En ole ollut varma, uskonko enkeleihin. Eräs kaverini on enkeleistä hyvin kiinnostunut ja häneltä olen juttuja enkeleistä kuunnellut ja kirjoja lainannut. Asia kyllä kiinnostaa minua kovasti ja olisin iloinen tietysti, jos enkeleitä on olemassa ja niihin uskoisin. Pari kertaa olen harjoitteita tehnyt ja pyytänyt enkeleiltä apua, jolloin on ilmestynyt valkoisia sulkia/höyheniä. Ajattelin, että sattumaa vain. SItten olin ystäväni mukana Diana Cooperin luennolla. SIellä tehtiin muutamia harjoitteita. Aajttelin, että mihin minäkin olen lähtenyt mukaan, kun viimeisessä harjoitteessa silmät kiinni mumistiin ja muka olisi käsien välissä voima pitänyt tuntea. Voin kertoa, että leuka loksahti lattiaan, kun sitten oikeasti tunsin jotakin! Ihan silmät piti avata ja katsoa, mitä ihmettä tapahtuu. Mitään ei näkynyt. mutta käsien välissä tuntui tosi vahva voima/kenttä, joka työnsi käsiäni erilleen! Ja en todellakaan kuvitellut, mitään tämmöistä en ole ennen kokenut. Sen jälkeen oli kauan outo olo ja mietin tapahtunutta edelleen. Sitä on vaikea tässä selittää tarkasti, miltä se tuntui. Mutta kyllä nyt on pakko myöntää, että tuon myötä aloin uskomaan enkeleihin hieman enemmän :P
Entinen enkeli "skeptikko"
3
183
Vastaukset
- ei ole enkeleitä
Aika säälittävää, sanoisin. Mihin aikuinen ihminen tarvitsee tuollaisen määrän itsepetosta? Onko todellisuus liian kurjaa ilman tuollaisia satuja?
Oletko koskaan käyttänyt minuuttiakaan siihen, että yrittäisit selvittää mikä muu selitys käsien tuntemuksillesi voisi olla kuin enkelit?- voi kistus
Minusta taas on aika säälittävää, kun kukaan ei yritä hyväksyä, vaan alkaa mollaamaan, ihan missä tahansa asiassa. Se olisi pitänyt jo jokaisen oppia tarhassa, mutta ei, täällä Suomessa lähes jokainen on ihan mielellään pelkkä idiootti, joka luulee itsestään ja uskomuksistaan enemmän.
- pipi_66
Ärsyttää lukea tekstiä, jossa ei ole sanajärjestyksestä tietoakaan. Olen tuossa sitä korjaillut.
>>En ole ollut varma, uskonko enkeleihin. Eräs kaverini on enkeleistä hyvin kiinnostunut ja häneltä olen juttuja enkeleistä kuunnellut
olen kuunnellut juttuja enkeleistä
>>ja kirjoja lainannut.
ja lainannut kirjoja
>> Asia kyllä kiinnostaa minua kovasti ja olisin iloinen tietysti
olisin tietysti iloinen
>>, jos enkeleitä on olemassa ja niihin uskoisin.
jos enkelietä olisi olemassa ja uskoisin niihin.
>>Pari kertaa olen harjoitteita tehnyt
Pari kertaa olen tehnyt harjoiteita
>> ja pyytänyt enkeleiltä apua, jolloin on ilmestynyt valkoisia sulkia/höyheniä. Ajattelin, että sattumaa vain. SItten olin ystäväni mukana Diana Cooperin luennolla. SIellä tehtiin muutamia harjoitteita. Aajttelin, että mihin minäkin olen lähtenyt mukaan, kun viimeisessä harjoitteessa silmät kiinni mumistiin
mumistiin silmät kiinni
>>ja muka olisi käsien välissä voima pitänyt tuntea.
ja olisi muka käsien välissä pitänyt tuntea voima.
Voin kertoa, että leuka loksahti lattiaan, kun sitten oikeasti tunsin jotakin! Ihan silmät piti avata ja katsoa, mitä ihmettä tapahtuu. Mitään ei näkynyt. mutta käsien välissä tuntui tosi vahva voima/kenttä, joka työnsi käsiäni erilleen! Ja en todellakaan kuvitellut, mitään tämmöistä en ole ennen kokenut. Sen jälkeen oli kauan outo olo ja mietin tapahtunutta edelleen. Sitä on vaikea tässä selittää tarkasti, miltä se tuntui. Mutta kyllä nyt on pakko myöntää, että tuon myötä aloin uskomaan enkeleihin hieman enemmän :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992