Perustetaan omannäköisemme yhdistys!

Africa in my heart

Minä haluaisin perustaa hyväntekeväisyysyhdityksen, joka veisi apua Afrikkaan. On olemassa Punainen risti, Unicef, kirkon apu ja muut, mutta luulempa että ei tätä koskaan liikaa tehdä.
Ihmiset ovat pettyneitä yhdistysten toimintaan. Rahaa menee muualle kuin pitäisi, selkeitä tuloksia ei näy... jää huijauksen maku. En tiedä, mutta olen ajatellut tämän yhdityksen periaatteiksi rehellisen, läpinäkyvän ja DOKUMENTOIDUN sekä valvotun toiminnan. Ajatuksena ei ole vain viedä rahaa Afrikkaan, vaan antaa köyhimmille alueille työkaluja selvitä itse. Ruokaa, vettä, lääkkeitä, rakennusprjekteja kuten kaivoja, kouluja, sairaalarakennuksia. Ehkä myös koulutusta. Kuka tietää, miten pitkälle sitä voisi mennä. Jos oikein hyvin käy, ihmisille tippuisi tästä töitäkin.

Tällä hetkellä kaikki on vielä ajatuksen tasolla. Jostakin on kuitenkin aloitettava. Jos Afrikka on sydäntäsi lähellä (ja miksei muutkin köyhät alueet) ja jos olet kiinnostunut tällaisen yhdityksen perustamisesta, heitäpä mailia [email protected] ja kerro omia ajatuksiasi. Tehdään jotain hyvää ja erilaista.

6

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

      MIksi tarvitset yhdistyksen?? Lennä afrikkaan ja jaa rahasi siellä. Sitten jäät vielä sinne auttamaan loppuelämäksesi. Muuten ei apusi toimi.

      • Africa in my heart

        Kysytkö ihan tosissasi, miksi tähän tarvittaisi yhdistys? Ei se niin toimi että yksi ihminen lentää Afrikkaan jakamaan olemattomat rahansa. Yhdistyksen ideana on nimenomaan, että se apu toimii kun kaikki osallistuvat ja apu menee oikeaan osoitteeseen ja rehellisesti. Ja niin, kyllä mä varmaan mielelläni sinne jäisinkin töihin, luulempa että saisin siellä aikaiseksi enemmän hyödyllistä kuin täällä Suomessa ikinä.


      • ..............
        Africa in my heart kirjoitti:

        Kysytkö ihan tosissasi, miksi tähän tarvittaisi yhdistys? Ei se niin toimi että yksi ihminen lentää Afrikkaan jakamaan olemattomat rahansa. Yhdistyksen ideana on nimenomaan, että se apu toimii kun kaikki osallistuvat ja apu menee oikeaan osoitteeseen ja rehellisesti. Ja niin, kyllä mä varmaan mielelläni sinne jäisinkin töihin, luulempa että saisin siellä aikaiseksi enemmän hyödyllistä kuin täällä Suomessa ikinä.

        Noniin, tuo viimeinen lauseesi kertoo enemmän.

        Liity vaikka punaiseen ristiin ja lähde sen mukana auttamaan. Olemassaolevia yhdistyksiä on jo ihan tarpeeksi. Turhan paljon välikäsiä. Uusi yhdistys loisi vaan taas yhden verotettavan välikäden.


      • Oikeaan osoitteeseen
        Africa in my heart kirjoitti:

        Kysytkö ihan tosissasi, miksi tähän tarvittaisi yhdistys? Ei se niin toimi että yksi ihminen lentää Afrikkaan jakamaan olemattomat rahansa. Yhdistyksen ideana on nimenomaan, että se apu toimii kun kaikki osallistuvat ja apu menee oikeaan osoitteeseen ja rehellisesti. Ja niin, kyllä mä varmaan mielelläni sinne jäisinkin töihin, luulempa että saisin siellä aikaiseksi enemmän hyödyllistä kuin täällä Suomessa ikinä.

        Eikä missään tapauksessa afrikkaan!


      • valovuosien päästä
        Oikeaan osoitteeseen kirjoitti:

        Eikä missään tapauksessa afrikkaan!

        Enpä halua yhtään enempää kansoittaa Afrikkaa. Sitten kun miehet siellä ymmärtävät jotain ehkäisystä ja alkavat esim. viljellä maata, voisin antaa muutaman euron.


      • iso d
        valovuosien päästä kirjoitti:

        Enpä halua yhtään enempää kansoittaa Afrikkaa. Sitten kun miehet siellä ymmärtävät jotain ehkäisystä ja alkavat esim. viljellä maata, voisin antaa muutaman euron.

        heti kun ymmärtävät ehkäisyn ja työnteon päälle he eivät tarvitse eurojasi.

        siihen asti mitkään rahasummat eivät riitä.

        ongelma vain kasvaa sitä ruokkimalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      47
      3288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2053
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      22
      1525
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1394
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1351
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1271
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1186
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1115
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      9
      1073
    10. 22
      1047
    Aihe