Maan jakaminen...

huolestunut hulda

Miksi erityisesti helluntailaiset harrastavat toisten ihmisten, uskovien "maan jakamista"? Haluavatko he toisten hengelliset rikkaudet itselleen, joiden avulla rakentavat joko hengellistä tai maallista temppeliään vai rahallisten rikkauksien toivossa. kyllä siihen muutkin syyllistyvät, mutta tuohon olen törmännyt noissa piireissä.

Miksi manipuloida toisia pimeyden töillä?
Sanotaanhan Raamatussa että niin käy kansalle kuin papeille ja
niin lainan antajalle kuin lainan saajalle........
Eli samassa veneessä ollaan. Koko taikina happanee vähäisestä hapatteesta. Ja se näkyy nyt erittäin hyvin.

Varsinkin yksinolevat uskovaiset ovat vaaravyöhykkeessä!
Koska lauma voi tehdä, melkein mitä vain, jopa uskovalle ihmiselle.
Mutta onhan narsisseja ihmeen paljon siinä uskovien kärkiryhmässä.

Kukaan ei mene Herran työhön, kun pimeyden työt rehottavat.
Veli kampeaa veljeä ja sisar sisarta sekä veli sisarta tai päinvastoin.
Palvelutehtäviä riistetään ihmisiltä samoin kaikkea mahdollista minkä suinkin irtisaa.

5

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esimerkki erkki

      Profetia Suomen kansalle. Siinä yksi esimerkki todellisen maan jakamisesta.

    • Uskon, että tämä kaikki johtuu helluntailiikkeen opillisesta hajanaisuudesta ja helluntailisille niin tyypillisistä väittelyistä pienistäkin opillisista kysymyksistä. Ja kun kiivaita ovat, riitahan siinä syntyy helposti.

      Omalla kohdallani sattui tapaus, että Helluntaikirkkoseurakunnasta ei haluttu antaa tietoa erään kunnioitetun helluntailaisen raamatunopettajan pitämistä raamattupiireistä, joita eräs vanhempi helluntailainen minulle muutama vuosi sitten suositteli.

      Eri helluntaiseurakunnissa suorastaan varoitetaan menemästä toisen helluntaiseurakunnan tilaisuuksiin, jos seurakunta korostaa jotain muuta asiaa tai kokous on erilainen, kuin omassa seurakunnassa. Näin on ainakin minua varoitettu.

      • huolestunut Hulda

        Joka paikassa on tänä päivänä kilpailua niin myös seurakuntien tilaisuuksista.
        Riippuu tietty onko puhdasta Sanaa kokouksissa vai höttöä.
        Ei varoituksista ole haittaa, mutta pitää sitten miettiä ja katsella itse mitä tekee.


    • en ymmärrä

      Aina tätä samaa.
      Onko elämässänne mitään positiivista vai onko kaikki pelkkää synkkyyttä ja kurjuutta?

    • kieltolaki, uskonnoi

      Ikävä kyllä, uskonto tuo vain murhetta, riitaa, sotia ja pahaa oloa. Hankalin paikkakunta elää on kunta, jossa paljon eri uskonlahkoja, kiusaamassa ja panettelemassa, juoruamassa ja ylenkatsomassa. Lapsille pahinta on ns. uskovainen opettaja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe