Täällähän on paljon karvojen ajelu- ja poistovinkkejä, mutta mites jos haluaakin tuuheamman ja paksumman karvoituksen, kun ei tunnu kasvavan kunnolla takas? Pitääkö syödä jotain lisäravinteita?
Vastaukset 6
- lipsdick
Ootko kundi vai muija?
- malliksi on mulla
Nuole karvaisten naisten torttuja niin sullekin kasvaa kunnon tuuheat karvat!
- kova kohtalo, m
Ei ole normaalikeinoja karvaisuuden lisäämiseksi. Hormonihoidollakin, johon lääkärit eivät tietenkään suostu, karvoja saa yleensä vääriin paikkoihin ja vääristä pois.
Yleensä karvaisuus luonnostaan lisääntyy iän mukana kokonaisuudessaan, mutta on vaanimassa kaljuus ja harmaantuminen.
Munakarvoja ja vittukarvoja ei siis voi lisätä, vain vähentää. - uhasoli
kannattaa käyttää sinnekkin päähän hiuksia tuuheuttavaa shampoota ! ;) minnulla se on ainakin toiminut, ja sen ansiosta villi amazonin viidakko senkuin kasvaaa ja kasvaa
- pekkaplika
MSM-jauhe ainakin vahvistaa kynsiä ja hiuksia, ehkä myös pimppikarvoja. :)
- Anonyymi
Laita peruukki
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.381894- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei186676- 80670
- 50635
- 65625
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 62606
- 35604
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48567