Minulle tuli kolme IPU;n ehdokasta.
US- vaalikone- etsi ehdokkaasi.
11
81
Vastaukset
- ...
linkki?
- jännää,
joko kävit, kerro tulos?
- kdfhrugthghyu
Älyltään vähälahjaisia kaikki, jotka äänestää vaaleissa vaalikoneiden perusteella... En ole tehnyt mitään vaalikonetestausta EU-vaaleihin ( siat kutsuu sitä "eurovaaliksi"), mutta olen varma, että jos tekisin vaikkapa HS:n testin , niin ensimmäisenä mulle tulisi joku vasemmistolainen tai kommunisti ehdokkaaksi. Viimeksi HS tosin yllätti eduskuntavaaleissa siten, että siellä oli demari mulle kärjessä. Valitettavasti kun satuin tietämään millainen tyyppi se ehdokas on, ei mainostuksesta ollut hyötyä.
Mielenkiintoinen asetelma HS:lla se, että jos "ei osaa sanoa", on kokoomus ensimmäinen suositeltava. Aika rare- meininkiä. Jos nimittäin olisi rasistinen tiedonkeruujärjestelmä, niin puoluetta kokoomus käytettäisiin siinä yleisenä mielipiteeenä "kansan mielipiteestä", missä virhemarginaali on laadittu poikkeamasta kokoomuskannattajen äänestysaktiivisuudesta. Toivottavasti hikoaa kuin sika tutkimusasetelman laatija palkan vuoksi työtään tekevä.:D - rs5t455)5wq5y
En äänestä, jos olis joku örkki jolla olis iso taistelu kirves niin sitten, Mutta sen pitäis käyttäytyä niin että jos yle-ohjelmassa joku nainen alkaa tivaamaan jotain sen blokista, niin nostais sen ilmaan kaulasta yhellä kädellä ja heittäis kohti kameraa ja huutais "OLET HEIKKO!"
- pro finlandia
Hesarin vaalikoneen tulos
SINULLE LÄHEISIMMÄT PUOLUEET
MUUTOS 2011
73%
PERUSSUOMALAISET
71%
SINIVALKOINEN RINTAMA
69%- heihei..,,.
Mahdat olla k*sipää, koska minä kun tein Hesarin testauksen - sitä siirreltävä palkkia en tosin tajunnut, niin mulle etäisimmät puolueet oli Muutos 2011 ja kokoomus. Kuulemma olen 49% eri mieltä heidän häkkästensä kanssa. No ihan totta, että ei minun mielestäni mitään amiksia helena- ihnisvihaaja-erosia tarvitsekaan tukea valtion palkoilla, moisia porsaita.
Mulle jostakin syystä suosittivat "arvoista riippumatta" SKP:ta. No hyvä muuten , mutta ihmeeellinen asetelma, kun taviksia yritetään estää äänestämästä vasemmistoliittoa, ei tässä kommariksi viitti alkaa kovin äkkiä. Tosin en taida olla ihan tyhmä,kun myöskään yhtäkään persua ei mulle suositeltu.
Kiinnostais tietää,. että mitä oksuja mielipiteitä pitää omata pitää antaa, että saa läheisiksi puolueiksi ärioikeistolaiset.
Mikäs tämä IPU on? Mä en ole mikään fanaatikko, joten kiinnostaa. - minä voitan vaalit!
heihei..,,. kirjoitti:
Mahdat olla k*sipää, koska minä kun tein Hesarin testauksen - sitä siirreltävä palkkia en tosin tajunnut, niin mulle etäisimmät puolueet oli Muutos 2011 ja kokoomus. Kuulemma olen 49% eri mieltä heidän häkkästensä kanssa. No ihan totta, että ei minun mielestäni mitään amiksia helena- ihnisvihaaja-erosia tarvitsekaan tukea valtion palkoilla, moisia porsaita.
Mulle jostakin syystä suosittivat "arvoista riippumatta" SKP:ta. No hyvä muuten , mutta ihmeeellinen asetelma, kun taviksia yritetään estää äänestämästä vasemmistoliittoa, ei tässä kommariksi viitti alkaa kovin äkkiä. Tosin en taida olla ihan tyhmä,kun myöskään yhtäkään persua ei mulle suositeltu.
Kiinnostais tietää,. että mitä oksuja mielipiteitä pitää omata pitää antaa, että saa läheisiksi puolueiksi ärioikeistolaiset.
Mikäs tämä IPU on? Mä en ole mikään fanaatikko, joten kiinnostaa.ETkö nyt IPU tiedä- itsenäisyyspuolue, tutustu
http://ipu.fi/eurovaalit-2014/
Onkohan niin ettei tuolla ole kovin monen puolueen ehdokkaita
mukana, ehdokkaiden täytynee sinne itse "leimata" itsensä,
ihmettelin vain kun minullekin tuli pari kommariakin listalle,
pitänee käydä myöhemmin, tuohan on aika uusi joten eiköhän
sinne tule lisää ehdokkaita.
- 16+14
Vaalikoneet antaa parhaan tuloksen ehdokkaalle joka ei ole mitään mieltä mistään asiasta. Esim. itselläni Sinnemäki ja Väyrynen saivat yhtäsuuret prosentit, vaikka ehdokkaat ovat melko erilaisia; tosin he eivät olleet kärkipäässä kumpikaan.
- lgjrithjhuyjyhu
Hesarilla ainakin on outo vaalikone. Näiden natsien uusisuomea en edes seuraa.
Listalleni tuli yksi RKP:n ihminen. Ihmettelin tuota, kunnes huomasin, että mamutus, homotus ja pakkoruotsi puuttuivat vallan. Taisi koneen laatijoiden rohkeus loppua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1416325Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto725261Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143685Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213290Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1172467Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat712286Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12038Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271618Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191376- 811208