Vappunaamiaiset lifessä!

MunaNaineN

Löysin juuri mieleiseni naamiaisasun kirppikseltä. Se on varmaankin kuulunut ennen jollekkin munamiehelle, vaan silti sopii vallan mainiosti myös naiselle.
Ihanasta pallerosta ei jenkkakahvat erotu, eikä huomaa roikkuuko joku paikka, tai onko jossain liian vähän.
Taidankin jo hieman etukäteen aloittaa Vapunvieton munanaisena ☀

Joko teillä muilla on asut hankittuna, jos on niin tulkaa vaan esittelemään :))

27

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kasuperhu

      Kappas, vappuko se tulossa?
      Itellä on onnekkaasti kestävä asu ja naamiokin melkein omasta takaa. :)
      Siihen vois vielä lainata Mandalta kotsaa ennen kastumista.
      Näillä mennään!

    • eurohinkuinen

      Ottaisko riskin ettei tässä olekaan mitään "paras asu palkitaan" juttua kuitenkaan?
      Ilmaseks taida mitään saada.

    • Pandatar

      Paha yskä ... ja yhä pahenee. Nukkumaan en ole pystynyt moneen yöhön kunnolla. Silmänaluset mustana väsymyksestä.

    • kapteenialokas

      Mie oon lentäjä. Lidlistä ostin koppalakin ja univormun. Eli hyvät ja pahat matkustelijat, liiteriairin lento 69 valamiina nousuun. Ottakee hyvä asento, ja naiset, just sillee jalakoja levveemmälle niin mahtuu kaveri vierestä lohduttellee nousukammosii murusii.
      Nousun aikana kaikki on sallittuu, katellaa sit tuonnempana mitä outte saaneet aikaan kuhan piästään pilvien päällen.

    • Sokeripore

      Mä voin tuoda sit aattona munkkeja ja simaa. Tuoks joku nakkeja ja serpentiinii?

      Huisku ois kiva ylläri.

      • Huisku!!
        Hih hih hah hah
        se mikään huisku ole
        se on viuhka.



      • teekari
        anomyymi kirjoitti:

        Huisku!!
        Hih hih hah hah
        se mikään huisku ole
        se on viuhka.

        jossain se on huiska, jossain huisku tai viuhka. näitä ikuisuus asioita niinku vihta tai vasta


      • kortsukotka

        Onko sulla hyvät munkit?
        Ja jotain etikkapitoista olisi hyvä olla purtavaksi ettei mene dynysimat nuppiin niin helposti.


    • Yeah, mulla kans asu valmiina kuten kuvasta näkyy.

    • sultan

      Vaak, eikun krääk tai kvii! Olen kortsukotka. Arvaatte varmaan etten hävytön vaan hivitön.

    • hiukka ja huikka

      Mites se on, jos ei käy viuhka vappunakaan ottaisko huiskun?
      Onkos jokainen varmasti naamioitunut?

    • Huiskaaja

      Voisin tuoda vappubrunssille kertakäyttöastioita, sekä silliä ja perunasalaattia.

      Se on huiska.

    • HulmuHelma

      Onko tanssia?

      • ------

        Jos kaikki Suomen tanssihullut laitettaisiin riviin päiväntasaajalle, niin voi sitä onnen päivää.....


    • Sallilla sileesti

      Mulla on vanhakuosinen markkinapolla, sillä meinasin naamioitua.
      Voisin tuoda lautasliinat jos nää on nyyttikestit.
      Sillillä saletti.

    • Sokeripore

      Jäjäjäjäjäjännnnnnittttääääääääää !!!!

      Naamioiden takana voi olla kuka vaan ......


      Onko jotain miestä vahvempaa tarjolla ?

      • x-tube

        Aina kun on naisia niin on miestä vahvempaa tarjolla. Elikkä ei mitään homoeroottista vaan aidosti emohoroottista.


    • jotain rotii

      nainen voi olla munasarjanainen

    • Vappu Huisku

      Vappuheilaa etsimässä. (En ole)

      Olen vapaa ja villi kaunotar (no en ole). Etsin seuraa Vappuhumussa viihtyvästä (voi kauhistus) miehestä (tai naisesta, täysikäinen pitää olla, tai ei). Itse olen alkoton ja savuton (en tod.) ja toivon että Sinäkin olet (hällä väliä).

      Yst.vast. hetimiten tälle palstalle (mieluummin muualle) terveisin nimim. Hauskaa Vappua (kellä on).

      • kelpaako kaikki

        Pitäsköhän jo tässä vaiheessa päättää jotain, Vappu Huisku? :D


    • huopatossutehtaalla?

      Missä ne bileet on?

    • lentsun kourissa

      Joko ne naamiaiset oli, mä en muista mitään ja päätä särkee aivan infernosti :(

      • kasuperhu

        On kai ne ollu, kun pitkin tannerta rikkonaisia munankuoria solkenaan.
        Oma naamiokin värittynyt parhaimmilleen.

        Osanottoni kohtalotovereille!


    • x-tube

      Vappu jatkuu. Enää tosin vain ammattilaiset jaksaa painaa.

    • x-tube

      Nyt on pakko himmata. Kyllä oli reipas vappu.

    • kkkkkkkko

      kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe