US- vaalikone- etsi ehdokkaasi.

oikein osui

Minulle tuli kolme IPU;n ehdokasta.

11

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

linkki?

• jännää,

joko kävit, kerro tulos?

• kdfhrugthghyu

Älyltään vähälahjaisia kaikki, jotka äänestää vaaleissa vaalikoneiden perusteella... En ole tehnyt mitään vaalikonetestausta EU-vaaleihin ( siat kutsuu sitä "eurovaaliksi"), mutta olen varma, että jos tekisin vaikkapa HS:n testin , niin ensimmäisenä mulle tulisi joku vasemmistolainen tai kommunisti ehdokkaaksi. Viimeksi HS tosin yllätti eduskuntavaaleissa siten, että siellä oli demari mulle kärjessä. Valitettavasti kun satuin tietämään millainen tyyppi se ehdokas on, ei mainostuksesta ollut hyötyä.

Mielenkiintoinen asetelma HS:lla se, että jos "ei osaa sanoa", on kokoomus ensimmäinen suositeltava. Aika rare- meininkiä. Jos nimittäin olisi rasistinen tiedonkeruujärjestelmä, niin puoluetta kokoomus käytettäisiin siinä yleisenä mielipiteeenä "kansan mielipiteestä", missä virhemarginaali on laadittu poikkeamasta kokoomuskannattajen äänestysaktiivisuudesta. Toivottavasti hikoaa kuin sika tutkimusasetelman laatija palkan vuoksi työtään tekevä.:D

• rs5t455)5wq5y

En äänestä, jos olis joku örkki jolla olis iso taistelu kirves niin sitten, Mutta sen pitäis käyttäytyä niin että jos yle-ohjelmassa joku nainen alkaa tivaamaan jotain sen blokista, niin nostais sen ilmaan kaulasta yhellä kädellä ja heittäis kohti kameraa ja huutais "OLET HEIKKO!"

• pro finlandia

Hesarin vaalikoneen tulos

SINULLE LÄHEISIMMÄT PUOLUEET

MUUTOS 2011
      73%
      PERUSSUOMALAISET
      71%
      SINIVALKOINEN RINTAMA
      69%

• heihei..,,.

Mahdat olla k*sipää, koska minä kun tein Hesarin testauksen - sitä siirreltävä palkkia en tosin tajunnut, niin mulle etäisimmät puolueet oli Muutos 2011 ja kokoomus. Kuulemma olen 49% eri mieltä heidän häkkästensä kanssa. No ihan totta, että ei minun mielestäni mitään amiksia helena- ihnisvihaaja-erosia tarvitsekaan tukea valtion palkoilla, moisia porsaita.

Mulle jostakin syystä suosittivat "arvoista riippumatta" SKP:ta. No hyvä muuten , mutta ihmeeellinen asetelma, kun taviksia yritetään estää äänestämästä vasemmistoliittoa, ei tässä kommariksi viitti alkaa kovin äkkiä. Tosin en taida olla ihan tyhmä,kun myöskään yhtäkään persua ei mulle suositeltu.

Kiinnostais tietää,. että mitä oksuja mielipiteitä pitää omata pitää antaa, että saa läheisiksi puolueiksi ärioikeistolaiset.

Mikäs tämä IPU on? Mä en ole mikään fanaatikko, joten kiinnostaa.

• minä voitan vaalit!
        heihei..,,. kirjoitti:

Mahdat olla k*sipää, koska minä kun tein Hesarin testauksen - sitä siirreltävä palkkia en tosin tajunnut, niin mulle etäisimmät puolueet oli Muutos 2011 ja kokoomus. Kuulemma olen 49% eri mieltä heidän häkkästensä kanssa. No ihan totta, että ei minun mielestäni mitään amiksia helena- ihnisvihaaja-erosia tarvitsekaan tukea valtion palkoilla, moisia porsaita.

Mulle jostakin syystä suosittivat "arvoista riippumatta" SKP:ta. No hyvä muuten , mutta ihmeeellinen asetelma, kun taviksia yritetään estää äänestämästä vasemmistoliittoa, ei tässä kommariksi viitti alkaa kovin äkkiä. Tosin en taida olla ihan tyhmä,kun myöskään yhtäkään persua ei mulle suositeltu.

Kiinnostais tietää,. että mitä oksuja mielipiteitä pitää omata pitää antaa, että saa läheisiksi puolueiksi ärioikeistolaiset.

Mikäs tämä IPU on? Mä en ole mikään fanaatikko, joten kiinnostaa.

ETkö nyt IPU tiedä- itsenäisyyspuolue, tutustu

http://ipu.fi/eurovaalit-2014/

Onkohan niin ettei tuolla ole kovin monen puolueen ehdokkaita
        mukana, ehdokkaiden täytynee sinne itse "leimata" itsensä,
        ihmettelin vain kun minullekin tuli pari kommariakin listalle,
        pitänee käydä myöhemmin, tuohan on aika uusi joten eiköhän
        sinne tule lisää ehdokkaita.

• 16+14

Vaalikoneet antaa parhaan tuloksen ehdokkaalle joka ei ole mitään mieltä mistään asiasta. Esim. itselläni Sinnemäki ja Väyrynen saivat yhtäsuuret prosentit, vaikka ehdokkaat ovat melko erilaisia; tosin he eivät olleet kärkipäässä kumpikaan.

• lgjrithjhuyjyhu

Hesarilla ainakin on outo vaalikone. Näiden natsien uusisuomea en edes seuraa.

• Listalleni tuli yksi RKP:n ihminen. Ihmettelin tuota, kunnes huomasin, että mamutus, homotus ja pakkoruotsi puuttuivat vallan. Taisi koneen laatijoiden rohkeus loppua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      141
      6325
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      72
      5261
    3. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      14
      3685
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      121
      3290
    5. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      117
      2467
    6. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      71
      2286
    7. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      1
      2038
    8. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      27
      1618
    9. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1376
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      81
      1208
    Aihe