Maan jakaminen...

huolestunut hulda

Miksi erityisesti helluntailaiset harrastavat toisten ihmisten, uskovien "maan jakamista"? Haluavatko he toisten hengelliset rikkaudet itselleen, joiden avulla rakentavat joko hengellistä tai maallista temppeliään vai rahallisten rikkauksien toivossa. kyllä siihen muutkin syyllistyvät, mutta tuohon olen törmännyt noissa piireissä.

Miksi manipuloida toisia pimeyden töillä?
Sanotaanhan Raamatussa että niin käy kansalle kuin papeille ja
niin lainan antajalle kuin lainan saajalle........
Eli samassa veneessä ollaan. Koko taikina happanee vähäisestä hapatteesta. Ja se näkyy nyt erittäin hyvin.

Varsinkin yksinolevat uskovaiset ovat vaaravyöhykkeessä!
Koska lauma voi tehdä, melkein mitä vain, jopa uskovalle ihmiselle.
Mutta onhan narsisseja ihmeen paljon siinä uskovien kärkiryhmässä.

Kukaan ei mene Herran työhön, kun pimeyden työt rehottavat.
Veli kampeaa veljeä ja sisar sisarta sekä veli sisarta tai päinvastoin.
Palvelutehtäviä riistetään ihmisiltä samoin kaikkea mahdollista minkä suinkin irtisaa.

5

99

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esimerkki erkki

Profetia Suomen kansalle. Siinä yksi esimerkki todellisen maan jakamisesta.

• Uskon, että tämä kaikki johtuu helluntailiikkeen opillisesta hajanaisuudesta ja helluntailisille niin tyypillisistä väittelyistä pienistäkin opillisista kysymyksistä. Ja kun kiivaita ovat, riitahan siinä syntyy helposti.

Omalla kohdallani sattui tapaus, että Helluntaikirkkoseurakunnasta ei haluttu antaa tietoa erään kunnioitetun helluntailaisen raamatunopettajan pitämistä raamattupiireistä, joita eräs vanhempi helluntailainen minulle muutama vuosi sitten suositteli.

Eri helluntaiseurakunnissa suorastaan varoitetaan menemästä toisen helluntaiseurakunnan tilaisuuksiin, jos seurakunta korostaa jotain muuta asiaa tai kokous on erilainen, kuin omassa seurakunnassa. Näin on ainakin minua varoitettu.

• huolestunut Hulda

Joka paikassa on tänä päivänä kilpailua niin myös seurakuntien tilaisuuksista.
        Riippuu tietty onko puhdasta Sanaa kokouksissa vai höttöä.
        Ei varoituksista ole haittaa, mutta pitää sitten miettiä ja katsella itse mitä tekee.

• en ymmärrä

Aina tätä samaa.
      Onko elämässänne mitään positiivista vai onko kaikki pelkkää synkkyyttä ja kurjuutta?

• kieltolaki, uskonnoi

Ikävä kyllä, uskonto tuo vain murhetta, riitaa, sotia ja pahaa oloa. Hankalin paikkakunta elää on kunta, jossa paljon eri uskonlahkoja, kiusaamassa ja panettelemassa, juoruamassa ja ylenkatsomassa. Lapsille pahinta on ns. uskovainen opettaja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 165
      2160
    2. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      407
      1578
    3. Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.

Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      178
      1122
    4. Olen Aito Narsisti

Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.
      Sinkut
      279
      764
    5. PÄIVÄN KYSYMYS

Haluatko SINÄ afkaani-muslimin ministeriksi?
      Kajaani
      273
      668
    6. 33
      651
    7. Outo liikkuja

Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut
      Ähtäri
      12
      651
    8. Mara puhuu narsuista

Eikö toi ämmä itse ole suurin sellainen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      593
    9. Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä

Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen
      Puolanka
      22
      557
    10. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      92
      548
    Aihe