyjen vastainen vitsi suoraan päin naamaa, olettaen, etteihän tuo tyhmä kristitty mitään tajua. Menin aivan hiljaiseksi ja painoin vitsin mieleeni. Näin he kohtelevat ystäviään.

Kuten tälläkin foorumilla on nähty. Kristuksen uskoon kääntyneiden juutalaisten vanhempien lasta kivitetään ja pilkataan. Minulle ei kuulkaa merkitse enää pas'kaakaan tunnustatteko te minut juutalaiseksi, vai ette. Olette kaikki samaa halpamaista joukkoa: juutalaiset ja helluntaiuskontoiset: vihaatte meitä kristittyjä, yhdessä hyökkäätte ja kivitätte meitä, pilkkaatte ja häpäisette. Myös kaikilla S24-foorumeilla.

Kusachta!
        .

Ymmärrän jo oikein hyvin, miksi esivanhempani hylkäsivät juutalaisuuden!

• Miten voit
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

Aijaa?

olla noin tyhmä?
        No, tuo selvitti miten pihalla olet niin Israelista, juutalaisista ja Jeesuksesta.
        Aivan kuten muutamat järjestöt tässä maassa.
        Juttusi selvittää sinun olevan islamilaisesti aivopesty.

• Ei uskota Köklöä

Siionismilla ei ole mitään tekemistä Jeesuksen kanssa. Jeesus ei ole "antanut siionismia".

Köklöllä ei ole mitään tietoa mitä siionismi on ja missä se on syntynyt, kuten muutakaan tietoa juutalaisesta uskonnosta, eikä nämä asiat häntä edes kiinnostakaan, mutta hän on täysin valjastettu juutalaisvastaiseen korvausteologiaan, joka ei myöskään ole edes kristinuskoa, vaan helvetissä syntynyttä helluntailaismessiaanisuutta.

Siionismin isä on 1860-1904 elänyt Theodor Herzl, joka oli Itävalta-Unkarin juutalainen lehtimies. Tämä on fakta.

Ei uskota Köklön valheita, ne ovat valheen isästä lähtöisiä.
        .

• dth et t rth rth wr

http://aijaa.com/udR90G
      http://aijaa.com/GvQrOp

Benjamin Freedman syyttää kirjassaan heimoveljiään kasaarialkuperänsä tahallisesta salaamisesta, jotta nämä saisivat kristityt uskomaan, että heidän alkuperäinen kotimaansa olisi Palestiina, vaikka se todellisuudessa onkin jossain Keski-Aasiassa.

http://aijaa.com/9TYkHn

KENRAALI PATTON:

Minä tunnen sanonnan "Kadonneista Israelin heimoista" sovellettavan heimoihin jotka katosi -- ei siihen juutalaisten heimoon mistä nämä nykyiset huoranpenikat ovat kotoisin, se on kuitenkin minun henkilökohtainen mielipiteeni että tämä on myöskin kadonnut heimo -- kadottanut kaiken säädyllisyytensä.
      http://aijaa.com/xiFpq6
      http://aijaa.com/WJqk6V

Sattui olemaan Yom Kippur juhla, joten ne kaikki oli kerääntyneet suureen puiseen rakennukseen, jota he kutsuivat synagogaksi.

Kenraali Eisenhowerin oli määrä pitää puhe heille. Menimme sisään synagogaan, jonne oli kerääntynyt maailman suurin joukko haisevaa ihmiskuntaa, jonka olen koskaan nähnyt.

Päästyämme noin puoliväliin ylös, tuli kenraalia vastaan päärabbi, jonka päässä oli Englannin Henrik VII tyylinen karvahattu ja päällä voimakkaasti kirjailtu saastainen messupaita.
      http://aijaa.com/R5lKlV

Haju oli niin hirveä, että melkein pyörryin, ja itse asiassa, vielä kolmen tunnin päästä tämä kuvottava ajatus vaivasi minua, enkä kyennyt syömään lounastani.

• Inhoan homoutta

Homot ovat saaneet poikani uskomaan, että on homo. Hän on vasta 14 vuotias, eikä näin olen vielä ole herännyt oikeaan miehen identiteettiin. Poika ei enää uskalla kotona puhua sellaisia. Annoimme ojennuksen . Siihen taisi jäädä homoihannointi.
      Homot ovat syyllisiä kun saavat normaali ihmiset uskomaan valheita.

Irstaan homopostimerkin julkaiseminen kuvastaa alhaista moraalin tasoa.
      Ihmiskunnan rappeutuminen alkaa tulla lopulliseen päätökseen.

• Oletko itse

homo kun kerran olet näin kiinnostunut ulkomaailman homosuhteista?

• plmb

Kommentoiden Ministeri Rabbi Eli Ben Dahanin ajattelua: Sikäli voi käsittää, sillä jos nyt ihmistä on kehiteltu 150 miljoonaa ja sitten ne viimeiset 25 miljoonaa vuotta ennenkuin noin 6000 vuotta sitten joku ihmislajin pari heräsi horroksestaan ja alkoi vähitellen kokea olevansa jollain tavalla aikoja ja aikakausia käsittävä ja alkoi pitää historian muistiinpanoja ja merkata käsitteille ja asioille nimia, ja sitten havaittiin alkulaatu aika kehnoksi ja alkoi se erityinen valitseminen, selektio, missä sitten Aabrahamilla oli hyvät geenit uskon kyvyn lisäksi- ja sitten ne pojat , varsinkin Raakelista periytyneet alkoivat olla sellaisia että välillä velijoukko tappoi miltei jokaikisen , ensin kaikki benjaminilaisnaiset ja sitten suurimman osan benjaminilaismiehistäkin - ja sitten tuli Mooses ja jatkoi valinnan opetusta samassa hengessä- ja sitten tuli rabbi Eli Ben Dahan ja ilmeisesti piti edellisten henkeä liian julmana, paavalikin oli liian julmaa laatua siinä suhteessa- ja hän Dahan ajatteli sitten löytävänsä uuden tien johtaa Israelin kadonneet lampaat laumaan takaisin, mutta ei sitä kyllä vain ole muuta tietä kuin se Paavali-benjaminilaisen opin tie saada kadonneet takaisin. Jos kerran on niin syvälle langettu juutalaisuudesta kuin benjaminin Raakel- suvun alkusynteihin. Heitä varten J
      eesus kutsui alimman kastin benjaminilaisen apostoliksi. Tietty heteropakanat ovat alempia hierarkiassa- metsäöljypuuta vain.

• erttkkl

Ei ole homoutta juutalaisuus! Mooses käski kivittää homot! Jumalan sanat!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      129
      2178
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1738
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1339
    4. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1211
    5. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1177
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      88
      992
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      83
      876
    8. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      867
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      16
      761
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      107
      701
    Aihe