Olen väärin kohdeltu

trollface:.!1#%?+

19

89

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei perusteluja

      Syystäkin epäillään, osaat trollaamisen. Miksi tuntea olonsa väärinkohdelluksi?

    • oikeamielinenmies

      Et sä ole väärin kohdeltu. Trolleja ei vaan ymmärretä. Se on rasismia.

      • summer day

        Väärin ymmärretty!


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Väärin ymmärretty!

        Tuo ei ollut minun kommentti, vaan jonkun nimmarini lainaajan, hävetköön.


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Tuo ei ollut minun kommentti, vaan jonkun nimmarini lainaajan, hävetköön.

        Väärä vastaus!


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Väärä vastaus!

        Minun vastaukseni eivät ole vääriä. Lainasit nimmariani, senkin varas. Mieti itsellesi oma nimmari ja jätä minut rauhaan, onneton sekoilija!


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Minun vastaukseni eivät ole vääriä. Lainasit nimmariani, senkin varas. Mieti itsellesi oma nimmari ja jätä minut rauhaan, onneton sekoilija!

        Väärin sekoiltu!


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        Väärin sekoiltu!

        En sekoillut. Sinä sekoilet oluthuurteissa, kun nimmariani käytät.


      • summer day
        summer day kirjoitti:

        En sekoillut. Sinä sekoilet oluthuurteissa, kun nimmariani käytät.

        Väärä nimmari!


    • ei perusteluja

      Jokaisesta löytyy trollinpiirteitä.

    • paskaa puhut

      ja paskat!

      • Siinä vasta trolli:.

        .

        Ja meitä muita syyttömiä ollaan aina syyttämässä syyttä suotta

        .


      • ei perusteluja

        Asiaa puhun, asiaa aina.


      • norjan taitoinen
        ei perusteluja kirjoitti:

        Asiaa puhun, asiaa aina.

        Niin minäkin.

        Troll on norjaa ja tarkoittaa peikkoa, noitaa tai haltijaa. Voisin olla se hyvä haltiatar. Jätän älämölöt toisille.

        Edelleen uskon, että pikkuhiljaa se voittaa: oikeus ja kohtuus.

        Luulen jo, että ihmiset tietävät mikä pelin henki ollut ja jättävät trolaajat omaan arvoonsa.


      • Me emme:.
        norjan taitoinen kirjoitti:

        Niin minäkin.

        Troll on norjaa ja tarkoittaa peikkoa, noitaa tai haltijaa. Voisin olla se hyvä haltiatar. Jätän älämölöt toisille.

        Edelleen uskon, että pikkuhiljaa se voittaa: oikeus ja kohtuus.

        Luulen jo, että ihmiset tietävät mikä pelin henki ollut ja jättävät trolaajat omaan arvoonsa.

        .

        "Me emme troolaa ilmoisna ikänä"

        .'


      • sekamelska kanootiss
        Me emme:. kirjoitti:

        .

        "Me emme troolaa ilmoisna ikänä"

        .'

        Soutaako teillä kaikki inkkarit samaan suuntaan?


      • summer day
        norjan taitoinen kirjoitti:

        Niin minäkin.

        Troll on norjaa ja tarkoittaa peikkoa, noitaa tai haltijaa. Voisin olla se hyvä haltiatar. Jätän älämölöt toisille.

        Edelleen uskon, että pikkuhiljaa se voittaa: oikeus ja kohtuus.

        Luulen jo, että ihmiset tietävät mikä pelin henki ollut ja jättävät trolaajat omaan arvoonsa.

        Jätät trollaajat omaan arvoonsa? Et siis elä tätä aikaa. Siis keskustelujen aikaa. Maailma muuttuu ja samalla keskustelujen sävy ja keskustelujen kulttuuri. Se mitä lehdissä keskusteltiin ja mitä nykyään mediassa. Siinä on suuri ero lehdissä käytyihin keskusteluihin ja näihin nettikeskustelijoihin verrattuna. Et kuitenkaan ymmärrä, mitä tarkoitin. Ymmärrän, jos luet vain lehtien sensuroimia mielipidepalstoja. Ne eivät kuulu nykyaikaan.


      • jäkäjäkäjäkäjäkä
        summer day kirjoitti:

        Jätät trollaajat omaan arvoonsa? Et siis elä tätä aikaa. Siis keskustelujen aikaa. Maailma muuttuu ja samalla keskustelujen sävy ja keskustelujen kulttuuri. Se mitä lehdissä keskusteltiin ja mitä nykyään mediassa. Siinä on suuri ero lehdissä käytyihin keskusteluihin ja näihin nettikeskustelijoihin verrattuna. Et kuitenkaan ymmärrä, mitä tarkoitin. Ymmärrän, jos luet vain lehtien sensuroimia mielipidepalstoja. Ne eivät kuulu nykyaikaan.

        Blaa blaa blaa booring.


      • Twitter all goone:..
        jäkäjäkäjäkäjäkä kirjoitti:

        Blaa blaa blaa booring.

        .

        Twitter oli ja meni

        Nyt on Troller

        .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3279
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1783
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1315
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1273
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1171
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1103
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      984
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      916
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      854
    Aihe